Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1500 ggr
FijaahM
2

(S) söt hane, 4 mån.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Bambi" måste flytta hemifrån nu, jag kan tyvärr inte ha kvar honom längre. Han är en jättesöt kaninhane på fyra månader.
Ras: Dvärgvädur/lejonhuvad
Färg: Japansktecknad blå/vit
Kön: Hane

Han finns i strängnäs!

Hemsida: www.hagets.weebly.com
E-post: Fijah__@hotmail.com

MVH Frida.

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Katten_
0

Varför inte?

/Christel & kaninerna! Glad

minaninar
0

Jättefin. Men undrar som ovan? Har han fått könsmognadsbeteenden?

[Guldvingens]
21

Respektera att vissa folk vill sälja sina kaniner, detta är en säljesannons. Om ni är så nyfikna på VARFÖR hon säljer så får ni väl skicka ett pm.

[MiniPim]
2

#1 & #2 det spelar väll ingen roll? kaninen är till salu oavsett varför!

Jättesöt kanin! Har tyvärr inte mer plats :(

minaninar
1

Nja, man kanske undrar om det finns några beteendeproblem? Eller om det är så att könsmognadsbeteendena gjort att kaninen blivit "jobbig" och att en kastrering kanske kunde hjälpa?

Förstår vad ni menar, men tänkte också att har man haft kaninen så kort tid o vill sälja så kanske man undrar lite?

Men ska ej fråga o vill personen ej svara så är det också ok.

Fin kanin iaf. Som förtjänar det bästa hem.Skrattande

Slutdiskuterat från min sida.Tyst

Fridaaaa
0

Kollar ni hennes sida, har hon fler kaniner, så tror inte att det handlar om något sånt. Men bästa är att fråga via PM istället :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

RosarysKaniner
0

Har han stamtavla?

/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning

Fridaaaa
0

#7 står ju att han är dvärgvädur/lejonhuvad? Då kan den ju inte ha det :) Eller menar ts att han är lejonhuvad ddv? förvirrande:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

RosarysKaniner
0

#8, mjo.. undrar samma därav frågan. ^^

/Elin Josefine Olsson ღ

RosarysKaniner
0

Gick in på hennes sida nyss och både mamman och pappan var "Dvv/Lejonhuvad".
Håller verkligen tummarna för att han är lejonhuvad dvv, då pappan var vit rödögd och därav har ungen anlag för det. Har själv en lejonhuvad dvv hona här hemma, och letat som en tok efter en hane men ingen verkar ha! Så, håller tummarna som en tok. xD

Edit: Synd att ögonen lurar en ibland, vill nog ha en lejonhuvad dvv så mycket så jag inte ser att den har stående öron. suck x)

/Elin Josefine Olsson ღ

mandyosv
1

De ser man ju att den inte är en lejonhuvad dvv Glad

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

RosarysKaniner
1

#11, Mjo, ögonen lurar en som jag skrev i #10. x)

/Elin Josefine Olsson ღ

FijaahM
0

Hejsan allihopa!
Vart en del frågor men varför jag säljer honom är för att jag inte hade planerat att spara honom (han är född hos mig).
Han visar tydligt på att de är hans bur och han vill inte att någon ska rota i den haha men jag hoppas att de bara är tillfälligt eller hur man ska skriva det. 
Båda föräldrarna är jättesnälla och jag har sparat en annan kanin ur samma kull som Bambi och hon (Hubbe) är hur snäll som helst, jag har inte lagt samma tid på Bambi som Hubbe, så de är ju såklart skillnad på deras beteenden. Men jag hoppas att Bambi blir lika gosig som Hubbe i framtiden. Kastrering kan vara en bra idé om han inte nu skulle ändra sitt beteénde. Ser inte att han är markant i sin bur som ett problem, han puttar mest bort en och försöker låta läskig.

Han har ej stamtavla, han är en korsning, föräldrarna är inte renrasiga. 

Jag håller på att ta körkort och går i skolan, jag har inte hittat jobb än så får bara studiebidraget och jag känner att jag inte har råd med sex stycken kaniner.

Jag tycker han är jättesöt (tänkte spara honom först men fastnade för Hubbe) Jag försöker hålla på med honom men som sagt har mycket att göra om dagarna just nu + fem kaniner till.

Om ni undrar något mer kan ni skriva i PM, melj, smsa eller ringa mig. Nummer finns på hemsidan. Ska försöka svara så fort jag kan.
MVH Frida! Glad

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Katten_
0

#13, jaha, trodde du inte hade flera kaniner först :)

/Christel & kaninerna! Glad

FijaahM
0

Putt! 
Måste bli av med Bambi så fort som möjligt (har skrivit i kommentarerna varför) ingen som känner att den kan honom eller känner någon som vill ha kanin? Glad

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

[hejhejnaffy]
0

Vilken härlig färg han hadde! :) Hoppas han hittar ett fint och kärleksfullt hem!

FijaahM
0

#16: Tack så mycket, tycker också att den är jättefin!
Jag hoppas verkligen det Glad

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

FijaahM
0

Bambi söker fortfarande ett nytt hem!

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

FijaahM
0

Puttar upp :)

Mvh Fijah!