OT. Usch..
Idag fyller jag år och det känns jättekonstigt att inte fira den hemma =/ Det här känns inte som mitt hem än iaf :P Min pojkvän är inte ens hemma och när jag ringde honom var han på väg hem, men än är han inte här =( Han gjorde iaf en marängtårta och de är det bästa jag vet :D När jag är hemma väcker alltid mamma mig på morgonen pch kommer in med tårta, saft och mina presenter :P Och min pojkvän steg upp och gick iväg, så det är ju tur för honom att jag sover länge!
Få se om hela hans släkt kommer idag bara för att jag fyller å :S Hoppas inte det, känner att jag inte orkar med det idag!
Fast jag ska väl inte gnälla, för att jag har ju mina älsklingar här iaf, iofs har jag lite hemlängtan iaf :P
Hoppas bara på att det blir fint väder så att jag kan gå med hundarna till hundrastgården så de får springa av sig lite och så vill jag ju gärna ha sol ändå, eftersom att man ska ha fint väder på sin födelsedag ;)
Nä, nu ska jag gå och göra mig i ordning! Ha en bradagg allihop!=)
GRATTIS!:D Ha en bra födelsedag:)
Grattis :) Hoppas du får en fin dag tillslut, det tar ju lite tid att vänja sig vid nya rutiner, men man gör ju också dagen till vad den blir :)
Grattis! :D Hoppas resten av dagen blir mer lyckad för dig iaf :)
- Mvh Emma

Grattis på födelsedagen!!!

Grattis :)
Grattis^^
Mitt 1000 inlägg ;D
Tack, så mkt allihop =) Jättesnällt av er =) Haha, sitter här och längtar efter marängtårtan :P Ska bli så gott ;) Ngn som vill smaka?:P

Grattis! :D

Grattis!!! och hoppas du får en fin dag!
Grattis!!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

GRATTIS i efterskott Sandra!!!!!!!!!!!!! =) Hoppas Du fick en fin dag ändå!! Krama Qendra & Ginza från mig! KRAM på Dig!!