Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 623 ggr
Marshmello
2

Något glatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara berätta hur glad jag är :D

Winnie har en Hage som sitter ihop med buren, så hon har ca 3-4 kvm att vara på istället för bara buren (när jag är ute/sover, så är hon i buren när hon inte är lös i lägenheten då).
Nåja, det jag skulle komma fram till är: hon har blivit rumsren av sig själv!! Jag har inte gjort någonting för att hon ska bli det, utan hon hoppar omkring i hagen och buren som  hon vill på dagarna, men hoppar in i buren för att göra sina behov VARJE gång. Det har inte blivit en endaste liten olycka NÅGONSIN. :D
Vilken duktig liten kanin jag har, eller hur? :D Hihi Skrattande Hon går även på endast ett hörn i buren, så det underlättar ju vid den dagliga städningen :D

Berätta om något glatt som hänt kring era kaniner nyligen :D

elinyeaah
0

Min kanin har börjat komma när jag ropar. Btw; min är också rumsren:)

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

Friggeshoppkaniner
2

Sweety's Cherry Coke "Keso" är rumsren och fick nyligen sin andra pinne i rak msv så bara en pinne kvar till svår (hon hoppar svårbanor på träningar) och ska få tävla elit i höjd snart och startar msv krok på söndag Skrattande

More To See Then Meets The Eye "Gulis" ska tävla lätt krork nu på söndag så hoppas på första pinnen nu då Glad

Silverhagens Robert "Bobban" ska även få debutera lätt, så det blir spännande på söndag, haha Tungan ute

Skullebo Kesella "Kesella" ska tas med på träning snart så kan jag börja tävla henne i lätt  snart, hihi Kyss

Don't give up "Shadow" ska snart få flytta hemifrån till ett hopphem, jätteglad över att han ska få flytta till någon som har tid för han har verkligen talang den lilla grabben <3

Och så mina pensionärer  Shajli och Melissa på 9 år börjar äntligen bli rumsrena, haha XD

Lattjo
0

Min lilla kille har lärt sig kommandot snurraGladHan blev även rumsren helt av sig själv. Jag tränade honom aldrig och det är väldigt bekvämt när man slipper lägga tid på såntGlad

fossingen
0

#0 Min ena kanin har äntligen börjat äta mer hö, han har alltid ratat hö och äter bara några gram per dag, nu har han äntligen börjat äta lite mera hö :D

KaterinaPetrova
0

Igår fick jag hem min hermelinhona, förut fick hon hälsa på min lejonhuvade hane och det gick hur bra som helst! Dock så var det bara genom galler, men det är en bra början!

Plus att jag satte på henne selen förut och gick ut, hon var verkligen jättelugn och harmonisk. Hon har aldrig haft sele på sig tidigare, ändå gick hon efter mig utan att dra! Glad

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta