Dagstråd söndag 1/7
Ja, det här är en dagstråd.. Man kan alltså skriva vad man vill och behöver inte hålla sig till nåt ämne :) Så skriv det ni tänker på just nu bara ;P

Jga är sugen på godis hahah:P
En tjej jag träffade på ett ridläger är jätteläskig på msn :S Hon svarar inte på vad man skriver utan skriver typ bara "ahh look this is my greatest picture made on vacation 2007, take a look" Hon skriver hela tiden på engelska. Också skickar hon bilder hela tiden, men det går inte att ta emot. En annan jag träffade på ridlägret tog emot det, och sen blev hennes data konstig. Sen skrev hon typ samma sak som den första, men hon kanske gjorde det avsiktligt (stavning?) för hon frågade varför hon skrev på engelska hela tiden. Det e lite läskigt :S Hon skickar bilderna och ":yosend" hela tiden!!
#1 hehe ok :P
Acceptera inte sånt, det är virus. Hon har förmodligen virus på sin dator som automatiskt skickas till alla på hennes msnlista. Finns hundratals sånna :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

vad konstigt undrar om du verkligen fått rätt msn eller så driver hon kankse med dig……hmmm
är förbannad för jag inte hittar felet på min "hemsida"…
får ett svart streck mellan 2 ramar (2bilder som sitter ihop),
kollar man HTML-koden så är ALLA ramars tjocklek "0"..!!!???
#4 aa, det är nog så… för det står att hon är inaktiv. Men jag försöker inte ta emot längre :P Synd bara att det inte går att chatta med henne, för hon är så shysst.
#6 det låter lite jobbit.. ser det konstigt ut när det är svart emellan?
Jag tänker på när Sun och resten av valparna ska flytta =/. Kommer gråta när dem hämtar Sun, pinsamt.. ;p Gråter redan vid tanken av det ^^
Rufsan är lite snorig på ena näsborren
#9 vad tråkigt :( Vad är det för ras och hur gamla är dom? :P
Nu har den andra personens dator fått det där viruset också :S
Nu har jag snytit Rufsan (ja, jag snyter mina djur när dom är snoriga^^)
Ingen mer som vill skriva nåt? :P
#9 Jag grät när jag sålde den sista valpen (behöll en själv men den sista av dom som skulle säljas alltså) det var inte så pinsamt utan visar mest bara att man bryr sig om det lilla livet. Gråt om du känner för det men ha även i åtanke att valpen säkert kommer att få det jättebra hos sin nya ägare och få en massa massa kärlek. :)
Själv kan jag ju meddela att jag har kastrerat Hubert i fredags :) Det gick jättebra och nu ska jag strax ut och kika på stygnen så allt ser bra ut. :D

#12 vad roligt att allt gick bra!!
#12: I can always try ;) Nä, men ska försöka att vara lite värdig, känns lite elakt att gråta, man vill ju inte att familjen som tar henne får skuldkänslor eller så.. ;P
Iaf, nu kom jag på en sak. Kif har ALDRIG reklam längst ner på sidan, alltså därdet kommer reklam för massa iFokus sajter ;O

15# det har d rätt i någon som vet varför?

jag är hemma hos pappa, och jag hatar att vara här, och att jag är på dåligt humör idag, och att jag skulle ha byggt två kaninhinder igår fast jag inte orkade, pappa ksulle hjälpa mig med han bara håller på med annat helatiden:(
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#15 Jo, jag har sett att det står "Kan du något kanin-namn på M?" en gång^^ Men det är inte ofta!:P
Ja vad ska man skriva? … Jag sitter här och jag jäkligt ont i huvudet för jag är trött. Var hos en kompis igår och vi somnade väl inte förrens … sent!;) Vi såg på "Instängd" , "Saw 1", Saw 2" och "Saw 3" ;) Uräckliga! Någon som sett nån av dem?
Ska väl pallra mej ut och hjälpa pappa o mamma med att klyva ved. Amatörer! Skojja:P Men jag får ju pengar för det hahaxD
#18: Har sett alla Saw, tycker 2an är bäst :) 3an sämst.. För lite fällor och sånt tycker jag :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jag har sett början av saw 2 tror jag.. var ju jätteläskigt:P så jag kunde knappt sova sen.
#19 Okej:) Men de är läskiga! Tycker trean är konstigt slut på … Fast det är det på de andra me;) Men jag tycker nog också tvåan är bäst.
#18, dom är skitbra allihopa ju =) Saw 3 kunde väl vart bättre men men :) Sett den nya Dead Silence ? :)
uh.. saw.. jag får dåliga vibbar av det.. jag hatar skräckfilmer men endå kännder jag mig tvingad att se hela! för de är endå spännande på något oförklarligt vis. precis som när man går på bajamajor, man känner sig tvingad att kolla ner i hålet fast man vet att man nästan klöks av det! men endå gör man det varje gång! hm.. märker att jag kommer in på lite fel spår nu! :P hahaaha
Medarbetare på Hundar.ifokus
Har bara sett saw 1 ännu xD
- Mvh Emma
tänker att jag ska beställa en plattång från Ga.Ma på www.lyko.se lite senare när mamma vaknar :)
Läängtar!!Jag och min kusin ska hålla på med vårat hår hela tiden!^^ ska köpa den som kostar 750 har inte råd med dyrare!:(
shit det är ju dyrt! 750.. hih.. jag köppte mig för endast 199 kr och det är jättebra! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag har köpt 2 nya snygga transportburar till kaninerna idag :D
- Mvh Emma

1# Nu vart jag sugen på godis :@
Jag vill klämma min finne ännu mer (har vart på ridläger och inte tvättat ansiktet så mkt som vanligt, så jag måste göra åtgärder nu^^ haha)
Sitter hos mormor, vill hem till kaninerna och just nu väntar jag på skjuts ;O

NU är även jag hemma :D

Sitter och planerar och funderar över kullaran till hösten! Vem som ska paras med vem och vilka som ska paras först osv. Och självklart det mest spännande vad det kan komma för färger!!
Usch, uppfödaren jag ska köpa en bilgisk hare pojke av har inte hört av sig på länge =( Blir lite orolig.. Hoppas jag fortfarande får köpa honom =) Har inte bokat honom än heller som jag har tänkt, men jag trodde att hon skulle hört av sig nu så jag skulle fått det gjort nu =/ Men hon kanske är upptagen eller nått.. Hur som helst blir jag stressad om inte jag får svar direkt :P Själv svarar jag alltid direkt, så kan vara därför jag blir stressad om inte jag får det :P Gillar inte att vänta ;)
#22 Nepp, vad är det för någon? Har du sett den?
Jag älskar skräckfilmer, riktiga rysare, samtidigt som jag hatar dem! Uschanamej!xD Men när jag kollade på saw 2 eller 3, så mådde jag illa.. men det var nog för att jag var hungrigxD hehe..
Just nu sitter jag och räknar mina pengar. Har ett kuvert jag har skrivit "sparpengar" på. Där lägger jag lite pengar ibland när jag har mycket hemma, och absolut inget får jag ta därifrån! Har jag bestämt mej för, men vi får se hur det går … :) Jag funderar på att spara ihop till en system kamera vettni;D
Och så funderar jag på (funderar mktxD)att ta ett till kuvert och skriva typ "sommarpengar" på eller något.. Där i ska jag lägga pengar jag får för att jag klipper gräset, hjälper till med veden och gör lite såna där sommarsysslor:)
Tycker om att ha massa kuvert med pengar i , haha, vart ska det här sluta?x'D Men då har man helt plötsligt så mkt pengar känns det som, om man lägger undan dem i kuvert lite då o då..:P
Kan tillägga att jag hade en omkringkrypande fästing på armen nyss som jag spolade ner i toaletten, och så är jag väldigt hungrig. Ska ner och dricka te nu, gotteligott:) <3
Hejsvej!:)
#26 Vart köpte du din??Vad är det för märke ??? :)
#35 Min pojkvän köpte en jättebra plattång från Gkås i Ullared för 175 kr =) Och det är inte många som funkar på mitt hår =)

Idag har jag märkt jätte ungarna :)
#2 du får fråga henne, om du ser henne igen någonstans, varför hon skriver så där och skickar massa bilder.
#6 Det var väldigt konstigt. jag håller också på med hemsidor och html koder. Det kan hända liknande saker för mig med, men jag kommer aldrig på vad det är. hur mkt jag än byter bilder och fixar och grejjar., :/

Jag sitter här och känner att jag åt för mycket onyttigheter på min dotters 5 års kalas idag (typiskt mig). Man borde ju ha lärt sig nåt på 31 år. Usch, en riktig gottegris är jag någon borde slå mig på fingrarna.
Nu är jag supertrött och borde ha krupigt ner under täcker för längesen men eftersom barnen går på sommartid kom dom i säng så sent och nu sitter jag fast framför den här apparaten. Tänk att det ska vara så svårt och stänga av datan.
jag känner bara för att skriva bamse
#41 haha xD
- Mvh Emma
#39: Aaaaa, jag har hittat felet…det låg en "ram" i "ramen"..

jag vill att min kompis kommer snart! snart en timme försenad..
Sitter och tittar ut genom fönstret, idag är det härligt väder så det blir inte mycket KIF under dagen ;)

Ligger och äter glass, och hoppas att solen nu ska hålla sig hela dan så vi kan fara och bada på Notudden :D Det har regnat hela morgonen *suck*

jag tänker på att jag vill flytta hemmifrån och starta en hunduppfödning eller en kaninuppfödning, och bara ligga på gräset och njuta av solen, men det kan jag ju inte här Jag bor ju i en tråkig lägenhet, man kan ju inte gå ut utan att folk glor på en