Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 491 ggr
sunnymybunny
3

Går det verkligen?

Som rubriken lyder " går det verkligen? "

Jag tävlar kaninhoppninig och mina kaniner bor utomhus! Och jag undrar hur funkar det när man ska åka på utomhus tävling i 20 graders kyla, då det är ute kaniner går ju ute temperaturen bra men man åker ju bil dit och det är ju = som att ta in en ute kanin .. vilket jag hört att man inte ska göra då det blir fel med päls å sådär! Går det då att åka varm bil hur som hellst då å sen ut i det kalla vädret!? Det känns ju upenbarligen inte rätt!! Någon som vet hur man ska göra?

Förlåt för dålig beskrivning, behövde veta fort!

Tacksam för svar! :)

PrinzeZz
0

tja man drar väl inte på fullt med värme utan nöjer sej väl med värme så man kan ta av sej jackan typ, har man dessutom kombi så brukar det bli svalare där bak hos kaninerna

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

sunnymybunny
0

#1 : okej! :) Tack för svar!

sunnymybunny
0

putt

Suskiv
1

MAn får helt enkelt ha det kallt i bilen.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

sunnymybunny
0

#4 : Okej! Tror också det.. tack för svar! :)

sunnymybunny
0

putt

-Greta
0

Tror inte den lilla stunden i bilen spelar någon roll så länge inte bilen är kokhet. Glad Jag brukar åka på utställningar som är inomhus med mina utekaniner under vinterhalvåret. Då har dom suttit inne över dagen och det har inte varit några problem.

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

sunnymybunny
0

#7 : Okej, nej för jag åker ju iaf 45-60 minuter men det klart man åker ju som sagt inte kokhett precis! :)