Yes!:P
Jippie =) Är jätteglad idag :D Verkar som att jag äntligen kommer få en kanin =) Ev. iaf.. Allt beror på om jag får transporthjälp.. Så jag hoppas på det :P I så fall blir det em söt Belgisk hare kille från Lilla lilas :D Ska bli spännande att äntligen få min första kanin! Jag har länge velat ha en kanin, så jag hoppas verkligen att hon som skulle till Alingsås från Malmö kan ta med plutten åt mig =) Så jag sitter och håller tummarna för att hon kan det! Tur att jag har bur färdigt med tillbehör.. Det enda som behövs köpas är hö nu. Om jag inte får ngn transporthjälp kan jag ju inte köpa en av sötnosarna =( Längtar massor iaf!:D Belgisk hare är ju en så vacker kanin också! Kommer bli överlycklig om allt går vägen :D
Har inte sagt ngt till min pojkvän än :P Han kommer nog inte bli särskilt glad ;)

Åhh vad roligt :) Hoppas transporten går bra!

Haha, undra vad din pojkvän säger? ;) Vad roligt och Grattis! och Lycka till med transporten! :)
#1 Tack så mkt =) Hoppas jag med! Ska försöka få tag i personen så att jag får en liten bebis =)
#2 Haha, han blir inte alls glad :P Han vill ju inte ha kanin =/ Ja, jag hoppas att allt går bra!
Grattis ;) Hoppas på att allt går bra!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vad kul :) Hoppas att du får h*n.
Hoppas allt går bra :)
- Mvh Emma
#4 Tackar =)
#5 Ja, ska bli superkul!:D Blir en han ;)
Nu har min dag blivit ännu bättre =) Gick bra för henne att ta med min kille :D
Kul! Harar är fina ;D
#8 Ja, superfina :D Sen skulle man ju våga sig på utställning också ;) Men det kanske jag är för feg att göra :P
kul :D hoppas din pojkvän blir glad ;)
#9: Klart du ska våga ställa ut! Jag kan själv typ inget om utställning.. xD Själv har man ju en dvärghare och en halvdvärghare [alltså hon är en korsning, inte en halv kanin ^^]
#10 Nä, han tjurar :P Men jag hotar med att flytta hem igen och gråter lite, då får han dåligt samvete och blir sur för det istället :P Tyvärr bor vi ju hos hans föräldrar nu =/
#11 Haha, ja, vi får se =) Den dagen, den sorgen :D Jag kan absolut ingenting om utställning jag heller, men det verkar ju inte så svårt vad jag förstår av vad Jennie förklarade för mig =) Dvärgharar är ju superfina! Älskar dem! Lite avis på dig faktiskt ;) Om det blir en till kanin senare så lär det bli en dvärghare =)
#12; Dem är gudomliga ;)
#13 Ja, jag håller med =)
Åååh, typiskt =( Det blir ingen Belgisk hare för mig =( Alla ungar hade fått trumsjuka.. Vad det än är för ngt =( Så besviken jag blir… Jaja, kanske hittar ngn annan =/ *Hoppas*
#15 Vad tråkigt, nu när du bestämt dig för en kanin :/
- Mvh Emma
#16 Jo, jättetråkigt =(
Åh så synd:( Hoppas du hittar någon annan!:)

Kramar!
#18 Hoppas jag med =)
#19 Tack =) Behövs verkligen nu =/
Jobbigt *Kram* =/.
Kanske du kan hitta någon annan uppfödare? :) Eller köpa en dvärghare *blink blink* ;p
#21 Tack =) Ja, det är jobbig när man väl ha bestämt sig =( Jo, verkar som att det blir från en annan tjej som bor i Norrköping, men som kan hjälpa med ransport till Sthlm :D
Tycker det är rätt svårt att hitta dvärgeharar =/ Annars kanske det hade blivit en sån :D Senare i år kanske eller nästa år ;)
Jo, jag känner inte till så många uppfödare av dvärgharar. Ska ju ev. ta en renrasig kull, men det blir i början av nästa år liksom.
Kul att du hittat en annan uppfödare ;D