Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 763 ggr
ElmerKrudd
0

Knäppa, underbara kanin :)

Det är så roligt att kolla på lilla Gandalf när han har sina små hyss för sig. Hans favorit sysslor är nog att möblera om och jaga katterna :P

Vart de än går för att komma iväg från honom så följer han efter :)

Inte för att katterna är direkt rädda för honom utan mer återhållsamma, men det är himla roligt att se honom jaga runt dom :)

Vad har era kaniner för roliga egenheter? :)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

[Mi-rand-a]
0

Haha kaniner har så roliga idéer !

Snuttis brukar hoppa efter vart man än går sen vet han att om man går  till en speciell plats i köket så kan de hända att han får något gott så varje gång man går dit så hoppar han och vaktar sen om man ger han något han gillar så tar han de i munnen och hoppar iväg till en säker plats:p

Vivvi brukar bara var allmänt "galen" sen är hon ju bara för söt när man bär runt på henne då hon håller på med huvet upp och ner och upp och ner :)

finns massor av roligt mina kaniner gör så svårt att hålla koll på allt :)

[Taxie]
0

Amy hon ska välta allt som finns. Det mest irriterande är papperskorgar då allt åker ut ^^

ElmerKrudd
0

Haha ^^ Min kanin följer bara efter katterna ;P Fast han kommer så fort jag ropar, vilket jag tycker är vääldigt duktigt av en 10 veckors :)

Gandalf välter bara sitt eget hus ;P

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

ElmerKrudd
1

Han hoppade nyss runt på datorn och lyckades klicka upp en sida om att "kastrera katten"..

Emmieline
0

trodde att det bara var min som jagade katt=S min katt e livrädd för min Turbo=D

ElmerKrudd
0

#5 Haha nej då! :P Han verkar tycka att det är sjukt roligt :P

Emmieline
0

min med=D katten hatar att bli förföljd =) men det ser så gulligt ut=D

Frosstis
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Hahaha!

Min foderkanin brukade titta sig själv i spegeln, hon hoppade dit hela tiden :P

Och så jag har en samla-låda som hamsterbur, och när jag ska ge kaninen och hamstern grönsaker så skulle jag ge hamstern först så hoppade hon in i buren!! Hon trodde det var lock på och att hon skulle få maten där uppe xD Och hon gjorde det inte bara en gång, utan ganska många hahaha ;)

ElmerKrudd
0

#8 Haha, vilken knäppis :P Det är roliga djur ^^

Quenzi
0

Bianca brukar hoppa upp på min rygg och slicka mig på armen, Koda brukar hoppa runt som en galning på golvet och slira runt fasten det inte ens är halt och Storm brukar bli så mysgalen att han verkligen trycker sig imellan med huvudet under armen på en xD

PJUM