Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 395 ggr
[Sara-]1
0

(S) vitsippans Kalle

Min lilla hermelinkille måste nu tyvärr hitta ett nytt hem då mina andra kaniner inte gillar honom, han blir stressad och det blir helt enkelt inte kul för någon :( så känns bättre att han får komma till någon som kan låta honom få mycket Motion och kärlek! Knut som jag kallar honom är en hermelinhane född 2012 och har stamtavla. Världens snällaste och skulle aldrig göra någon något illa. Han betyder otroligt mycket för mig och min kille då han är så go, våran lilla kille så det är riktigt jobbigt, men det är ju det bästa för honom. Vi är väldigt noga med vart han hamnar och vill ha kontakt med dem nya ägarna sen. Det är inget som är brottom utan han stannar här tills han har hittat sitt dröm hem. 350kr kostar han, och om man vill så kan man få köpa med innebur + alla tillbehör för 700kr Han finns i Göteborg och jag ser gärna att han stannar i närheten. :) Mejla mig här eller på min mejl sara_derek@hotmail.com om du är intresserad och berätta lite om dig sjävl och hur han kommer få ha det hos dig :) Hittar vi inte rätt hem till honom får han stanna!

[Sara-]1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Världens finaste lilla kille

[Crazy Rabbit's]
0

Nämen åh, tänk om man hade bott närmare! Riktigt fin!