Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 257 ggr
Martina-b
0

Roliga minnen!!

Har du några roliga minnen sen du var liten kanske nått roligt du sagt eller gjort!! det skulle ju vara roligt att starta en liten eller STOR tråd om det:D Kanske nått roligt du gjort med dina djur hehehe!!Flört

nån bild på dig som liten kanske!

myriis
0

N'r jag var liten band jag ihop mina möbler med snören och försökte ordna en fjärrkontroll så att jag kunde flytta dem, men det gick inte. Hade läst det i kalle anka.. ;p

Martina-b
0

hahah:D

Sosso
0

Alla mina minnen när jag skaffade husdjur ;) Om man nu får säga flera minnen.. hehe

Stj3rnfallet
0

När jag var i ca 3 års åldern, kanske 4 år, så lärde jag mina kompisar att bajsa i lekparken och på grannarnas gårdar :P

Keligast
0

#4 haha lol XD

Stj3rnfallet
0

#5 Ja, men mamma hade ju sagt till mig att man måste kunna bajsa i skogen om man var långt hem ifrån :P

Martina-b
0

När jag va litenkunde jag inte säga i jag hörde ingen skillnad mellan i och e. Lärde mig först att säga det när jag va ca7 år:P

Så här kunde de låta när jag pratade.Hej jag hetej matena och min älsklings fäj äj lela och jag gellar ente bubbel drecka!

Et annat minne: en gång när jag sprang in till mamma i vardags rummet och skrek du är nepp mamma du är  nepp (asså typ på skoj hade precis lärt mig ordet knäpp) -Nej sa mamma det heter inte nepp det heter knäpp med k.-okej sa jag och spran ut igen för att sen springa till baka och ropa du är K-nepp mamma du är K-nepp ddå började alla skratta men jag fattade inte varför sen dess har min släkt alltid sakt k-nepp lärde mig först att det inte hette så typ två år senare:P

Nu är det eran tur berätt nått roligt!

Theresze
0

När vi va i stenstorp(sommarstugan) Så satt harry & mina föräldrar & snacka. Och Harry hade inget går så jag sa, LsibethLisbeth(Lisbeth är min moderkaka) han har inget hår:/ pinsamt:P

Tina-A
0

*asg*

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysterious
0

Varje år när jag åker till polen :)

Martina-b
0

heheh putt!