One Direction kullen!
Idag den 28 på morgonen så låg det bebisar i Aquas fina bo som hon hade byggt =)
Mamman är New Zealand/Dvv korsning. Hon är startad 1 gång, annars bara tränad hemma. Hon visar mycket kapacitet för hoppningen, och jag tror verkligen hon kommer komma långt när hon kommit igång igen efter kullen. :) Mamman heter då Lady Aqua och är en japanfärgat tjej som är född i juni förra året, jätte snäll, men dock känslig!
Pappan, Silvergläntans Whisper of the Heart, född november 07. Genom härlig kanin, går med på ALLT! Verkligen värdens bästa nybörjar kanin och gör det han ska göra på banan! Han kom dock knappt ur lättklassen då han tyckte det var jätte tråkigt och jag gjorde misstaget att hoppade lite högre med honom hemma (Msv klassen). Men nu äntligen är han i MSV och springer på som aldrig förr! Han är jätte snäll att hantera och skulle aldrig skada någon. Han är madagaskar brokad och även en del PET-utställd!
Jag är säker på att det är minst 4 ungar, har bara kännt snabbt så där inte var någon som var död. Imorgon får jag dock hjälp av en uppfödare här i närheten som hjälper mig att räkna dem då jag knappt inte vågar själv, är rädd att Aqua ska känna sig hotad och sedan döda sina bebisar.
För er som inte har förstått så kommer kaninerna heta One Direction låtar, hehe. T.ex What makes yoy beutiful, Tell me a lie, One think osv osv :) Jag tror jag kommer göra så att man får välja en unge, och sedan välja ett namn man vill att den ska heta (Välja av one direction låtar)
Ungarna kommer kosta 300 :- och jag ser helst att man har kaninvana. Jag finns i Båstad, i skåne. Men transport i hela Sverige ska vi kunna lösa :)
Ungarna kommer fungera bra till PET-utställning då Ville har fått väldigt bra poäng, och till hoppning då båda föräldrarna är super duktiga! =)
Jag kommer lägga upp bild imorgon, och sedan bilder varje vecka så man kan följa ungarnas utveckling. Är ni intresserade eller har andra frågor? Skriv då till mig här på fokus eller maila mig :)
/Sophie Westerlund
SophieWesterlund97@hotmail.com
OBS:
Bilder på föräldrarna kommer snart!
Riktigt synd att jag inte kommer få en till kanin! Ååh 
*1D- nörd* 
Älskar namnen iaf! ^^
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Oh! Vilken underbar ide! Är själv en liten Directioner thihi :P Har lust att köpa en unge bara för namnet, men har tyvärr inte plats för mer djur. :/ Men aww så himla gulligt! <3
#2 Hehe tack ;) tjara!
#3 :(
Kommer utan tvekan bli en jättebra kull! Speciellt med de föräldrarna. Bland de snällaste kaniner jag träffat tror jag! :) Tillägger att ville, pappan alltså, gick på 1+1 på sin medelsvårstart förra helgen! :D
#7 Ja, ville är grym :D hihi tror de kommer bli trevliga :)
Oooooh, jag är nog världens största 1D nörd <3
Om du har fler ungar så bode en heta "Up all night" <3
Bacon, svaret är bacon.
#10 har en ;)
hihi, allas personligheter värkar matcha med deras namn
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#20 Haha ja, faktiskt =)
Puttar upp ungarna, alla fortf kvar
Synd att jag inte får ta hem fler, kommer bli helt underbara bebisar! Kan intyga då jag har haft pappan här några gånger, senast förra veckan, och han hoppar fullkomligt underbart! :)
Tell Me A Lie var jäkla snygg du! ^^
Synd att man redan ska köpa 3-4 bebisar till.. :/
#27 Hihi tack :) En till får man alltid plats med ;D
Haha, sant.. ^^
Hade jag haft burar så att det räcker så skulle jag inte tveka en sekund.. Men burarna blir tyvär inte klara fören i september.. :/
Har du kvar henne tills dess så vill jag mer än gärna ha henne! [:
#29 Aha, jag skulle kunna ha kvar henne, då hon kan bo med sin mamma. Men då får du tinga henne (100kr). :) Var bor du?
Eller ännu bättre, skriv ett pm! :)
Skriver till dig! ;)
Haha på min ator var det reklam för en 1D kalender! :)
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
2 honor och 1 hane söker fortfarande hem, jag fixar leverans i hela skåne.
resten av sverige fixas lätt då jag/folk jag känner tävlar längre upp i sverige
Jag kan hjälpa till med transport ofta också, pappa kör 
Tack Ninne ;D<3
putt putt….. hanen måste bort
Är up all night såld? ;)
Ja, Tell me a lie, You stole my heart och what makes you beautiful är kvar!
Puttar upp då de måste säljas eller lånas ut på foder då mamman börjar trättna…..
Tell me a lie, så söt, Får dock inte ha kanin, Åh alla andra får förutom jag :P
Är "Up all Night" kvar? :))
#41 antagligen inte då hon nte skrev det i #38
#41 up all Night är såld ja :)
puttar upp igen!