Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 439 ggr
lovemysack
0

Hanar utlånas till parning

Hej jag har tre fina hanar som jag lånar ut till Avel nästa år! Jag bor i Dalarna och ni kan höra av er på PM om det är någon hane som passar just din hona! :) här kommer en presentation om dom: Sparfs mas-mästare "Sixten" är en hoppkanin som är japantecknad, han har stor kraftig kropp och han går super fint på banorna! Han är snabb som blixten ute i sele men i buren är han jätte lungn. Detta är en jätte snäll kille med mycket ork! De vet inte du "Gizmo" är en hoppkanin som är Viltgrå brokad, hans pappa har vunnit SM mm. Han är rätt liten i modellen men väldigt kraftig han mä! Han hoppar stora luftiga språng på banorna och han har inte den bästa farten men han springer på i sin tackt. Han är kanon snäll en riktig kelgris. Winds of vitality "Alfons" Är en ddv men lite lite lejonhuvad som är Viltgul. Han är rätt liten men han hoppar enorma språng, han kan sitta stillastående å ta ett maxat msv hinder!! Detta är nog den mysigaste kanin man kan leta efter!? Det finns inget ont i honom för fem öre! Han är inte så snabb på banorna men om han får ta de i sitt tempo brukar han gå nolla! (För de mästa) Letar ni efter en myskull då ska ni värkligen välja denna nallebjörn! Om du värkar intresserad kan jag även skicka bilder på mail! :) Med vänlig hälsning, Moa å killarna.

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Zvintos
0

Skriv gärna hellre detta där det är avsett för det, dvs i någon av de länkade trådarna i Avelsdjur UtlånasGlad