Äntligen!
Säger. Som jag sagt alla andra gånger, GRATTIS! ^^ Kramizar ifrån Linda till Världens bästa Linnéa
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Säger tack igen
Kram från ninne till världens finaste och bästa Linda ♥
jag skulle vilja säga att de e söta, men jag väntar någon vecka på det. Grattis kan jag i alla fall säga nu :D
Usch vilken bebislängtan jag får av att kolla på bilderna! Jättevackra feta knoddar du ar fått! Ser ut att bli härliga färger också. Det är verkligen jättekul att de är friska och mår bra, detta är ju en sån välplanerad och fin kull. Håller tummarna för att alla små klarar sig!
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
Grattis!
Söta, faktiskt! Blev ju inte ett dugg mindre sugen på en kull till… 
Grattis! :)
Söta är de inte än, men de blir.. ;)
Undrar över handduken/tyget, har honan boat i det?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Grattis! :D Vad avundsjuk jag blir av alla dessa bebistrådar, jag min stackare som måste vänta till april/maj :P
Grattis, perfekt datum!
Tack! #4 hehe ja snart blir dom söta ;) #5 ja välplanerad och efterlängtad, försökt para henne sen i somras så.. Färger är förmodligen madagaskarbrokad, viltgul och viltgulbrokade :) #7 nej självklart inte, jag har lagt bebisarna där i så jag kunde fota bara. #9 dom föddes faktiskt den 11e, men jag lade upp tråden idag ^^
#10 Ah, ok :) Är det ok att flytta dem sådär då?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Åh vad kul! Grattis! 
MVH Wilma
#11 Litar honan på en så går det väl bra. Dock bara korta stunder, som nu när Linnéa ville ta ett kort.
Men överlag bör man inte röra i boet mer än en gång per dag i början.
Så fina bebischar så! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#11 har förutom det som Annika säger frågat uppfödare innan om det är okej :) sen har väl jag och Siri, alltså mamman, ett lite speciellt band till varandra, hon litar på mig och tvärtom. När jag vill ta upp en bebis och titta på den sitter Siri snällt på bolådans tak och tittar på när jag har den i handen alldeles framför henne ^^ #13 en vill flytta hem till dig sen :3
#14 Klart den vill.. vem vill inte bo här liksom? Bli bästis med Ella och Lasse :'3
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#15 jaa Lasse får lära den om live på stengårdens sent :3 han kan bli fadder till den!