Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 597 ggr
[Tilde]
3

Kärlek till Willow ♥

Jag vill bara uttrycka lite kärlek för min fina pojke Willow. Glad Han är alltid så lugn och söt, man får alltid klappa honom i buren, han är nyfiken och älskar att sitta och gosa i knät. Men det bästa av allt är att han är snäll, rakt igenom! Han har aldrig visat aggressivitet, varken mot människor eller andra kaniner. Inte ens när jag drygar mig för jag ska klippa klor eller borsta pälsen extra noga!

Det sötaste av allt var nog hur söt han var mot sina ungar. Från och med dagen de lämnade boet har han visat kärlek till dem, slickat på dem, gosat med dem, delat mat med dem, osv.

Willow med Juniper i Willows bur. ♥

Självklart har han varit en ängel mot Charlie också! De två är omöjliga att sära på! Även genom gallret pussar de på varandra och ligger bredvid varandra och myser.

Willow och Charlie njuter av dagen tillsammans ^^

Söta Willow har varit min solstråle enda sedan jag fick hem honom (och då trodde det var en hona). Glad Efter bara någon enstaka dag började han visa kärlek genom pussar på både mig och sambon. Den lilla plutten… ♥

En liten sak han brukar göra som jag tycker om, är att han knuffar på min hand när han vill att jag ska klappa honom. Han liksom skjuter huvudet in under min hand, som om han försöker klappa sig själv genom den. Då kan man ju inte låta bli att le :)

[RoxannaH]
0

Åh nej jisses vilken sötboll. Kyss

[Tilde]
1

#1 Hihi ja han är helt underbar ^^

hobbymupp
0

Vilken liten goding :)

[_hsleiufhbtv]
0

Det är en sån söt boll man aldrig kan slita sig ifrån ju ❤

Graden91
0

Himla söta dom är ❤

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

Mannez
0

Men gud så underbart. precis som min Neo.

Hälsningar Amanda och kaninerna

oliiver
0

Men Gud va söt :)

/Kram Betul ♡