Hemma igen! :)
Hej allihopa kanin.ifokusare!
Igår sent på kvällen kom jag hem ifrån Spanien! Det är därför jag varit så off-fokus de senaste två veckorna.
Jag har haft det jättebra! Det har varit sol o bad, 30+ i solen, och såklart, snygga killar. ;)
Vi bodde 5 minuter från Medelhavet och vi åt mat ute på resturanger varje dag. Superbra verkligen!
En dag var vi även inne i Barcelona. En gryyymt stor stad, med massa shopping och annat kul.
De hade en djurmarknad mitt i Barcelona-city, 2 cm från en bilväg och mitt i gassande sol. De hade 12 kaniner i en kanske 50*70 bur och ungarna var bara ca 4 veckor… :( Det var hemskt att se!!
Och idag var vi och hämtade Mimmi o Molly som har varit hos sin uppfödare Mikaela under min semester. Har saknat dem så! Men nu springer de runt här brevid mig, så söta. De har "lärt" sig hoppa på riktiga kaninhinder, och jag ska nu fortsätta utbildningen! Och Mimmi har växt så det knakar! :)
Jag har haft det jättebra, hoppas ni inte har saknat mig för mycket! ;)
Har inte några bilder nu, men de kommer!
Kram till er,
Sara
Välkommen tillbaka :D
Synd att jag inte kunde smita med i din resväska 

Välkommen tillbaka =) !
Välkommen hem! :D
- Mvh Emma
Tack allihopa!
Haha, Photoniq, min resväska var redan knökfull! ;P

Åh Hej Sara :D Jag har saknat dig så!
hejsan ingen!! och välkommen!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Tack så mycket. :D
Man känner sig väldigt välkommen hem! :D

väkommen till baka!
Välkommen tillbaka! :D Så skönt med värme och sol, här har det regnat som den! Men nu börjar vädret bli bättre! :) Stackars kaniner i så små burar! Och så unga! Usch…