OT - Såå härligt!
Var nyss ute på ängen tillsammans med hundarna, och det var såå härligt!
Det ligger en stor damm en bit härifrån, och det var helt folktomt! Det är skitvackert och hundarna älskar det!
Iaf var det jääättehögt gräs runt, så Viggo, min knäppjök, var tvungen att skutta runt i det, haha :P Är jättesur över att jag inte tog med kameran -,- Men iaf såg han skitrolig ut! Och när han skuttade som bäst passade jag på att gömma mig i gräset och tog med mig Enya. Men tror ni hon kan vara tyst? Nej, hon skuttade runt mig i en stor cirkel och skällde, haha xD Sen så kom Viggo och hoppade på mig så jag ramlade omkull. Så jag låg där i gräset och skrattade högt medans hundarna låg bredvid, så kommer en man förbi och typ stirrar på mig, haha ;P Och då fick Enya fnatt och började yla, så då garvade jag lite till.
Knäpphundar.. ;P Var bara tvungen att skriva av mig ^^ Vågar inte tänka på alla fästingar jag säkert fått.. ;P

hihi, vad kul ni värkade ha det:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Haha, så himlans roligt det lät!Hundar är allt underbara djur!!
Min tik brukar också få små knäpp ibland och bara fara runt! Var häromdagen på en tillställning hos min kusin som har Ellas två systrar hos sig. Ella fick vara lös med dem och de var inte stilla en sekund. Det var ett tag sen de träffades, och det var kul att se!!
/Tina
Haha lät jätteskoj ju :D
- Mvh Emma
Så kul det lät!:D

Haha, vad gulligt :D
åh, vad mysigt :D