Penny ♥ Solros
Igår bestämde jag min för Att ta en kull på min älskade Pocahontas "Penny".
Jag har ju ingen hane förutom min lilla lejonhuvade Nogger men som tur var så var min kompis här och hoppade med sina kaniner och då fick jag låna hennes Solros!
Så här kommer ni få läsa om min lilla hoppkull! 
Penny: Penny är värkligen en jättetrevlig kanin med ett stort hjärta av guld! Skulle aldrig komma på tanke att göra något elakt! En ängel!
Hon älskar värkligen att hoppa! När jag släpper henne lös i en Hage eller på gården fritt så springer hon alltid och hoppar fram och tillbaka över hinderna! Jättekul att se!
Hon har startat några tävlingar med goda resultat och har en enorm kapacitet!

Solros: Solros är en söt liten grabb med glimten i ögat! Han är inte min kanin men som ni kanske vet har lånat för en kull! 
Han kan vara lite blyg och gör inget utan att tänka först! Han ääälskar att sitta i knät och kan stanna där i timmar!
Hoppningen har han inga problem med! Han flyger över hinderna och älskar det! 

Kullen: Den här kullen kommer bli en hoppkul!
Båda föräldrarna är väldigt duktiga hoppare med kapacitet! Dom flyger över banorna och är väldigt hoppglada! Så är du intresserd av världens mysigaste hoppkanin så är det här rätt kull för dig! Ungarna blir leveransklara 17 december ifall ni letar julklapp!
Båda föräldrarna har tävlat med goda resultat! :)
Dom är för övrigt två jättetrevliga kaniner om älskar att sitta och mysa! Helt underbara!
Ungarna kommer kunna bli väldigt bra hoppare men även underbara familjemedlemmar!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
För mer info - www.anglabackenskaniner.weebly.com
Har ni frågor eller är intresserade- Skriv ett PM, en komentar här nere eller ett mail till anglabackenskaniner@hotmail.com
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Nu sitter jag och myser med lilla Penny! De känns värkligen som de blivit något!! :D Jag ska nog ut och ta några nya bilder på Penny i veckan! :)
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
åå de har redan gått en vecka! Tiden går fort så om 3 veckor kommer dom små undervärken! :D Längtar något enormt! 
Håller tummarna att det blir något :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 jaa de gör jag med! 
Här är några snuttar från en hoppträning förut! :) Jag gjorde en hel film med en hel låt men de gick inte att spara så de fick bli lite småsnuttar istället! :)
Jag hade också tänkt att fråga Emilia om hoppfilmer på Solros så ni får se de också! 
#4 Vad fint hon hoppar 
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
#4 Du borde nog inte hoppa med henne när hon har bebisar i magen, hon borde ta det lungt, men första veckan kan nog gå, men efter det skall hon ta det lungt, visst får hon komma ut i hagen och så, men borde inte hoppa.
Hoppas att det blir små bebisar!
Hälsningar Amanda och kaninerna
#6 Nu har jag ingen aning om hur det ligger till i just det här fallet, men det kan ju vara så att filmsnuttarna är filmade innan kaninen parades :) Annars håller jag helt med dig om att en hona inte ska tränas under dräktigheten.
#7 Precis, det är viktigt att hindren går att riva från alla håll så att kaninen inte kan komma till skada :)
#5 Tack!
#6 Neej hon hoppade innan hon parades. De var från en hoppträning nån dag innan. 
#7 Joo jag vet! Jag ska sätta märlor på dom snart och bygga nya! Jag improviserade några hinder bara! 
#8 Som jag sa så hoppade jag henne innan hon parades och jag ska fixa till hindrerna!
Idag boar Penny som en galning! Boar och boar och boar!! Magen är värkligen HUR STOR SOM HÄÄÄLST!! Man känner ungarna!! Jättekul!! Nu är de bara en vecka kvar! :)
10# Oj vad kul!
alla ungarna blir nog svarta eftersom föräldrarna är svarta…
#12 Det beror på vad som ligger bak i släkten :) Är t.ex mormorn och farfar annan färg så kan det upp komma andra färger, tex. D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
SPÄÄÄNNANDE!!
Du får ju uppdatera när dom kommer!
LOVA DET.
#12 Pappan till blivande ungarna är väl blå…? 
#13 Precis. Eftersom Solros pappa är blåbrokad och mamman är isabella (har jag för mig), så kan det nog dyka upp flera olika färger på ungarna 
Igår kom ungarna! :) De vart 5 små bebisar! 4 av dom är svarta med ljusare på magen och på tassarna och en är vit med grå/rosa fläckar typ! Väldit svårt att förklara! :) Bilder kommer senare! :)
Här är en bild på en av dom! :)
Naaw! Grattis, vad kul!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Som de ser ut nu så är de 4 svarta och 1 madagaskar!! :)
Nu håller jag på med hemsidan för fullt. Jag bilder och vet kön. De ända jag har problem med är kulltemat. Någon som har något föslag. Jag har rendan haft väder,godis och A-kull så de vill jag inte ha, inte häller alfabetskull alltså som a,b,c,d o.s.v. :) De är 2 pojkar och 3 tjejer! 
#21 Tack! :) jag hade tänkt att de skulle vara kul med ett tema som "try" så kommer man på namn utifrån de. Fast de svåra är att komma på… någon som har ett tips? med namn? :)
Läsk tex: Trocadero, Coca Cola, Pepsi, Fanta, Dr. Pepper, Sprite, Champis, Seven up, Hallonsoda, Sockerdricka.
Twilight: Bella, Alice, Rosalie, Esme, Renee, Renesme, Edward, Jasper, Emmett, Charlie, Carslie.
Om det var de du syfta på, kan inte skriva så mycket då jag skriver ifrån mobilen.
Änglabackens … (Har inte kommit på namn änn
Färg: Svart
Kön:Hona
Ögonfärg:Brun
Ras:vädurskorsning
Väldigt pigg liten tjej! Går från att springa runt och busa till att sitta i handen och mysa.
400:-
Änglabackens …(Har inte kommit på namn änn)
Färg:Svart
Kön:Hane
Ras:Vädurskorsning
Lugn liten herre vars största önskan är att få sitta och mysa i timmar.
Änglabackens …(har inte kommit på namn änn)
Färg:Isabella?
Kön:Hona
Ras:Vädurskorsning
Sprallig liten tjej som är söt som socker!
Änglabackens…(har inte kommit på namn änn)
Ras: Vädurskorsning
Lik som sin mor Penny upp i dagen!
Änglabackens … (Har inte kommit på namn änn)
Ras: Vädurskorsning
Lugn och go tjej vars favoritplats är i famnen.
All information, fler bilder och en massa annat står på min hemsida! www.anglabackenskaniner.weebly.com
Nu har vi namn på dom! :) De blir en parfymkull!
Unge 1! Änglabackens Escada
Unge 2! Änglabackens Hugo Boss
Unge 3! Änglabackens Fink Friday
Unge 4! Änglabackens Midnight Fantasy
Unge 5! Viva La Juicy
Har precis insätt att det här är den piggaste kullen EVER!! ;)
#31 Grattis till dom små! De kommer säkert att bli fina hoppkaniner 
Jaa värkligen!! Dom springer och hoppar upp på allt och hoppar runt!! Värkligen stor skillnad på dom den här kullen och mina förra lejonkullar!
Haha, det låter ju lovande 
Nya bilder oh uppdateringar på hemsidan! www.anglabackenskaniner.weebly.com