Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1497 ggr
Inaarah
0

Klotterplank #224

HELG! Skrattande
Och dags för nytt plank.

NaDa...
0

Skönt med helg!
Sitter hemma med huvudvärk medans föräldrarna är över på middag till grannarna. Blir en mysig hemma kväll istället. :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[Djurlinnea]
0

Hemma från träningen, gett kaninerna mat och väntar själv på min egen mat ^^ Ska bara ta det lugnt ikväll.. Helt slut i kroppen efter 3 riktigt tunga basketträninger i veckan, men så skön känsla efteråt!

Peak303
0

Normalt Pixel..

Skulle ner och kolla så att kaninerna hade hö och vatten. När jag kommer ner sitter Pixel mitt på golvet och ser riktigt nöjd ut. Undrar dock hur hon lyckades öppna buren O_o

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Fridaaaa
0

Kollar på 112-på liv och död på datorn, och tar det mest lugnt.

Haft viola ute en bra stund, och hon är inte en normal kanin haha hoppar upp i fönsterkarmen, sedan när i fåtöljen där ena katten råkade ligga och vips är hon i fönstret igen och sedan upp på ena marsvinsburen suck haha ;D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lurvas11
0

5:a Glad

-----------------------

Sitter i soffan framför tv:n med datorn. Har packat upp med godis Tungan ute

Hälsningar Lurvas11Glad

AkaiTsuki
0

Hallo där ;)

//Joanna

Zvintos
2

Sådärja, då har man varit och byggt upp Örebroutställningen. Så ni som ska dit - vi ses imorgon!

[Djurlinnea]
0

Känns tungt att veta att man har så lite tid kvar med favoritkaninen.. :( Mitt ego vill ha kvar henne, men mitt hjärta säger att det är bäst att låta henne vandra vidare…

Fridaaaa
0

Ingen som vill ha 2 charmiga marsvinskillar? Dem behöver verkigen ett hem! :( (ej mina)

Frosstis
0

Halloj! Är på konfaläger, det är askul!!

[Guldvingens]
0

Fick med mig sisådär 10 kg havre igår, + att jag numer kommer få hö gratis. Vad jag ska göra med all havre vet jag inte, var mest för väluppfostrad för att säga nej ;) ger ju inte mina kaniner särskilt mycket havre, de kanske får någon matsked om dagen. Haha.

Ibland ska man ha tur :)

[MiniPim]
2

Då var transportsburarna fixade tills imorgon, har även tvättat selarna. ^^

Photo: klart till imon :)

Inaarah
0

Har haft en mysig förmiddag! Nu ska jag möta upp en vän för fika. Senare ikväll står bio på schemat - myshelg!!

Ztrawberries
0

Somnade i sängen med Min kanin Tjejen bredvid mig, mamma o syster tog bilder! Ahhah! ^^

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

Peak303
0

Har varit stor rengöring i kaninrummet. Folk tittade nog en del när de gick förbi när det låg burar, transportburar samt annat över halva trädgården xD

-'  Malin Hultman

Ztrawberries
0

15# Haha! Gjorde samma sak! Mina grannar tycker nog att jag är hel knäpp! ^^

Fridaaaa
0

Kollar på klösträd till katterna, men dem jag vill ha på tyska ebay (billigast plus bra ställe) skickar inte till Sverige :( lite kasst men jaja får leta vidare…

Peak303
0

#16; haha xD

-'  Malin Hultman

Inaarah
0

Precis kommit hem efter att ha sett Breaking Dawn. Så himla bra! Är jättenöjd över hur den slutade.

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp kaffe och marsipanchoklad. Är ensam hemma, och det känns jätteskönt. Mycket tankar och mycket känslor just nu…

NaDa...
0

#19 Såg den i Torsdags, bästa av Twilightfimerna tycker jag. Speciellt slutet ;)

--

Jahapp, nu fick jag stå över en hoppträning med klubben pga min förbannade huvudvärk. Blir nog pluggdag i morgon då.

~ Kram Nadja ♥

[Djurlinnea]
0

Kom just hem från min bror. Ätit middag där och firat hans födelsedag, även om han fyller år imorgon. Men han drar iväg till Pajala då så ja :P

Dipsie'n'Poo
0

Pluggat lite idag för att hänga med lite i skolarbetet. Sedan var jag till läkarn och han trodde det var halsfluss vilket det inte var… Han skrev ut lite receptbelagt medicin till mig som jag ska äta i någon vecka eller två. Hoppas jag blir bättre! :/

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Alvirpo
2

Yey! 200 Guldmynt och är nu Insider för en månad:D

Fridaaaa
0

#23 Gött :D

Har tråkigt, vad göra?
Smilla & Flizan är i hagen och skuttar :)

Frosstis
1

Hemma från lägret :D Har haft såå kul med underbara människor ♥

[Djurlinnea]
0

Lägger stamtavlorna åt sidan och tar fram matteboken, idrottshäftet och biologiinlämningen.. Träning om 2h! ^^

Dipsie'n'Poo
0

Utvecklingssamtal imorgon dårå. :/

Frosstis
0

ska se på williams lista i sängen och sedan läsa och sedan sova! Bara fått sova 7 h / natt denna helgen, behöver sova 9-11 timmar för att få vara utvilad.. Minst 9 h på vardagar, på helger minst 11.

Fridaaaa
0

Tittar på senaste Johan Falk filmen, alla är så himla bra! :D

[Djurlinnea]
0

nä, om man skulle ta och krypa ner under täcket.. ny vecka, nya tag ^^

[Guldvingens]
0

Var ju i Ullared idag, shoppat mängder med julklappar till sonen samt lite smått & gott till bebisen i magen. Tung dag, alldeles för mycket folk som var där och handlade :O

Uppdaterat bloggen igen http://guldvingenskg.weebly.com/blogg.html

Fridaaaa
0

Föreläsning i eftermiddag, skönt att bara ha den:)

tootiis
0

Sitter på svenska lektion. En lektion kvar efter de, sen utvecklingssamtal. Känns kul..? o.o

// MT ♥

[EllenAlicia]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

kolla gärna in min YT kanal :)

Dipsie'n'Poo
0

Utvecklingssamtalet gick väl bra. Oskyldig

Ska nu ut och köpa hö!

AkaiTsuki
0

Första dagen på praktiken woho så kul men man är ju inte lika motiverad som om det var för en lön :/

//Joanna

NaDa...
0

Istället för att plugga så har jg rett upp hela mitt gamla Pokeèmon album.. Ca 400 kort som jag samlade på mig mellan 3 och 9 års åldern ^^

~ Kram Nadja ♥

[_hsleiufhbtv]
0

Sprungit en lång runda idag igen, skingrat tankarna lite. Gjort av med ilska och sorg. Allt på samma gång, men det hjälper faktiskt (:

Fridaaaa
0

Har tråkigt :(
Vad ska jag göra? Går ju inte att vara ute med kaninerna :(

Dipsie'n'Poo
0

Feber, väldigt ont i halsen och väldigt täppt i näsan. I 1 1/2 vecka… Yey. Skrikandes

Frosstis
0

#40 Drick jättemycket te, typ 5 koppar om dagen, knarka halstabletter och snyt dig regelbundet. då blir man frisk :)

Ska ut och ta en PW med min bästis, brb :D

Fridaaaa
0

¤41 Beror på vilket te ;) Jag blir så kissnödig av te haha :D

Så här sent?! I mörkret? :P

Frosstis
0

#42 Men då får du väl kissa då :D

Ja, kom precis hem :) Vi var ute rätt länge. Jag knackade på en kompis och fick choklad, hahaha! Sen gick vi ner till fotbollsplanen och tittade lite.

Finns inga ljusa tider då jag är hemma xD

Fridaaaa
0

#43 Störigt att behöva springa ofta hehe :P
ok :D haha jag promenerar aldrig i mörker, mörkrädd till viss del:P

Frosstis
0

#44 Vill man bli frisk får man väl ta det då :)

det finns ju lampor, och så går man tillsammans och har telefoner :)

Fridaaaa
0

#45 Blir man ändå ;) jag blir det utan te hehe :D

Bor man på landet finns det inte lampor ;) Enbart ficklampa men det hjälper inte :P
Har ingen som vill gå med mig här i närheten :S

Dipsie'n'Poo
0

#41 Konstigt nog har jag ganska svårt för te. :O Men tycker bara det smakar varmt vatten. Dock har jag inte smakat så många te-sorter heller… :P
Jodå, snyter gör jag mig jämt och tar både Bafucin och Strepsils… Glad

--

Orkar inte vara sjuk… Är tydligen svullen i nacken också. Vilket gör att jag har väldigt ont där… :(

Lurvas11
0

Plugga, plugga, plugga, plugga, plugga och plugga plugga…

Hälsningar Lurvas11Glad

[_hsleiufhbtv]
4

Ibland inser man hur fina vänner man faktiskt har. Som ställer upp, erbjuder sig att lyssna.. Finns nog inget jag är mer tacksam för just nu.

[Djurlinnea]
0

så less -.-

Peak303
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte inte på att skriva ngt igår ^^

Men igår blev min äldsta egenuppfödda kanin här hemma hela 3 år gammal. Mitt charmtroll och han är alltid så nyfiken på allt och alla ^^

-'  Malin Hultman

Inaarah
1

Stannade i stan igår och pluggade hos två vänner, samt sov över hos en av dem. Förutom att plugga hann vi även köpa kanderade äpplen (julstämning) och titta på NKs julskyltning (ännu mer julstämning). Verkligen jättemysigt! 

Idag har skoldagen erbjudit två examinationer, så nu ska jag koppla av med ett bubbelbad, var tanken. Imorgon väntar en intensiv skoldag, läkarbesök och sen en dryg timmas tågfärd innan jag möter en vän i en annan stad och äter middag.

Hoppas även ni haft en fin start på veckan!

AkaiTsuki
0

Finns det lejonhuvade dvv med satinpäls?

//Joanna

Frosstis
0

omg har 1662 kr!!!

Fridaaaa
0

#53 Aldrig sett faktiskt, men hade varit sött :D

AkaiTsuki
0

#55 Skulle så gärna vilja ha en sådan då xD Tipsa mig ifall du ser någon :)

//Joanna

Fridaaaa
0

#56 Ja hade inte varit fel ;)
Ja lovar jag hihi ;)

Beatrice_Love_Kaniner
0

hihi har nu två hundar här hemma idag, men det känns så konstigt för jag brukar ju bara ha en hund här hemma. När man tappar en bit skinka på olvet och bara ena hunden är lite snabb så får man så dåligt samvete att man råkar tappa en till ^^ och ser då till att den andra får! Hahhahahahah! Flört

Spån och halm sluuut! Obestämd Måste köpa men de får nöja sig med hö som både underlag och hö som mat (då förståss i en höhäck)

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

[_hsleiufhbtv]
0

Huhh äckliga träningsvärk.. Imorgon stannar jag nog i soffan istället för att dra ut och springa för mina vader tar rejält stryk av det här.
Yes, jag är otränad Oskyldig

Frosstis
0

Imorgon ska vi visa upp våran dans för våran klass (och ev en till klass)! Är jättetaggad, hoppas verkligen det kommer gå bra! Min lärare sa att våran dans var den bästa han sett, woho! Hoppas på bra betyg nu.. Sa att jag blir jättebesviken om vi bara får E,D,C.. Hört massa från andra klasser som sagt att våran dans är bra :D Ska filma och lägga upp :) så blir ni besvikna och tycker det var dåligt ;)

Nä men jag har betalat en tavla på min hund nu som en tjej har gjort :D Ska ge den till min syster :)

Fridaaaa
0

Ska skriva in mig på gym imorgon, vill tappa dem få kilo jag gått upp sedan jag träffade, blivit mycket hemma mys osv haha :D

[Djurlinnea]
0

En djävul flög till himlen idag, typ. RIP Nilla 110119-121120 <3

Beatrice_Love_Kaniner
0

#62 En djävul?

[Djurlinnea]
0

#63 Tuff och aggresiv.. :/ utröck mig lite fel kanske..

Beatrice_Love_Kaniner
0

#64 jaha, jag tänkte väl. hihi ;)

Fridaaaa
0

Piff & Puff flyttar på lördag, skönt för dem :D

Dipsie'n'Poo
0

Fick ännu en ny tid imorse hos läkarn. Vilket visade att jag nu har halsflus, vilket det inte var senast jag var där (måndag). Så nu har jag fått penicillin. Får hoppas det hjälper…! :/

AkaiTsuki
0

Ohoho va hungrig jag är xD

//Joanna

Frosstis
0

Gick jöttebra på dansen, alla sa att vi var överlägsna och borde söka till x-factor! :D fast sjklart är ju dom där dumma och jobbiga killarna som vi bråkar med hela tiden haha som säger att vi var så bra bara för att två går i cheer och en i gymnastik..-.- som att vi fuskat! Usch hatar dom äckliga fula barnen! Usch! Iaf så har jag massor av läxor, dock så har jag bara no och matte kvar! :) sen ska jag oh min bästis gå ner till Ica oh köpa pepparkaksdeg..;) mmm! :)

Fridaaaa
0

#69 hur kan man säga att några är fula och äckliga? Inte så snällt :/ Visst inte snällt av dem heller att säga att typ fuskar men inte snällt att säga så ändå :)

Frosstis
0

#70 Dom säger ju så till mig så varför inte?

Fridaaaa
0

#71 Säger dem det till er att ni är det? Då behöver ju inte ni sjunka ner till deras nivå:) Det triggar bara dem ännu mer, igorerar man, brukar dem inte tycka det är lika kul :)

Frosstis
0

#72 Ja dom klagar på oss hela tiden och säger att vi är tjocka och sånt, och ger oss fula blickar och sånt. Håller på hela tiden, skriver på KIK att vi är tjocka osvosv, jättejobbigt. Och sedan när vi slår tillbaka säger dom till lärarna att vi har gjort massa fel, åååh dom är så omogna och jobbiga -.- Och jag bryr mig inte om att vi sjunker till deras nivå, liksom man kan inte ta för mycket skit. Jag bröt ihop en gång, liksom hela min mur jag byggt upp bara rasade..

Beatrice_Love_Kaniner
0

#73 spar smsen och samla på dig bevis och så säger du inget dumt och när de gör det så visar du bara det för en lärare och då kommer den prata med dem och då kommer inte de ha något att säga då du inte har sagt något till dem. Förstår du hur jag tänker? XD Jag tror det är lite det Frida vill komma till, skit bara i dem - sjunk dig inte så lågt och bara säg till en lärare! Säg inget tillbaka för de tycker det antagligen det bara är kul att retas… Vissa i den åldern är väldigt omogna och framförllt killar brukar mogna långsammare än killar, eller så kanske en kille tycker om dig!? ;) Man vet ju alldrig! ;)

Dipsie'n'Poo
0

Just pga att man är sjuk så får man äta Ben n' Jerry, Fairly Nuts. Oskyldig

NaDa...
0

Har haft en fullpackad kväll med 4Hs kaninhindersbygge , plugg och hamstermys. Nu är sängen nästa :3

~ Kram Nadja ♥

AkaiTsuki
0

Försöker tämja kaninfegisarna på praktiken x) Går inge vidare xD fast det har ju bara vart några dagar

//Joanna

Beatrice_Love_Kaniner
0

plugg plugg och mera plugg, sitter och gör ett hemprov och den ska in imorgon… Åh vill bara gå och lägga mig! Och imorgon måste jag upp extra tidigt för att fixa matsäck till jumnasiemessan Obestämd (stavning?)

Frosstis
0

#74 Haha jaa, fast har inte kvar dom på mobilen för den slutade funka så raderade alla konversationer.. :/ Men har några på ipoden, på kik :) Men vi ska nog berätta någon dag

Har iaf vart ute och sprungit nu, känns bra! Sprang längre idag och joggade mer, fast.. vi har ju våra pauser med skrattanfall, hahaha! ♥

Fridaaaa
0

Sjuk :(

Inaarah
1

Sitter på ett café i Vasastan tillsammans med en vän och försöker plugga. Går lite sisådär, finns för många samtalsämnen att behandla och pepparkakslatten är lite för god. Oskyldig

Saralia
0

Skrikandes Åh vilken dålig dag det här blev! Får ta och göra det bästa av kvällen. Foten i munnen

Frosstis
1

Äter youghurt och kanel.. Visste ni att om man äter en tesked kanel per dag i en månad går man ner ett kilo? :)

Fridaaaa
1

#83 Det stämmet inte ;) Då skulle alla köra på det :) Man måste motionera och äta rätt annars också :D

NaDa...
0

Suck, bilologiprov i morgon och det känns som om jag inte kan ett skit. Blir plugga hela kvällen bara.. :s

~ Kram Nadja ♥

[Djurlinnea]
2

Skriftligt idrottsprov, spanska glosor, SO och NO texter till imorgon. På det så måste jag fixa i ordning djuren till på lördag, packa och hämta transportburar.. Vill bara gå och sova..

[_hsleiufhbtv]
0

Radioactive.

Frosstis
0

Har sovit.. I 3 timmar.. Hur ska jag kunna sova inatt? ;) haha men jaja! Jag var trött såå :) Imorgon är det fredag! äntligen!!!! Jag ska sovA länge, se på breaking dawn med mina kompisar (fredag) och sådant! På lördag ska jag sova över hos en kompis och vi ska ha lite jultema med polkagrisar, pepparkaksdeg, cola och sådant! :) fast vet inte om hon kommer kunna äta så mkt för hon får tandställning imorgon (räls) och det kanske gör ont..:/ men jaja! :D vi kommer ha kul! 😊

Dipsie'n'Poo
0

Tycker penicillinen funkar lite… :)

Frosstis
0

400 Guldmynt! :D

Zvintos
1

Nu har jag äntligen kunnat beställa min julklapp till mig själv - studioblixtar och lite tillbehör! Ibland älskar jag Ebay!

Inaarah
1

Helg!

Frosstis
0

Åååh har precis sett Breaking dawn.. Så jäkla braaa Asså:'(:'( vill bara dö för att det inte kommer fler filmer :',:'(

Fridaaaa
0

Skönt med helg!  Och första pluggfria helgen på länge yey!
Tog precis in Ella från hagen, smarta kanin! Måste vara två oftast för att ta in henne från hagen, suck…

Haft Viola ute en stund med i sele så hon fick lite frisk luft :)

ninor
0

Imorgon kl. 12 avlivas min Hedvig… Rynkar på näsan

Något jag däremot ser fram emot är glasblåsningen jag ska på imorgon kl. 15

Fridaaaa
0

#95 Sorgligt :( Varför?

Frosstis
0

#95 Varför? :'(

Ååh alltså breaking dawn.. JAG VILL BARA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :( GråterGråterGråterGråterGråter

Dipsie'n'Poo
0

Lock i vänster öra pga snor. Obestämd

Frosstis
0

#98 Euw.. Relevant för oss att veta.. ;) xD

Fridaaaa
0

Tittar på filmen "LOL", hatar namnet på den men den är bra ;)

gaabriellaaa
0

ringer honom bara för att höra hans röst. Bara för att få komma ihåg hur han låter. När han svarar så lägger jag på direkt. Vågar inte prata med honom. Vågar inte förklara varför jag gjorde som jag gjorde. Vågar inte höra hur illa jag gjort honom. Men jag saknar honom. Och bara om jag tänker på hur mycket jag faktiskt saknar honom så känns det som om något fattas. Snälla gör mig hel igen 
The one thing you shouldn't be left alone with at night, is your own thoughts.  They eat you alive until the next morning.

Fridaaaa
0

Tittar på Grease :)

Dipsie'n'Poo
0

#99 Jag vet :DD Ville att ALLA skulle veta xD

--

Ska nog gå och lägga mig trots det är fredag. Måste upp och göra massa läxor osv för att hänga med i skolarbeten… :(

Fridaaaa
0

Vet inte vad jag ska göra denna lördag?
Förslag? Vädret är skit :S

impo123
0

Hejsan svejsan:))

// jennifer

NaDa...
0

#104 Baka? :3
Jag ska baka mitt bidrag til Kaninmagazinets tävling, har planerat i någon vecka nu och nu ska det bli av :)

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

#106 kommer inte på något bra att baka, ska inte äta kakor osv ;)
Jag bakar inte till kaninerna heller, dem får en bit morot som godis inte mer xD

NaDa...
0

#107 Grovt bröd då? Såå gott när det är nybakat ^^

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

#108 Har inte alla ingredienser hemma till det :(

NaDa...
0

#109 Då var det ju lite sämre.. :/
Marsvinsmys hela dagen? x)

~ Kram Nadja ♥

Zvintos
0

Nu så verkar jag äntligen hittat en hona, supersöt nf skp ds! Kyss

Fridaaaa
0

#110 Ja blir ju det :/
Haha ja får mysa med dem ;) Och Viola med som är inne :P Ella ska få komma ut i hagen, hon har hundkoja att krypa in i hihi :D

NaDa...
0

#112 så bra :)
Har städat alla Kaninburar ute i regnet, och haft ut 3 av 5 (två bor ju i en ganska stor bur).

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

#113 hehe okej :P Ja mina är i boden utom Ella och Viola men är fint hos dem så :P

Smullis
0

Ensam hemma för tillfället.

Har dammsugit nedre våningen, rört ihop käk till råttorna och bakat chokladbollar som jag nu sitter och mumsar på. Senare ikväll blir det bio med mamma och kfaompis!

Fick tillbaka råttan igår och ihopsättningen har gått SUPERBRA! Är fortfarande försiktig och lämnar dem inte ensamma länge alls bara ifall det skulle uppstå bråk eller liknande, men förut när jag kom för att titta till dem låg dem tillsammans i hängmattan och sov!!! ♥ Sötisarna!

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[_hsleiufhbtv]
0

Sist jag drack chai latte gick jag bredvid dig i mörkret, och mådde helt bra. Flashback. ~

Fridaaaa
0

Kollar på "hur många lingon finns det i världen?":)

Ztrawberries
0

Kollar på ELF i kanal 6 :)

Inaarah
0

Gick åt skogen med att plugga idag… Har istället storstädat, renbäddat, tränat och småpysslat hemma. Har monterat upp mina lila ljusslingor, likt varje vinter - så nu är rummet ännu mysigare än innan.

Ska alldeles strax äta färsk pasta med quorn. Därefter tror jag det blir filmmys med mörk choklad.. Eller så åker jag iväg för att träffa Theo.

Peak303
0

Blä.. Gameltanten har gått ner i vikt >.<

Nu blir det nästan att tvinga i henne mat så att hon kommer upp i hullet igen :/

-'  Malin Hultman

Frosstis
0

Shoppat massor med mamma idag: Tog också spontant ett till hål i öronen, haha!

NaDa...
0

Har skrattat, haft grädde i ansiktet, lekt med gamla leksaker och bakat. Underbart :3

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

#121 Snyggt, vad fick du ge för det? :)

Frosstis
0

#123 Mamma betalade 199 kr :)

Fridaaaa
0

#124 Okej :) För båda öronen? :)

Frosstis
0

#125 Jaop :D

Fridaaaa
0

#126 Billigt :D

Frosstis
0

Vad brukar det kosta då?

Fridaaaa
0

#128 Beror på vart man gör det men 199 kr hål är inte ovanligt :)

Dipsie'n'Poo
0

#128 Hos min frisör tar dem typ 400 kr/hål :oo

--

Har pluggat nästan hela dagen och varit ut en sväng med mamma. Börjar blir frisk. :D

Frosstis
0

#130 Gud vad dyrt!!! :O Nä det var bara helt spontant som vi gjorde, jag vill egentligen ha navelpiercing men mamma sa att jag får ta hål i öronen ist. Så frågade jag om vi kunde göra det.. Så shoppade vi lite och så trodde jag vi skulle hem så sa hon "men skulle vi inte ta hål i öronen?" så letade vi lite efter en frisör så frågade vi om dom tog hål bara :D

[Djurlinnea]
0

Kom hem från Skellefteå-utställningen för ca 45min sen. Packade upp kaninerna, gav mat, laddat upp bilder på datorn och har just fått i mig nån mat. Skippade frukost och åt lite revbensspjäll till lunch, var gode hungrig! Nöjd med dagen, mycket trevligt folk och bra bedömningar :)

(finns att kolla på här: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.295224730595612.67791.209101845874568&type=3)

Smullis
0

Kom in på bion :D

Frosstis
0

#133 VISST VAR DEN BRA?!??!?!?!?!?

aaaj mina öron :(:( Hur ska jag kunna sova inatt?!?!??! Är rädd att det ska bli infekterat bara för att jag sover på det..

Smullis
0

#134 Nej :( blev ganska besviken faktiskt. Den kändes så kort också och hade ingen riktig handling. :/

Frosstis
0

#135 Haha tyckte jag också! Men den var såååå bra ändå..

Smullis
0

#136 Hur var den sååå bra? På vilket sätt :P

Frosstis
0

#137 Alltså den bara var det! Och det kan man inte säga emot.

Smullis
0

#138 Men.. :( Det enda som jag tyckte om riktigt mycket i filmen var Jacob, för han är så snygg :P

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer