Melvin!
Hejsan, har varit ute och tagit några kort på Melvin. Vill gärna ha tips? om vad jag kan göra bättre och så!! Är ingen mästarfotograf, så bilderna är väl inte sådär jättebra!
Första bilden då ;) Melvin nosar lite nyfiket i rabatten.

Guud så fin (L)

# 9 Tack!! :D
Jag är själv ingen mästare på att ta bilder, men här kommer lite kritik:
I vissa bilder var det lite för mycket ljus "vitt" tycker jag. Och vissa var ganska suddiga, annars fina! Supersöt kanin!
Åh, #10 o #13 var ju urgulliga:) Så himla vacker färg! <3
Kaninen är ju underbart söt :)
Lite oskärpa i vissa av bilderna, samt att det är lite utfrätt i några av dom också.. Annars är det roliga vinklar och ett intressant motiv :)
Så gullig :)

# 18 Okej, ska försöka tänka på det nästa gång, är som sagt var inte bra på att fota, har inte heller världens bästa kamera!
# 19 Taaack!! :D
# 20 Tack! Jo, jag har också märkt att de är lite oskarpa, förstår mig inte riktigt på hur man ställer in allt på kameran, så bilderna skulle säkert kunna bli bättre, menmen. Har också försökt fixa till det i photoshop utan resultat.
# 21 Tackar tackar!! =D
Han är verkligen söt och han har så fin färg med =)
Det enda ^fel^ jag hitta var vell att visa var oskärpa.

putt

Oj, nu när jag tittade genom bilderna såg jag att första bilden var heeeeelt fel!!!!!! Är på fel dator nu, men kan ladda upp den rätta bilden imorrn :)

Awww…. Så söt^^

Otroligt söt han är! :)
Så himla söt :)
- Mvh Emma
Han e ju för söt :) Gillade verkligen bilderna då han tvättade sig, hur fint som helst :)

jätte fina bilder , och jätte fin nin tycker jag

Han är helt underbar :D älskar hans teckning!

Tack tack tack!!!! Alla som skriver!! =)

putt
Vilka fina bilder :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]