Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1813 ggr
Tarja
0

Klotterplank #226

Dags för ett nytt klotterplank, välbehövligt såhär i snökaoset Glad

Fridaaaa
0

Ja snö är det så att det räcker & blir över ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Djurlinnea]
0

Lite lustigt att alla nere i södra/mellersta Sverige har jättemycket snö och här uppe i Norrbotten har vi - där jag bor i alla fall - bara 2cm snö :P

Katten_
0

Snöstorm här, +…

Whoooho var hos läkarn idag, och jag har halsfluss! Wiie, noot….

Äckliga pilleeeer, buuhuhu :( Önska mig lycka till, 3 tabletter varje dag i 10 dagar!

/Christel & kaninerna! Glad

Inaarah
0

Känns som det just dragit in världens snöoväder över västkusten. Undrar lite över hur sjutton jag ska ta mig till skolan imorgon - tidigare i veckan har det varit en - två timmars försenade bussar. Och nu när det verkligen snöar ordentligt

Fridaaaa
0

#2 Ovanligt hehe :P

#3 Antibiotika eller pencelin va?

NaDa...
0

En andra snöstorm har dragit in här. Förra veckan kom en och nu kommer en till.
Nu har jag 4 dagars ledigt. Wooo!

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Smullis
0

Kom hem från Orust igår, men Gud vad jag saknat alla elektroniska prylar, haha! Älskar att det är så mycket snö!

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Fridaaaa
0

Trött på pluggandet. längtar tills provet är över imorgon. Måste verkligen klara det denna gången, skitsvårt prov!

Peak303
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bentley och sina glädjeskutt haha :'D

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[Djurlinnea]
0

Åh, jag vill också ta vackra snöbilder.. Men för det första så är det mörkt när jag kommer hem från skolan och sen så har vi ju knappt nån snö heller.. :(

Ut och mata kaniner, äta själv, göra läxa och sen en lång träning. :D

Zvintos
1

Tror jag börjar åka buss igen nu på vintern.. Sen snön kom har tågen bara krånglat. Idag tog det 2 timmar att ta mig hem, en tågtur som i normala fall tar 12 minuter..

Katten_
0

#5, pencilin :(

Fridaaaa
0

#12 Vet hur det känns, när jag bröt fingret fick jag äta antibiotika i 10 dagar, 3 gånger/dag med 7-8 timmars mellanrum :/ inget vidare.

---------------

Brrr kallt!

Katten_
0

Nä det är superjobbigt, eftersom jag inte har ont efter 2 dagar med pencilinet, riskerar jag att få tillbaka det om jag slutar. det måste vara 10 dagar :/

Fridaaaa
0

#14 Ja man måste ta det tiden ut :)

NaDa...
0

Gud vad skönt! Sovmorgon och bara ta det lugnt. Inte ens huvudvärken stör mig idag.

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

Buskanin :P Kul att sitta där på mattes soffbord ;) haha

Frosstis
0

puss hallo

[Djurlinnea]
1

Städat åt alla kaniner, delat på kaninungarna och haft brottningskamp mot sexsugna Ferdinand… Kan inte sträcka mig efter hans matskål så är han framme vid handen och juckar och knorrar… Nån som behöver göra barn snart!

Turning
0

Usch. Har åkt bil i sex timmar.
Att åka efter en plogbil 3 mil i 50 km/h är inte att rekommendera.
Här uppe i Transtrand är det inte alls så mycket snö som det är där hemma.

"Once upon a time there were four little Rabbits, and their names were –
Flopsy, Mopsy, Cotton-tail and Peter." - Beatrix Potter

AkaiTsuki
0

Halloooj

//Joanna

Fridaaaa
0

Ska snart se film med mitt hjärta.
Fick godkänd på hemtenta 3, efter komplittering, slippa ha det i tankarna :) Hoppas jag klarar omtentan jag skrev idag, (salstenta). Högskola är verkligen inte lätt :(

Zvintos
0

#22: Nä, det är det verkligen inte. Man är ju ständigt mellan 2 tentor i princip..

Fridaaaa
0

#23 Ja man är ju det :(

Zvintos
1

Weeii, snabb rättning av senaste matte-tentan. Skrev den i måndags och idag kunde vi hämta ut den! Vi fick dock reda på resultatet innan, då läraren skrivit upp vilka nummer som fått vilka resultat. Godkänd! Så alla matte-tentorna hittills är godkända. Det är bara den där s*tans Ritteknikstentan som blev underkänd. Omtenta 08:15 imorgon på den..

Fridaaaa
0

#25 Oj det var verkligen snabbt ;)
Grattis! :D

Zvintos
0

#26: Han brukar alltid vara snabb och rätta faktiskt. Vilket är skönt, för då slipper man våndas lika länge. Tungan ute

Och tack! Skrattande

Fridaaaa
0

#27 Skönt. Våra har 15 arbetsdagar på sig att rätta, lite drygt.

Zvintos
0

#28: Samma här. Och de flesta brukar väl utnyttja sin rätt på 15 arbetsdagar..

Fridaaaa
0

#29 Ja dem brukar ju det. Visst dem har mycket att göra men det har ju vi med :=D

Zvintos
0

#30: Jomen exakt. Tungan ute Ibland kommer ju tentorna såpass tätt att om de inte rättar förrän efter 14 arbetsdagar ungefär, så hinner man knappt få ut den innan man ska göra nästa.

Fridaaaa
0

#31Ja vi hade det så, så man gjorde liksom samma fel på första som på andra sen liksom :S Men det förstår dem inte :P

Sweety
0

Jag orkar inte med alla snö.. x_X

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Fridaaaa
0

#33 Samma här :S Begränsar så mycket ute :(

Sweety
0

#34 Ja.. :( Jag har bara ute kaniner så det blir väldigt jobbigt när man ska ta ut och mysa med dom. :/ SUCK Vägarna är ju också kaos så man kan knappt ta sig någonstans här där jag bor! :(

Dipsie'n'Poo
0

Har inte hunnit vara inne på datorn under veckan. Så nu är det jätte skönt med helg! Har dock planerat massa under helgen…

Och kaninerna vill ut men man ser knappt kompostgallerhagarna under all snö. :O

Svenska- och Religion- proven gick bajs (men är godkänd, men enligt mig sk*t). Hoppas Engelska-provet gick bättre idag!
Nästa vecka väntar Biologi-förhör på blodomloppet och litet Franska-prov på Napoleon och annat som jag inte vet… *yeeey*

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Frosstis
0

är proppmätt! Mamma tvingade i mig massa potatis -.- sånna runda bollar med mjukt innuti. höll på att spy.

nu måste jag göra NO, kul fredag yay..

Fridaaaa
0

#35 Ja det är ju så :(

Ätit god lövbiff, proppmätt!:P

#37 Kroketter? :) Eller potatisbullar/plättar? :)

Frosstis
0

#38 kroketter

[_hsleiufhbtv]
0

JAG KAN KÄNNA BUCKLOR PÅ BEBIS MAGE! ❤

Fridaaaa
0

#39 Mumsigt ju :D

Frosstis
0

#41 haha sådär ;)

Fridaaaa
0

#42  :)

------------------

Min kropp är inte gjord för vinter alltså :S

[Djurlinnea]
0

Tjejkväll med världens bästa! <3

Fridaaaa
0

Måste plugga men har ingen motivation :(

Ztrawberries
0

Jag har tråååkigt! Hatar att vara sjuk!! :/

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

Inaarah
0

Börjar bli lite smått galen på skolan… Av återstående sju skoldagar ska två inlämningar in, fem labbrapporter, tre prov, en analysskrivning i sal och två muntliga presentationer. På sju dagar? Befarar dessutom att ytterligare uppgifter kan komma dyka upp så sent som på tisdag. Känns fruktansvärt bittert. Denna helg tänkte jag åtminstone försöka bli klar med inlämningarna och alla förberedelser. Då kommer jag förhoppningsvis kunna utnyttja nästa helg till sådant man vill hinna göra på fritiden - träna, träffa vänner, köpa julklappar och julbaka. Typ.

NaDa...
2

Kollar in de julkalendrar jag har missat, medan jag slår in julklappar.
Jul-feeling!

~ Kram Nadja ♥

Ztrawberries
0

Hahah! Alltssååå! Min kanin (min pappas) Malwa gav mig precis en hjärtattack när hon hoppar upp och går balans gång på ryggstödet till soffan och sedan FLYGER över till min soffa o landar i mitt knä.. Knäppis ❤ Sämst bild men tagen på mitt lilla busfrö med IPaden ;)

Fridaaaa
0

Underbara älskade Albin<3

Frosstis
0

måste göra NO.. gjorde inget igår.. har prov på måndag, och kan ingenting.. :'( xO

sen kommer en kompis hit och ska sova över :)

Saffran.
0

Funderar på om jag ska dra mig ur Lucian på skolan. Verkar ändå inte bli kul och jag känner att jag inte hinner… Lärarna ska ju såklart trycka på med läxor och prov innan jul. Någon gång under denna vecka kommer vi också ha ett oförberett engelska prov.

Måndag: Matteprov

Tisdag: Stort so läxförhör

Onsdag: Lucia uppvisning?

Torsdag: Kemiprov + två Lucia uppvisningar? + blodprov

Fredag: Vara klar med slöjdarbetet och skrivit utvärdering om det

Lördag: BIO!? :DD

En bra avslutning i alla fall, och veckan därpå sätts betygen på måndagen, då kan man pusta ut!!

Står nu och väljer mellan två gymnasium… Det är så svårt att veta vart man ska gå! xc

Frosstis
0

jag har typ inga läxor.. bara ett litet NO prov på måndag. hon har förkortat ner det jättemycket eftersom hon ska rätta 2 grupper på 2 dagar och 2 grupper på två dagar (8:or och 9:or). så det blir itne så stort. i torsdags var SO provet jättelätt, bara 9 enkla faktafrågor!!

så jag är typ fri :D fast jag kmr säkert få massa läxor nu .. :/

Zvintos
0

Hm, och vissa tror att hamstrar är dumma… Kommer in i hamsterrummet och ser att hon sitter i Arthurs sandskål! Förvånad För en millisekund trodde jag att jag bytt bur på dem, men det har jag inte gjort. Den imponerande (om man nu kan säga så i det här fallet) delen är att de först står på ett varsitt hyllplan och i varsin duna! Den andra imponerande delen är att båda burarna var stängda och ingen av dem har något hål eller så. Så först funderade jag hur i helvete hon tagit sig in till honom. Sin lucka har hon lyckats få upp (vilket jag också är imponerad över, för den är trög!), så den får jag sätta ståltrådslås på. Och inte nog med det så har hon väl upptäckt att pinnarna i locket på Arthurs bur var lite skevt på ett ställe (handlar om mm!), så då har hon tryckts sig ner där fastän det i mina ögon borde vara fysiskt omöjligt.. Obestämd Så hon satt så nöjt i Arthurs sandskål och han sov o sitt hus. Bara hoppas hon inte brunstade!!! Vilket hon nog med största sannorlikhet gjorde eftersom hon rymde in till en av hanarna.. Så den icke imponerande delen ju är det faktum att det blir en tjuvparning, även om jag har svårt att se hur jag skulle förutsett just denna variant.. Foten i munnen

[Djurlinnea]
0

Gjort stan idag. Handlat julklappar till bror, syster och mamma och så en huvtröja, stickad tröja och tomteluva till mig själv ^^

Hade ut Hampus i sele för första gången när jag kom hem. Mycket uppskattat! :D lite mer träning sen så kanske jag börjat hoppa med honom. Borde egentligen hoppa med alla.. Både för konditionen och för kropparna! + att det är roligt :D

skuttis88
0

Min OT-tråd låstes. Hehe… Men den handlade om betyg och någon mer som är nervös? Och föressten varför får man inte skapa OT-trådar på helgen?

MVH Celina

NaDa...
0

#56 Brukar inte vara så nervös inför betygen. Det får gå som det går. :P

Tog fram scraplådan idag igen. 1 timmes klippa och klista gjorde gott för själen. :))

~ Kram Nadja ♥

[Djurlinnea]
0

Ny design på bloggen, så nöjd! http://detunderbarakaninlivet.blogg.se/

[Taxie]
0

Jag är inte så nervös, ligger alltid bra till och sköter mig. Går Byggprogrammet inriktning Måleri i 2an. Gjorde klart svenska,matte och engelska kurserna i 1an. Nu har jag idrott, historia, samhäll, natur och religion. Gött att jag slipper teoretiska ämnen i 3an och får fokusera mer på det praktiska! ska ju somsagt bli målare och har ingen nytta av dessa ämnena.. ska inte gå högskola. Vi behöver dessa ämnen för att få ihop poäng så man kan ta studenten.. så det går inte stunta i det även fast man vill och endel i skolan som går praktiskt programm skiter i dessa ämnen dock, men de får skylla sig själv! ;)

Dipsie'n'Poo
0

Var till veterinären med Lala och fick antibiotika för en påbörjad lugninflammation.

Sedan bakade jag och mina bästa lussebullar och började titta på Ensam hemma 3.

Vid 19.30 blev vi bjudna till en fd bästa kompis som skulle ha tjejkväll, var länge sedan jag var med henne och jag har nu insett hur mycket jag saknar henne som kompis! :/
Och kom nyss hem. :D

Imorgon är det stallets julshow.

Och jag är avundsjuk på lillebror som har fått ett par riktiga(!) Doc Martens!! Tänker sno dem. :3

Fridaaaa
0

#56 OT stopp på helger :)

Inaarah
0

Precis skrivit klart en sex sidor lång analys som ska lämnas in. Usch och fy! Nu ska jag påbörja en examination innan jag nog stänger ner datorn och plugget, för sedan blir det julbak. Skrattande

Ha en fin andra advent! :)

Frosstis
2

Köpt denna klänningen! :) jättenöjd.

[Djurlinnea]
0

Snöstorm :D

NaDa...
0

Snart ska vi hämta pappa, nu är han hemma hela julen och far först iväg igen i Januari. Skönt :)

~ Kram Nadja ♥

Inaarah
0

Värst vad dött det varit på klotterplanket de senaste dagarna!
Vad har ni för er? Skrattande

Fridaaaa
0

#66 Skola bland annat ;)

NaDa...
0

#66 Händer inte så mycket hos mig, har inget att skriva om, haha ;)

~ Kram Nadja ♥

[Djurlinnea]
0

Tycker också det varit ovanligt dött.. Själv har jag haft fullt med skola, läxor, basket, kaniner, julhandel och vänner så ja :P

Dipsie'n'Poo
0

#66 Massa i skolan… Men nu är det ganska lugnt. :D

Fick tillbaka Engelskaprovet idag, blev ett A även om jag fick några få fel. Sedan gjorde jag Biologi-förhör och eftersom jag varit sjuk i 3 veckor hade jag inte alla anteckningar som vi skulle plugga på så missade 6 poäng på en uppgift. Skrikandes

Och det skulle vart Franska-förhör idag men det var bara en av 10 som visste vad och när så vi skippade det, skönt!
Nu har jag bara att läsa om Städning i HKn och göra en egen ekvation i matten. :)

Fridaaaa
0

Gud vad jag är trött. Tur att det inte är någon skola imorgon! :P

Inaarah
0

#70: Grattis till A:et! :)
- - - -
Antar att de flesta har mycket i skolan just nu, och med annat julstök… ^^

Frosstis
0

Nej, bara ett franska prov på torsdag :) ska börja plugga nu, elr först ut med alfons!

Dipsie'n'Poo
0

#72 Tack! :)
---

Ska nu kolla på Julkalendern. Har än så länge bara sett ett avsnitt. Oskyldig

[Djurlinnea]
0

Matteprov och kemi-förhör imorgon… Känner paniken komma..

Frosstis
0

Jag vill ha mer snö..

[Djurlinnea]
1

OMG, http://cdon.se/b%C3%B6cker/fitzpatrick%2c_becca/finale-18662313 jag måste bara läsa den! Undrar när den kommer ut på svenska.. :D

Smullis
0

#76 Hur mycket har du nu då? :)

Frosstis
0

#78 Haha vet inte.. 20 cm kanske? :P Vill ha en meter!

Fridaaaa
0

Städat HELA vardagsrummet plus Violas bur. Puh trött nu :P

NaDa...
0

Såg nyss ett mail om att det förmodligen inte blir någon kistamässa för mig i år.
Kul när man längtat sen Maj..

~ Kram Nadja ♥

ninor
0

Fick precis världens elstöt..Skrek rakt ut och fick förmodligen grannarna att undra vad som hände. Kändes i hela armen, har fortfarande ont i fingret och har nedsatt känsel i fingret också..Känner mig verkligen smart ibland..

Kan tillägga att stöten var kaninens fel. ;-) Han tuggade sönder laddsladden till datorn (tredje eller fjärde hittills…) och jag tog upp den och råkade komma åt de frilagda kablarna…

Ztrawberries
0

Skolavslutning på fredag!! :D

Fridaaaa
0

Extremt kass dag.

Först att jag inte klarade omtentan, 1 skitpoäng ifrån :S
Och sedan skulle jag tränat men blir inte av pga "tjejveckan" som kom idag gaaa!

Peak303
1

Då var man med i musikhjälpen och träffade även William Spetz :D

-'  Malin Hultman

Frosstis
0

Fick 53/62 på NO provet.. är inte nöjd.. 9 fel!!! asså.. :( på första sidan där man ska para ihop så var det 1-4 kolatomer=gasform/fast form/flytande form, 5-15 kolatomer och 16+, självklart skrev jag att 1-4 kolatomer är i fast form!! Åååååh, jag och pappa hade ju pratat om detta dagen innan och det är ju en sån självklarhet att det är i gasform!!

så himla slarvigt av mig.. tänkte på det när jag skrev det men tänkte helt fel.. :(

Fick iaf fulla poäng på nästan allting annat.. fick 9/15 där man skulle para ihop.

[Djurlinnea]
0

Hade genrep inför lucia-föreställningen - ikväll för allmänheten och imorgon för skolan - före lunch. Sen en lugn engelska lektion där vi bara gjorde ett korsord, sen 2h lunch, efter det musik och sen svenska. Gjorde matteprov och kemiförhör efter det.

Fick tillbaka ett annat kemiförhör, klarade precis ett E, puh!

Frosstis
0

Alltså Ninni H du är så bra!! Du kan all genetik på hamstrar och kaniner, avgudar dig på detta!!! ♥♥

Fridaaaa
0

Lillan fick busa med sina 2 hundkompisar hihi :D

Smullis
0

Äntligen börjar jag få ordning på allt som har med råttor att göra! Snart saknas det bara två råttor till! :D

Peak303
1

Bentley gose FLYGPLAN!

-'  Malin Hultman

Frosstis
1

Zvintos
0

#88: Hehe, man tackar. Glad Har väldigt lätt att lära mig detta med genetik och tycker det är väldigt intressant.

Inaarah
1

Äntligen klar med den individuella examinationen i historia. Var ett intressant ämne att skriva om - feminism under 1700-talet i Frankrike, i samverkan med franska revolutionen och utgångspunkt i Olympe de Gouges. Skulle innehålla en studie av hennes liv också, samt väl nyanserade reflektioner, och jag måste minsann säga att jag blev jättenöjd med slutresultatet. C'est très bien. 

Nu ska jag se på julkalendern. Eller, ja, om tjugo minuter - såklart. :)

Peak303
0

Idag blir det veterinären med Stella.. Hoppas verkligen att de kan komma fram till vad som är fel..

-'  Malin Hultman

NaDa...
0

#95 Lycka till ♥

~ Kram Nadja ♥

Dipsie'n'Poo
0

Skönt med lov snart! Har nu inga läxor eller prov kvar!

Men en av mina bästa kompisar åker till Bangladesh imorgon och ska vara där i en månad så sa hejdå till henne i eftermiddags :(

Är typ 40 cm snö så kan inte släppa ut kaninerna heller :(

Inaarah
0

Har haft en mysig luciadag men måste nu sätta mig och plugga. Hur kan det fortfarande finnas saker kvar att göra?! Jag förstår inte… Usch. Men efter två prov och redovisningar är det över.

Peak303
0

Var hos veterinären med Stella igår. För en hälsoundersökning just för att hon magrat av en del och hennes ögon började vara ett problem igen. Veterinären undersökte henne och när hon skulle känna på magen stod hon där ett tag. Sa sen att hon har en knölig livmoder.. Vilket tydligen kan vara tumörer som sitter på den.. Jag är jätteorolig för min tjej nu.. :'( Fick ögondroppar men om hon skulle magra av mer skulle vi kunna rönkta sa veterinären. Men eftersom Stella fyller 5 i mars tvivlar jag lite på om det är någon idé att operera om det nu visar sig vara något sånt.. :'(

-'  Malin Hultman

Fridaaaa
0

Svintrött. Ingenting att göra heller :(
Behöver städa, men det är så himla tråkigt :/ Och magen värker. Skitdag!

#99 :( Hoppas det går bra!

Smullis
0

Ska troligtvis få 2 nya råttor från en superbra uppfödare! Hoppas hon tycker att jag verkar ok! Känner mig ganska så överlycklig :D ♥

Fridaaaa
0

#101 Kul! Ibland önskar jag att jag med hade råttor

Dipsie'n'Poo
0

Såå skönt att sluta kl 12!

Men min kompis i parallellklassen slutar vid 15, min ena bästis är på väg till Bangladesh och min andra bästis hade blivit paxad av hennes pojkvän. Så nu sitter jag här och ruttnar i min ensamhet. :(

Fridaaaa
0

ska äta lite lunch :P

Frosstis
1

500 Guldmynt :D yaay

gaabriellaaa
0

bra födelsedag igår! Och bästa presenten, min skuld på 5000kr är betald och jag slipper gå och tänka på det. Så skönt Skrattande

[Djurlinnea]
0

Ut och klippa klor på kaninerna som ska med till Boden imorgon, sen laga mat och sen fara på lusseliret med några fina människor! ^^

Smullis
0

#102 Ohja! Jag älskar råttor! De goaste smådjur jag någonsin ägt! Så det ska bli superkul med 2 till :D hihi

Fridaaaa
0

#108 De är underbara :D

[Djurlinnea]
1

<3

Frosstis
0

#110 aaw ♥ hampus? :D

Fridaaaa
1

Chips & dip <3

Smullis
0

#111 Har du bestämt dig för vilket djur du vill skaffa ännu? ;)

Frosstis
0

Jaa jag ska skaffa två st campbell dvärghamstrar :) Har två st jag ska ha men måste få tinga dom av mamma först ;)

Smullis
0

#114 Jaaa vad jättekul!!! :D♥

Dipsie'n'Poo
0

Morgondagens lista:
Köpa bh
Klippa klor
Städa kaninbur
Köpa hö, spån och halm

ObestämdGlad

[_hsleiufhbtv]
1

Bakar macarons.. Uh aldrig mer..

Frosstis
0

Har vart på en  julavslutningsfest för åttorna på skolan.. fyfan vad tråkigt det var, dom bytte låt hela tiden, aldrig någon tryckare, och killarna var så blyga att dom bara satt där och tittade på.. Ville ju dansa.. :( Det var iaf skittråkigt, men fick ett gott häng med tjejerna iaf..

AkaiTsuki
0

Massor händer under 2 veckor här på iFokus xD

//Joanna

Sweety
2

Snart är det jul.. :3

NaDa...
0

Härregud vad det blåser! Vågar ju knappt gå ut till kanierna, man blåser ju iväg..

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

näää 1 plus grad och kramsnö :(:( Tror snön kommer smälta bort :(:(

AkaiTsuki
2

Min snygging :3

//Joanna

Sweety
1

Beställt nya selr och koppel till ALLA kaninerna nu! Skrattande Lite fattigare men såå vär det. Flört

Emmieline
0

alltås när blir en hane könsmogen så dom blir haniga? =S har inte fattat det dära än. min foderkanin är född i juni och e hur rolig som helst=)

Frosstis
0

#123 KyssKyssKyss

#125 Alla kaniner blir inte så :)

Emmieline
0

#126 ba skönt=D

Zvintos
0

#125: Precis som #126 skriver så blir inte alla hanar haniga. Jag har i princip inte haft en enda som blivit det, utan de har varit lika lugna och mysiga som innan könsmognaden. Glad Precis som jag knappt haft någon hona som blivit förändrad efter könsmognad.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer