Frost & Snö.
Hej! Ja jag har varit lite borta men skolan är jobbig, jag har varit sjuk, kompisar har varit ja, så lite mycket, + kaninerna då.
Jo, min mamma, haha, är lite rädd för att kaninerna ska dö. De har mycket halm, hö i höhäck, jag ser till att de dricker vatten innan de fryser och de har pellets. Men hon tror ändå att kylan ska döda dem, det var 15- idag.
Dem är ganska ofta i husen, betyder de att de fryser, de verkar gilla att vara där. Tror ni att dem fryser?
3 december nuu! :)
/Ch
/Christel & kaninerna! 
Bädda med massa halm åt dom, dom fryser säkert lite iaf :)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
dom ska inte vara inne i huset nu när det är så kalt!
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#1, okej, de har ganska mycket, bara de att vi måste köpa mer halm så de är lite ont om det :/
#2, va? jo de är ju det dem behöver mest, värme!
/Christel & kaninerna! 
#2 Hon menar nog deras egna små hus/skydd. Inte boningshuset. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
kaniner klara kyla bättre än värme, brukar bli upp till 25- om inte mer här och vivvi bor ute ensam och hon verkar inte klaga de minsta så tror inte de är något att oroa sig för om dom inte visar tecken på att må dåligt :)
Bra, tack :D
/Christel & kaninerna! 

Om du känner på kaninen tex. bakom örat så märker du nog att den är varm trots kylan :) Huvudsaken de har hö att gnaga på och värma sig i så klarar kaniner vintern bra.
Vi hade som kallast -25 grader för 2 vintrar sedan, mina kaniner klarade sig utmärkt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi har under en månad varje år i stort sett -20 grader varje dag, inga kaniner har frusit ihjäl hos oss fast vi ibland varit dåliga på att fylla riktigt ordentligt med hö (halm är så svårt att få tag på i större mängder så vi har hö istället). En kanin i bra hull och med bra krypin ska inte frysa ihjäl här i sverige :)
#7, okej ska känna där :)
#8, bra:)
#9 Okej, bra :))
/Christel & kaninerna!