Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1132 ggr
M0lly
0

Kaninvakt!

Hejsan!!
Just nu letar jag efter en person som kan ta han om mina 2 kaniner i jul. Jag ska nämligen till fjällen och det finns ingen möjlighet att ta med dem. Söker en Seriös kaninvakt som kan ha dom i mer än en vecka och över julen då. Jag bor i Huskvarna, Jönköping så det är bra om du bor i Jönköpings området!
Lite om kaninerna:
**
Molly:
**Hon är en japantecknad dvärgvädur på 1 ½ år. Hon är en utekanin och varit det sedan hon kom till oss och hon bor tillsammans med den andra kaninen. Hon är köpt från en djuraffär och har ingen stamtavla men hon är helt frisk och pigg. När man ska ta upp henne kan hon vara lite jobbig då hon är så snabb och otam men hon är en ängel i famnen om man klappar och håller henne hårt mot sig. Hon behöver inte så mycket pälsvård då hon är korthårig.

**Fjodor:
**Han är en dubbelmanad wienertecknad blå zobel lejonhuvad kanin på 4 ½ år. Trots hans ålder är han en pigg och frisk liten rackare. Han är ju en utekanin men har bott inne förut och han bor såklart då med Molly. Jag köpte honom hos en tjej i Göteborg sommaren 2012 och jag fick ingen stamtavla med eftersom att hon fick stamtavlan via mejl av uppfödaren. Han fick bo inomhus innan han kom till mig men det går bra ändå. Man kan ta upp honom hur lätt som helst men att ha honom kvar i famnen är inte lika lätt då han vet att han ska kammas. Han behöver mycket pälsvård då han är lång hårig.

Jag berättar mer om mig själv och kaninerna om någon är intresserad!

M0lly
0

putt!

19Jonna80
2

Hejsan!

Jag bor i taberg 1 mil söder om Jönköping Cool

Jag tar ibland och vid plats emot kaniner för inackordering.

De bor isf helt separat från mina kaniner..

haft kaniner i hela mitt liv och fött upp nu i ca 15 år, så mkt kaninvana finns!

Hör av dig för mer info om det låter intressant!

Mvh Johanna

www.Johannaskaniner.se

uppfödning av dvärgvädur..

www.Johannaskaniner.se

uppfödning av dvärgvädur i olika färger