Ändras pälsen?
Har precis skaffat mig en liten kille på 7/8 veckor, dvärgblandning. Vad jag undrar nu är, har dom "bebis-päls"?
Är kaniner "mer" allergiframkallande som bebisar? Vet ju att det är så med kattungar.
Tacksam för svar :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Kanske borde förtydliga: byter dom päls? Tappar dom pälsen dom har när dom är små och får "vuxen-päls" ? =)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Ja, det gör de. Vet inte om bebispälsen är mer allergiframkallande.
Ja det gör dem, men tror inte det är skillnad med allergin.
Aldrig hört det på katt heller, tror inte det stämmer
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 okej :)
#3 Min pojkvän är mer allergisk mot kattungar medans han inte alls känner av våra vuxna katter :)
#4 Fast bara för att han är det, betyder inte det att det är så överlag,
Finns t.ex dem som tål korthåriga men inte långhåriga och tvärtom :)
#5 Nä men de flesta jag känner som är allergiska reagerar mer/snabbare på kattungar :P
#6 Här är det ingen skillnad alls, mer än att dem tål kastrerade katter bättre då dem har ett helt annat kvalster :)
#7 Hehe okej, ja alla reagerar säkerligen olika på olika saker :P
#8 Ja precis :)