Knas kanin
Hahahahahahahahhaha håller på att skratta ijäl mig, bambi såg verkligen inte klok ut!
Hade ett äppel vid ingå´ngen som jag hade lagt när jag skulle knyta mina skor, så ser jag bambi bära den HELA vägen till sovrummet upp till min sääng, den va riktigt stor, sen var det för "trångt" så han bärde den till köket AWWWWWWWWWWWWWWW varje gång ha tappade den så sprang han till den och bärde den suuuper snabbt! han är inte klok han, han dåg så nöjd ut när han ÄNTLIIIGEN hade hittat den rätta platse, men han fick sklart bara hälften :P <3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Haha naw ♥
Haha han är totalt knäpp, lyckades fånga en till video precis nu när han ändrade sin position igen… någon här som vll se?
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
jaa ^^
Den videon är på min blog.. www.janaslife.bloggplatsen.se
Hahaha så gjorde Bella också när hon fått ett stort salladsblad, så sprang hon runt i hela köket med den i munnen och försökte hitta den bästa platsen :P
Hahahade är knäppa ♥ förstår bara inte hur han lyckades bära ett äppel xD