Konsert?
Är det någon som känner till ngn bra konsert som man kan gå på isommar? :) Är såå sugen på att gå ngn stans, men hittar ju ingen.. bläs..
Har du fått ditt ung 08-pass? Står det något i det häftet kanske? Har mitt någonstans … *hmmm*
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag ska själv på The Who den 6:e juli :-) Ska bli kul att se några riktiga klassiker.
#1: Nää, har inte fått något.. =/
#2: Vartdå?
#3 - I Globen i Stockholm :-)
Min kompis ska dra med mig och se the ark som hon älskar :)
- Mvh Emma
#5 - De kommer även på Arvikafestivalen, som jag ska på :-) Var rätt ovanligt för i år kommer 7 band som jag vill se. Andra år har det varit typ 0 band…:-)

Vill se Justin Timberlakes konsert!!!
Tror MCR kommer till Gbg, min kusin skulle dit. Tror det var MCR och Linkin Park som skulle dit, med flera.. :) Vill gärna dit också , älskar MCR o LP :)<33
Brukar alltid hända saker här hemma i Götet men i år är det "bara" Timberlake och Rolling stones. Har biljetter till båda men vet inte om jag orkar gå på någon av dem. Och vem vid sina sinnes fulla bruk går på Gessle?! Har inte hört något av hans andra nya låtar men En händig man är ju rent ut sagt riktigt dålig - bara slöseri med tid.
I och för sig: Dropkick Murphys kan vara intressant, såg dem på Storsjöyran förra året. Takida är också bra så det kanske man ska kolla upp, om inte annat för att göra pojkvännen glad.
#8 Till GBG? Enda jag vet är att LP och MCR ska turnera tillsammans i USA. Har letat runt lite och inte funnit några bevis på att de ska samköra sina röster här. Någon som vet bättre än jag?
Men men, får skrapa ihop pengar till en resa till Berlin i stället för att se Within temptation som jag missade när de va här för någon månad sedan *hjärtesorg*
(Usch, jag skäms så bortskämd jag låter)
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#9 Jag är somsagt inte säker … Men har för mig att hon skulle till Gbg och se dem. Men jag kan ju ha blandat ihop det;) Kan fråga henne nån dag^^ …

Jag har fått ett 08-pass. Men, alla i Stockholm får det, va? Alla i skolan iaf..
Jag har också fått, förra året tog jag massor xD
- Mvh Emma

Massor? Jag fick ett. ^^
#13 de va massor som slängde sina så då snodde jag dom xD
- Mvh Emma
Kom till Arvika allihop vet jag :-) Massa bra artister på festivalen. Min lista (som jag ska se) är: The Ark, Within Temptation, Sabaton, Pain, In Flames, Scissor Sisters och Mustasch!
#10 Nu har jag hittat det! Gick förbi en annonspelare på väg till jobbet i morse och fångades av en bunt uppradade namn, bla. My chemical romance. De och flera andra artiser ska spela på Pier Pressure på söndag i Frihamnen i GBG. Men tyvärr är det ju faktiskt så att det jag sa innan om Linkin Park stämmer: de spelar bara i USA.
I Frihamnen på lördag är det även Metaltown.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

själv ville jag gå på Pier Pressure. det är jättebra band som spelar där ;( men det är ju en bit från stockholm till gbg ^^,
#2 dom kommer till roskilde också. åker dit om 1,5 timme :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag ska på arvikafestivalen. :) ska bli kul!

Jag och Emmy får inte 08 passet eftersom vi inte tillhör stockholms kommun! :(