OT- När går du och lägger dig?
Vilken tid går du och lägger dig på kvällen? :)
Skriv gärna både helger och vardagar :)
Hälsningar Lurvas11
Vardagar/när det är skola: jag brukar lägga mig i sängen kl 22 eller 22.30, men ligger alltid med min ipod till 23 så somnar väl runt då eller 23.30. För sent egentligen, går ju upp kl 7. Men är bara trött på morgonen, dagen går. När det är sovmorgon (09.20 och 09.45) så får jag ju sova en timma längre :)
på fredagar: brukar jag lägga mig tidigt. kanske 22? Är alltid svintrött då, liksom hela veckans trötthet kommer som en bomb! Om jag inte sover över hos en kompis (blir nästan alltid samma kompis) så brukar vi lägga oss 00-3, och så ligger vi och pratar väldigt länge! Så då lägger jag mig senast 4 men går upp väldigt sent.
på lördagar: jag har sålt tidningar någon månad nu så har fått lägga mig tidigt, men nu är det slut! Jag har sagt upp mig. Så nu kan jag vara uppe länge, men blir alltid runt 1-2 för hela familjen sover typ och inte roligt att vara vaken ensam.. ;)
På vardagar 9-10 och helger 9-12 (men somnar oftast nå några timmar efter! ;)
Jag är 12 och går och lägger mig 21:30-22:00 på vardagar och på helger blir det väl (ganska mycket) senare. Jag har valt att lägga mig halv tio för annars är jag för trött i skolan =D
MVH Celina
Vardagar typ 9-10 och helger runt 12 (: beror på om jagär trött eller inte
Vid halv elva, Finsk tid.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
vardagar runt 9-10, men läser typ till 11 och somnar typ runt 12 på helger är de väl runt 22.30-23,30 men det r ju helt olika, ska man upp tidigt nästa dag så lägger man sig ite tidigare..
/ Angelica
När jag känner för det, brukar vara mellan kl 22-24 någon gång för det mesta beroende på när jag ska upp nästa dag :)
En sak: Det är OT stopp på helgerna igentligen ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vardagar mellan 21.30-22.30.
Helger, när jag känner för det. :) Och det är typ 23… Är inte den som brukar stanna uppe länge. 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se