Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 476 ggr
Ljusta
0

Omplaceras: Dvärgvädur rex

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått tillbaka en vuxen hona på grund av att ägaren ska flytta. Har i det hemmet varit revirvaktande och tjurig, men här bland andra kaniner är hon som vilken hona som helst, bara väldigt personlig (inte alls elak här och fräser inte ens). Söker ett kaninkunnigt, djurvänligt hem där det finns andra kaniner. Inte till Avel eller som barnkanin. Kanske fungerar som hoppkanin då hon är ganska pigg och har rätt slank kropp? Hon är ingen problemkanin men kräver en ägare som haft kaniner innan och kan läsa deras kroppsspråk. Hon gillar att bli kliad på huvudet och är snäll att lyfta/hålla.

Ras: Dvärgvädur rexpälsad

Färg: Blå

Född: juni 2011

Har stamtavla men väger 2 kg nu.

Är du intresserad så maila gärna på helene_blom@hotmail.com eller pm:a mig.

Vill verkligen komma till ett nytt hem snart!

Finns i Sundsvall

Ljustadalens kaningård

Ljusta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon bor inomhus.

Ljustadalens kaningård

Ljusta
0

Mitsu finns kvar, hon har förvandlats till min mest trevliga hona och klättrar på dörren och sticker ut nosen och vill bli kliad när man kommer. Hon skulle gärna stanna kvar här men då jag avlar så har jag inte direkt platsen för henne.

Hon sitter med en burgranne med bara galler mellan och verkar trivas med andra kaniner i närheten, så har du fler så blir det nog bäst för henne. Hon kanske skulle trivas med en kastrerad hane?

Ljustadalens kaningård