Sommarlov = Sovmorgon
När kliver ni upp på morgonen och släpper ut/matar kaninerna? Tycker så synd om Hampus för han kommer ganska sent ut *ler* Eller ni kanske är en morgonpigg människa? :)
Jag försöker vara uppe till 9 :)

#1 Hur lyckas du? Väckarklocka? *ler*
#2 Joo, telefonen har en irriterande signal xD
"Gooooood Morgon! GOD MORGON SÖMNTUTA!! blablabla" xD

Haha, smart! :D
#4 Joo ^^ Haha , signalen blir mer hysterisk ju längre jag väntar xD Så det är bara att stiga upp ;D

#5 Hehe :P Förstår då om du tar dig upp ;P
Vaknar lite olika, mellan 9.30-11 iaf :)
- Mvh Emma
Åh, jag sitter här vid datan och har dåligt samvete..Kaninerna har inte fått komma ut än! Men det är ni som uppehåller mej med att skriva massa kul här inne!:P Men nu ska jag ut, hur mycket roligheter ni än skriver! Tjohej!:D

Vaknade idag 12.00 fast jag har en kvittrande fågel i rummet :P

Jag brukar vakna mellan 7-9, så jag släpper ut min kanin då.
Jag är ofta vaken till 4-5 ( alltså 4.00) men lyckas ändå ta mig upp vid nio, så här är det lugnt ^^

Du sover för lite Emmy!!
#12: Haha :P Men det räcker för min del ;) Energidryck.. xD

Vaknar alltid av mig själv mellan halv nio och nio. Och så klär jag på mig och sen springer jag ut till kaninerna!

#13 Haha xD
Alla andras kaniner verkar få stiga upp :P
jag har sååå dåligt samvete nu!Alfred har inte fått komma ut än!!Men strax ska jag till ica kolla om dom har toa-lätt,måste städa buren så under tiden får han springa på golvet…Sen får han göre det fram till kvällen om han vill :)
Måste kila iväg nu!:D
Hulda kommer nog inte få komma ut idag, för det spöregnar här =/ Men hon får nog komma in iallfall ^^ Jag brukar stig upp 10 - 12 tiden på dagen ;P
jag blir så arg…det finns inga nycklar som jag kan ta…jag får vänta tills morbror kommer hem….snart hoppas jag…nu får alfred springa lite iaf…

Vadå för nyklar? :P
hehe… (dåligt samvete) jag har inte ens tänt hos han ennu… ska sticka och va med han en stund eller ta hit han nu :P
Jag går upp typ 10-11.. Lite senare när Kim sover här för det är så mysigt :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]