(S) En underbar kanin
Hej,
Jag har redan gjort en sån här tråd, men nu gör jag en ny. 
Jag har en hona som behöver ett nytt hem pga av att jag inte har plats och tid för henne. Jag vill att hon ska få ett bra hem där hon får springa av sig mycket, mm. Hon heter Strecket och fyllde 2 år i maj. Hon är inte kastrerad, men passar inte till Avel pga av åldern. Strecket är Japantecknad Gul/Svart. Hon är en blandras och jag vet inte vilka raser som hon har i sig.
Strecket är en väldigt snäll liten tjej, hon är nyfiken av sig och pigg.
Hon gillar och springa, undersöka nya ställen och att kela med andra kaniner. Hon gillar dock och kela med människor också, om hon känner personen. Hon kan antagligen bo ihop med en kastrerad hane, vilket hon gjort förut. Hon har också bott ihop med en äldre hona, och båda två fungerade bra ihop. Utanför buren slickas hon och är så snäll. Buren vaktar hon dock lite, eller en del. Det varierar. Som sagt är hon en ganska liten tjej också.
Det är ganska akut, för det börjar bli ont om plats nu..
Jag finns i Uddevalla, skicka ett meddelande här på kanin.ifokus eller skicka ett mail till helena.nilsson@uddevalla.se
Strecket kostar 200 kr.
Bild kommer!
Putt, verkligen ingen?
Putt, det är akut nu pga platsbrist och hon förtjänar mer uppmärksamhet än vad jag har möjlighet att ge henne. Det finns väl någon som vill ha den här underbara lilla kaninen? :) Hemmet är viktigast. ;)
Putt för min sötnos. :)
Putt. ;)
så söt! :) Synd att det inte var en lejonhuvad:(
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Ja, visst är hon. 
Putt.
Inte någon som vill ha min lilla sötnos?
Putt. 
Putteliputt! :D
Putt! 
Putteliputtputt! 
Puttar lite.. 
vars bor ni?
Uddevalla, men transport brukar alltid gå att ordna. 
Puttar lite till..
Putt.
Puttar lite till..
Putt. Det är akut!
Putta inte flera gånger om dagen. En gång per dag räcker gott. :-)
Har du provat blocket?
Okej. ;) Nej, jag har inte provat blocket, funderar på att göra det..
Putt.
Putt..
Putt!
Putt. :)
Putt. 
Putt. :)
Hon finns kvar.
Putt. 
Putt.
man får bara putta en gång om dagen!!
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#32 Lionja har inte puttat mer än en gång om dagen? H*n puttade tråden idag, förra gången var den 8 november??
#32 Men jag har ju inte gjort det.