Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2001 ggr
Inaarah
0

Klotterplank #225

Dags för nytt plank igen! Glad

Frosstis
2

FÖRST :D

Inaarah
0

Hoppas ni andra har en roligare söndag framför er. Min spenderas med ett glas citronvatten framför datorskärmen, i fullt sjå med att hinna klart alla uppgifter inför veckan. Förhoppningsvis hinner jag dock besöka gymmet ikväll, vore skönt. Tungan ute

Sweety
0

Treeaa :3

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Zvintos
0

Precis städat kaninburar, nu ska jag ta det lite lugnt fram tills maken ska väckas vid 14:30 och sen ska det handlas lite mat!

Frosstis
0

Ska baka lussebullar idag :D

Smullis
0

Saknar mina gerbiler Gråter

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Frosstis
0

#6 Och jag saknar puff Gråter

Smullis
0

#7 Vi har så fina avatarbilder ♥ Gråter Sniff, Felix och Puff ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ztrawberries
0

Städat 10 kaninburar i feber och huvudvärk.. :/

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

ninor
0

Blir galen på mitt kök..

Ska byta ut min kyl/frys som knappt funkar och har hittat några som passar (specialmått) men spisen är helt hopplös. Finns massor i bredd 50 och 60 cm, men i princip inga i 55 cm..och de som finns är snordyra.. :(

Frosstis
0

#8 Ja, finast i världen! ♥

Min bebis har stukat tassen.. Han bara ligger i garderoben och har ont :( Vi har gett honom smärtlindring och sånt, men stackars min bääbis :'( Imorgon ska pappa in till vetten iaf.. Min älskling :(

NaDa...
0

Har hoppat med Tre kaniner, de som tävlar/ska tävla mest, hämtat mera hö och nu ska jag ta mig en kopp te och njuta av det sista av den lediga helgen innan jag tar fram fysiken (Åh gud nej..)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Frosstis
0

snart ska jag åka till F&S med min kompis och ta ett pass :D

[Djurlinnea]
0

Jag dör så trött jag är.. Bara träning 19.00-20.30 sen ska jag sova! Sängen ser så lockande ut.. :)

[_hsleiufhbtv]
0

"You're the luckiest girl on the planet".

Haha jo säkert.

Smullis
0

Jag har bestämt mig! Jag ska bli vegetarian! Jag tänker inte längre äta stackars små djur! Jag vill bli en ÄKTA djurvän och inte äta mina älskade vänner ♥

Dipsie'n'Poo
0

Är fett stolt över mig nu. :))

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Ztrawberries
0

#15 Klart! Du har ju mig som vän

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

NaDa...
0

Ja juste, jag hade en raport om kycklingproduktion att skriva.. Har knappt börjat.. Yay..
Och nu märkte jag att jag inte kan öppna filen där jag har skrivit allt (och vad jag ska skriva) på min dator. SUCK

~ Kram Nadja ♥

[_hsleiufhbtv]
0

#18 hihi absolut!

Frosstis
0

#16 I'M PROUD OF YOU! Jag vill också bli det men får inte för mina föräldrar. Men jag älskar kött så jag kan typ inte ersätta det men baljväxter och sådant.. Men jag är noga med att dom köper ekologiskt!

Smullis
0

#21 Tack! ♥ Dock får jag inte övergå till vegetarian helt för mina föräldrar. Måste äta kyckling minst 1 gång i veckan.. Sen kommer jag äta kött vid mycket speciella tillfällen som t.ex. julafton. Men BARA då! :D Hoppas det kommer gå bra! :D

Frosstis
0

Vad ska du ersätta kött med då?? :))

Smullis
0

#23 Quorn, tofu osv. kommer även äta ägg och sånt :)

Dipsie'n'Poo
0

Började selträna Lala idag även om hon är snart 7 månader… Tungan ute

Inaarah
0

#24: Vad roligt att du ska bli vegetarian! Det har varit mitt livs bästa val, hehe. Skrattande Finns massvis med goda saker att ersätta kött med! Jag föredrar sojaprodukter istället för quorn och tofu, även om jag äter det också. Hälsans Kök är ett bra märke som har supergoda vegetariska alternativ gjort på sojaprotein - chorizokorv, köttbullar, bacon, hamburgare, filéer, "kycklingbitar", wienerkorv, sojafärs och så vidare. De vegetariska alternativen kan ju tillagas på precis samma sätt som vanlig mat - med andra ord är sojafärsen bra till spaghetti och köttfärssås, lasagne osv, liksom kycklingbitarna är perfekta i grytor, köttbullarna till potatismos etc. Går att variera i en oändlighet. :)

Smullis
0

#26 Ja jättekul! :D Tack så hemskt mycket för alla tips?! Har faktiskt aldrig smakat sojaprodukter, men det ska mamma snart köpa hem! Om det finns så bra vegetariska alternativ behöver man ju inte äta kött ;)

ninor
0

En klient på boendet där jag praktiserar har fått tag på mitt mobilnummer och sms:ar mig hela tiden. Har försökt säga att jag inte vill, att jag inte får, att han ska sluta..Men det verkar inte gå in. Har iaf sagt till på skarpen nu och hoppas att han förstår..

[Djurlinnea]
0

Var på vårdcentralen i morse, ska till tandläkaren i morgon och sen måste jag nog till en sjukgymnast snart också. Känner att kroppen håller på att rasa samman…

Frosstis
0

#28 Vad säger han då? Kan du inte ignorera smsen? Blockera honom på något sätt? :)

Ska lägga mig i sängen nu, se på tv.. kommer somna

[_hsleiufhbtv]
0

Kollat ikapp de missade avsnitten på portkod 1321, ååh jag vill se fler NU. Rynkar på näsan

NaDa...
0

Skitdag i morgon, Tandläkare, livmodercancerspruta-sak och fysikprov. Fy..

~ Kram Nadja ♥

Smullis
0

Ska bli sjukskriven från skolan tills utredningen är klar, mår inte bra alls:/ Men då slipper jag bli stressad, så det känns skönt. Efter utredningen lutar det mest mot "homeschooling", vilket jag verkligen hoppas på!

ninor
0

#30 Han skriver att han gillar mig, har t.o.m. skrivit att han älskar mig (trots att vi setts typ 2-3 gånger, totalt kanske 1 timme?!). Kan tyvärr inte bara ignorera det heller tror jag eftersom han är klient på boendet. Men tror det löser sig till slut :)

Saralia
0

Mina kaniner gör mig så sjukt lycklig! <3

Fridaaaa
0

Varit i Kalmar sedan igår :)

#28 Är det ett sådan gruppboende?  Tror det är bäst att byta nr i så fall, för dem brukar ju ha svårt att sluta med saker, även om man säger till på skarpen tyvärr…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Dipsie'n'Poo
0

Blir nog skolan imorgon. :D

NaDa...
0

Bränner fingret så att halva pekfingret har blåsor bara för att man är för lat för att lägga ärtorna man ska tina till hamstern i en skål när man häller varmt vatten över dem.
The typical Nadja..

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

#38… xD Rynkar på näsan

[_hsleiufhbtv]
0

Smoothieinvasion på facebook.. Jag dör snart här..

Frosstis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Yay mitt öra gör inte så ont längre <3<3

Spelas i mina lurar ♥

AkaiTsuki
0

TILLBAKAAA ~~ Från en av de härligaste helgerna på länge

//Joanna

Lurvas11
0

Någon som vet om spån är dyrare än halm? :)

Hälsningar Lurvas11Glad

NaDa...
0

Min dag blev värre än väntat, hemma från skolan med huvudvärk och förskylning och tandläkare, spruta och fysikprov (som jag måste gå till skolan och göra halv 2)
Tur att jag har alla djur som jag kan mysa med..

~ Kram Nadja ♥

[Djurlinnea]
0

Dax att börja göra sig i ordning för ännu en skoldag.. Nedräkning till helg! ^^

Dipsie'n'Poo
0

Blev ingen skola idag… Hoppas imorgon så jag kan rida som jag inte gjort på 2 veckor.. Skrattande

Beatrice_Love_Kaniner
0

fest i helgen efter jobbet! ;D Längtar så sjukt!

Min kanin rymde från buren imorse, åh! Så jobbigt att ut i regnet typ 6 på morgonen (när man har sovmorgon) ut och leta efter en busig kanin! :/ Vet inte hur länge han har vart ute sedan jag fick tag i honom runt halv sju… Men blöt var den! Hahah… Åh… Så trött och har ont i ryggen.

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

Smullis
0

Sitter här med råttan Rowley! :P

Fridaaaa
0

Varit på fältstudie (observerat på en förskola), andra gången nu sedan jag började utbildningen i september. Trivs jättebra på den förskolan :D

Lurvas11
2

Regnade och blåste så mycket att jag inte hade någon lust att hoppträna med Leo ute. Så det fick bli löshoppning på altan istället Glad

Han var jätte duktig fast att han inte har hoppat mycket alls! :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Frosstis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

:'(

Inaarah
0

Buss 06:02 mot Göteborg. Älskade tidiga mornar…

ninor
0

Tycker verkligen inte om min Praktikplats. Personerna är schyssta och allt sånt men det finns verkligen ingenting för mig som praktikant att göra. Sitter och stirrar in i en vägg typ bara…

Zvintos
0

Få se om jag får mina studioblixtar idag! Snabb leverans i sådana fall! Beställde de via ebay från Tyskland i fredags och nu är de redan utskickade från Örebros depå. Så de borde vara här idag! Skrattande

Sweety
0

Precis fotat lilla Yoshi. Får se om jag orkar ladda upp bilderna idag, haha. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Smullis
0

Tar så troookigt…

Fridaaaa
0

Självstudie. Vad ska man hitta på idag?

NaDa...
0

Här Snöar det, det har det gjort sedan i morse, non stop.
Var en mardröm att vara ute hos kaninerna, fingrarna frös sönder och jag blev helt blöt.. Kaninerna värkade inte heller tycka att det var helt 'jippie'.. :P

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

Ätit pizza, lill-lördag ;) haha
Orkade inte laga mat så fick bli det idag, men varit duktig. Städat ur hela Smilla & Flizans yta, 2-3 kvm och fyllt på med nytt plus busat med hunden ute så :D

Frosstis
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bakat pepparkakor :D

Fridaaaa
1

<3

Smullis
0

#60 Pepparkakor! :D Har sovit några timmar nu, vakna nyss x)

Smullis
0

Sitter i soffan framför TVn med Ben & Jerry! :D

Frosstis
1

KyssGråter

[Djurlinnea]
0

Varför gör jag inte det jag måste när jag har tid? Kemi-förhör imorgon och jag har inte läst igenom, kan ingenting, förstår ingenting och har inte tid att läsa.. Träning om en halv timme kommer hem kring 21.45 duschar, äter, matar kaniner och sova.. Ser F:et på pappret redan!

Inaarah
0

Alltså, vet inte om jag ska skratta eller gråta över mig själv. Hur som helst gick jag upp svintidigt imorse, för att åka till stan och hinna plugga innan skolan. Dock börjar jag inte förrän om tre och en halv timma…? Haha. Chailatte på ett mysigt café som har julgran gör ju dock saken bättre, hihi.

Fridaaaa
0

Gör skolarbete som ska in senast kl 15, fattar inget av det :S

Lurvas11
1

Kaninerna fick gå ut i årets första snö! Sunny tyckte det var kul & härligt. Det var hennes andra vinter. Leo fick uppleva sin första snö! I början såg han helt fundersam ut, men han tyckte att det var super kul! Glad

Hälsningar Lurvas11Glad

NaDa...
0

Här ligger det ca 15 cm snö redan.. Började snöa i går.. :P
kaninerna uppskattar det inte, förutom Coco han älskar snön, men de andra tycker att matte är dum som har lagt den där snön överallt. x)

~ Kram Nadja ♥

[Djurlinnea]
0

Skriver deckaren som ska lämnas in om en vecka. Drygt hälften kvar ^^ Framsidan är klar också.

Frosstis
0

JAG VILL HA SNÖ!!! Alltså det har typ snöat 5 små små flingor idag -.- Hoppas det snöar massor inatt! Fast det är fortfarande 0+ grader så..

NaDa...
0

#71 Jag kan shippa ett par lastbilar till dig om du vill. :P Skottade uppfarten idag och fick massa över, haha. :)

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

jaa!!

NaDa...
0

Hujedamig!
50 cm snö ner till burarna och det har yrt in massor i den stora buren.. :/ Imorgon får det bli och skotta och fylla på med mera halm som jag köpte idag..
Har även beställt JR farm foder från djurbutiken här, trodde inte att de skulle kunna ta in det så är lite lätt glad just nu. :P

~ Kram Nadja ♥

gaabriellaaa
2

Storstädar rummet och hittade en lapp jag antecknat i somras:
"_Min röst var gäll. Sprucken. Han stannade och tittade på mig några sekunder, men jag visste inte vad jag skulle säga så han började gå tillbaka åt det håll vi kom ifrån. Fort nu. Han nästan sprang.
_Jag frös. Skakade i hela kroppen. Eller så kanske jag grät. Grät inuti, en gråt som var för stor för att hitta en öppning att ta sig ut genom. Jag försökte andas, återta kontollen över min kropp. Det måste ju bli så här, jag hade ju vetat det hela tiden, ändå lät jag det gå så långt att jag skulle trasas sönder nu, inte överleva, inte finnas mer på det sätt jag funnits förut. Men det finns ju inget annat att välja på, snälla någon hjälp mig vara stark."

never never give up, you don't know how strong you are until being strong is the only choice you have

Dipsie'n'Poo
0

Har nästan snöat nonstop här med, ända sedan i onsdags… :P Så nu är det kanske 1 dm+. Ska släppa ut kaninerna imorgon och se hur kaninerna reagerar. Po har varit med om snö tidigare men inte Lala och Tink. Skrattande

Frosstis
0

Har vart med min kompis hanna och några killar :D Vart treevligt ^^

Fridaaaa
0

Ska till mina föräldrar idag, ska handla skor :D

#77 Du kommer att få korta ner din signatur då dem kommer att korta ner så att man bara kan ha 3 rader :)

Peak303
0

YAY vi har fått snö :D

Nog för att det inte är så mycket men ändå (A)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Frosstis
0

#78 Okaj..

Smullis
0

Vi har också snö, fast ganska så pyttelite :P Alltid nått ^^

Frosstis
0

#81 Det är frost :'(

Frosstis
0

Zvintos
0

Upp till Falun idag, hem imorgon. Bara ta med sig matteboken och plugga inför måndagens tenta… Sen på måndag eftermiddag/kväll hämtas två hamstrar hem! Glad

Smullis
0

#82 Nja, det snöade ju igår och lite är kvar sen dess, men frost har vi också :)

Inaarah
0

VILL HA SNÖ. Och så går man in här, läser om all snö, medan vi inte ens fått fyra flingor? Bittert! Haha. Om ett par timmar kommer två vänner från Göteborg hit. Vi ska baka pepparkakor, dricka glögg och lyssna på julmusik. Så snön hade ju liksom varit pricken över i…

NaDa...
0

Pulsat ner till kaninerna och skottat kaningården ocha lla rasthagar. Så välte jag ner lite små snöberk i rasthagarna. Det tyckte Mando om! :)

~ Kram Nadja ♥

Peak303
0

Holly ute i sin första snö :'D

-'  Malin Hultman

Frosstis
2

Bakat massor! Sååå gott!

Smullis
0

Mums!

Frosstis
0

Ja :D

NaDa...
0

Fyllt på kaninernas vattenskålar 4 gånger idag.. Hej vinter..

~ Kram Nadja ♥

Smullis
0

Får besök idag, Lillebror fyller år :)

Fridaaaa
0

Så, nu är vinterskor inhandlade för mitt presentkort :D
Hittade även 2 snygga 3D skal till iphonen på kjell&company med yey :D

[Djurlinnea]
0

Det snöar äntligen uppe i Norrbotten :D

Dipsie'n'Poo
0

Och det fortsätter snöa…

Fick dock inte möjligheten att släppa ut kaninerna idag, måste släppa ut kaninerna imorgon! Oskyldig

AkaiTsuki
0

Hihi Akkio fick också vara ute i snön :) Dock gick vi in efter 5 minuter, han tyckte det var väldigt konstigt. Det var ätbart, kallt och ljust och man blev inte smutsig av det + man kunde hoppa upp på det vita som var hårt… han blev väldigt förvirrad xD

Men kul ändå sa han :)

Även som man blev… "smutsig" av den här vita saken som smakar så gott x) Haha tycker det är så gulligt att han måste sträcka ut tårna sådär xD han brukar bara göra det när han tycker han blivit jättesmutsig xD (Som grävt i gräs osv)

//Joanna

AkaiTsuki
0

Juste, ville gärna gå längre upp på gräsmattan… men det ville inte Akkio, han ville vara vid den där snöhögen :(

//Joanna

AkaiTsuki
0

Glömde skriva massor i inlägget bara för att jag va så koncentrerad på att fixa rätt bilder ju xD

Trodde Akkio skulle växa till sig sin bröstsele men det har han fortfarande inte gjort x)

//Joanna

Fridaaaa
0

#97 Jag tog ut Viola 2 min i snön, mer ville hon inte vara ute hehe :D

AkaiTsuki
0

#100 Hehe gulligt :D

//Joanna

Fridaaaa
0

#101 :P Dock ville hon in sen hihi kallt och eländigt med snö tycker hon :D

AkaiTsuki
0

#102 Akkio ville in direkt men ändrade sig sen när han märkte det va ätbart xD

//Joanna

Fridaaaa
0

#103 Haha xD :D

Inaarah
0

Tio minusgrader, pepparkaksbak, glögg och en brasa är helt fantastiskt! Särskilt om man får umgås med vänner. Nu har de åkt hem, dock, och jag sätter mig framför datorn för att plugga. Sedan tänkte jag försöka hinna till gymmet innan Solsidan. Skrattande

Fridaaaa
1

Gör fläskpannkaka, mumma! :D

AkaiTsuki
0

Funderar på att sätta en lapp på min pentrydörr (finns redan en som det står "Knacka! det kan finnas en kanin på rymmen" på)

Jag ska skriva en lapp som förklarar att han inte är den typiska glada tama kaninen som barn kan ta i :)

//Joanna

Peak303
4

Bentley blir galen när det gäller snö O_O

-'  Malin Hultman

svartkanin
2

Sväva känner sig charmig…

Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se

Saffran.
0

Har inte varit här inne på jätte länge! Har jag missat något? :)

Nu är Nemo i alla fall 6 månader, han har levt i ett halvt år! :D

Frosstis
0

Har vart på gymmet! :) Hoppas på träningsvärk imån ;) Har sett solsidan och julkalendern, nu ska jag äta och sova :D

[Djurlinnea]
0

<3

Lurvas11
1

Känns som att det kommer att bli en dålig dag idag för mig. Har redan lyckats med att stoppa ner fingret i smörpacketet och fått smör runt hela fingret och under nageln. Skrattande

Hälsningar Lurvas11Glad

Fridaaaa
0

Ska till skolan. Trist att behöva köra i detta vädet, men vad ska man göra :S

Peak303
0

ÄNTLIGEN klar med en ny bloggdesign som jag tänk göra sedan i sommras. Men bättre sent än aldrig ;D

http://typisktmalin.blogg.se/

-'  Malin Hultman

Fridaaaa
0

Sitter på föreläsning. Snart lunch :D

[_hsleiufhbtv]
4

Dagens goda gärningar gjorda! Matat frusna ankor och hjälpt en tant med att köpa biljett så hon kommer hem i tid :)

Smullis
0

Är på Orust :) Så härligt att komma hemifrån! :D

Frosstis
0

Vet ngn hur det fungerar på gym med fulltid och dagtid? Och hur fungerar ett månadskort, får man gå varje dag i en månad då?

Katten_
0

Hehe gud vad jag har glömt nätet alltså, men försöker komma tillbaka nu :3

/Christel & kaninerna! Glad

Fridaaaa
0

#119 Menar du dagkort eller månadskort när man är bunden en viss tid?
Jag skrev t.ex in mig på gymmet idag. Då är jag bunden där i 1 år och får träna hur mycket jag vill per månad :D

[_hsleiufhbtv]
1

Vegetariska livet here we go Skrattande

Fridaaaa
0

#122 Ska du bli veg? :)
Jag har börjat äta veg 1-2 gånger/vecka. Kommer aldrig kunna bli det helt, men det är nyttigt i alla fall hehe

NaDa...
0

Funderar också på att bli veg. Tror det kanske blir ett nyårslöfte..  Efter att ha gjort en rapport om hur kycklingar behandlas innan slakt så känns det väldigt rätt.

Men nu ska jag gå och sova, har som tur var bara tre dagars vecka! Tack gode gud för Finlands sälvständighetsdag!

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

#121 Haha vet inte.. men det står olika priser för fulltid och dagtid och månadskort..

Fridaaaa
0

#125 Dagtid är när det är bemanat där, fulltid är mellan dem tidet gymmet har öppet, vilket brukar vara länge :P
Och månadskort betyder olika på olika ställen :) Ni får höra med dem :P
Men har du nytta av gym som är så ung? :) Tänkte, styrketräning är ju inte bra i för tidig ålder ^^,

[_hsleiufhbtv]
0

#123 Yes, tror det passar mig bättre.
Men att äta vegetariskt 1-2 ggr/vecka är bra, och bra för miljön också väl? Är det köttet du inte kan vara utan? För det går ju att byta ut mot tex Hälsans Köks produkter, smakar identiskt med kött men är helt vegetariskt, om du nu vill bli det dvs Flört

#124 Uschja, hemskt. Jag gjorde arbete om det i nian, nu håller jag på med slaktmetoder. Huh, ganska hemskt. Men nödvändigt att veta.. Så jag tycker det kan bli ett bra nyårslöfte! Glad

Saffran.
0

Sitter nyduschad och lyssnar på julmusik

Skit vad jag längtar till julen!

Frosstis
0

#126 vadå när det är bemanat där? Hur är det då?de har öppet till 20

Frosstis
0

saffran varför bloggar du aldrig? du skulle ju blogga mer när du fick en ny telefon..

Fridaaaa
0

#127 Ja köttet kan jag inte vara utan:
Ägg äter jag från vara egna så :)
Blir dyrare än kött tyvärr plus att jag har smakat många av deras men gillar inte dem :( Hittat 2 st jag gillar och det är dem jag äter när jag äteter vegetariskt :) Men jag köper inte vilket kött som helst i butikerna så :)

Saffran.
0

#130 Jag vet. Men det har liksom blivit att jag aldrig har lust. Det jag tänker nu är "juste jag måste skriva på bloggen" med en suck. Jag vill inte att jag ska tycka det är tråkigt. Tror jag ska ta en paus. Ska nog skriva det på bloggen. Desutom tar skolan en hel del av tiden också.

Förlåt för att jag inte har skrivit. Men jag vill inte känna någon press, hoppas du förstår. Men jag vet vad du menar. Blir själv irriterad om jag följer en blogg och den som äger den inte skriver…

[_hsleiufhbtv]
0

#131 Åh jag vill också ha egna ägg Rynkar på näsan

Haha jag tycker det smakar identiskt med riktigt kött Oskyldig

Fridaaaa
0

#133 Det är så skönt att gå ut och hämta :D Dock värper dem inte nu, för dem är unghöns allesammans men snart så :D Så köper ekokologiska ägg eller vaktelägg av min mamma ;)
Inte jag haha har testat olika men nja inte min smak alls tyvärr, tycker inte sambon heller, och kan ju inte köpa dubbelt heller, alltså både kött och veg, då rasar hela ekonomin haha :)

[_hsleiufhbtv]
0

#134 Det kan jag tänka mig, åh vad smidigt det hade varit när jag typ bakar, inser att vi har för lite ägg hemma för en tårtbotten, och bara gå ut och hämta.. Jag vill ha höns juu Rynkar på näsan

Haha sant ^^

Fridaaaa
0

#135 Hehe ja det är skitbra hehe :D Vi kommer att få militärgröna, ljusgröna, vita och ev ljust bruna ägg  när dem börjar lägga hihi 
Mysigt är det :D

:P ;)

[_hsleiufhbtv]
0

#136 Du kan komma ner med några till mig Oskyldig

Fridaaaa
0

#137 Hihi fick skicka ägg med posten annars till dig ;)

Frosstis
0

#132 I know the feeling! jag har haft ganska många bloggar men har tröttnat precis som du. Men då har jag aldrig bloggat längre och tagit bort bloggen.

men nu har jag en blogg, ganska många läsare, och haft den över ett år. aldrig slutat blogga! även om det vart tråkigt så har jag bloggat, liksom bara för att göra det. man får intresset tillbaka! det liksom kommer och går hela tiden. Jag känner att jagi nte villa svika mina läsare :)

men du får självklart göra som du vill!

Frosstis
0

Hos tandläkaren.. Ska borra :'(

Saffran.
0

#39 Tack för det du skrev, fick mig att tänka om. :) Ska bygga även omtag inte känner för det. Ska fortsätta så länge jag orkar! Bloggkänslan kanske kommer tillbaka snart. :3

Fridaaaa
0

Pluggar för fullt :(
Men hunnit uppdatera bloggarna under dagen i alla fall ;)

[Djurlinnea]
0

Ut till kaninerna, sen begraver jag mig i läxböckerna.. Skjut mig!

AkaiTsuki
0

Kaninen fick va ute lite i snön på lunchrasten också :3 Han ville inte in igen xD

//Joanna

Frosstis
0

#144 utekanin på gång? :P xD

AkaiTsuki
0

#144 Det skulle han nog uppskatta men han vart bara ute i ca 5 minuter x)

//Joanna

[_hsleiufhbtv]
0

Tvättat håret med ägg, honung, citron och B-vitamin. Äntligen är mitt hår glansigt :D

[_hsleiufhbtv]
0

Uhhhuh måste det vara så kallt hela tiden? Jag har ingen känslel i varken tår eller fingrar.. ._.

Zvintos
4

Nya studioblixtarna åkte fram för första gången igår. Vovvarna fick stå modell medans jag övade lite och provade vart de stod bäst (blixtarna alltså).

NaDa...
0

#148 I feel ya. Har dessutom glömt mina varma vantar på 4H gården efter en kaninhoppningsträning.. Vinter, yaay.. ;)

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

#149 Så snyggt! :D

Peak303
0

#149: Haha! Fick mig att vilja ha studioblixtrar ännu mer. Riktigt snyggt :)

-'  Malin Hultman

Zvintos
0

#151 & 152: Tackar. Skrattande Studioblixtarna var efterlängtade kan jag säga!

Fridaaaa
0

Blev ingen skola idag, kör inte i denna halkan som är idag :S Farligt…

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer