Hur bor Era kaniner?
Ännu en sånhär tråd xD
Nu, för första gången får ni se hur mina kaniner bor, hehe xD Det är dock lite stökigt vid uteburarna =/
Lägger upp flera bilder, och för att det inte ska bli för rörigt, lägg gärna inte upp komentarer/ era bilder mellan mina inlägg, om ni fattar ;P Samma sak ifall någon annan lägger upp flera bilder
Först en bild på kaningården. En till tvåfackare är påväg!
#0 Ettsåntdär växthus har jag också till kaninerna! :D Det var ju fint dom hade det ;D

*putt*
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Mina 2 kaniner bor i en hundgård o sen har jag gjort en glugg i dörren så dom får gå in om dom vill kan säga så här dom trivs…
Va väldit rolit å se dom i vintras trodde inte att kaniner trivdes med kallt o snö men dom här hoppa å skutta å lekte som bara den även då. Nu har jag även satt upp konpostgaller så dom har ännu större yta å mera gräs å äta.

#3 - har du en innebur utomhus?
Hur funkar det? Blir det inte kallt, eller nått? :)

#12: Ska köpa en tvåfackare till, så den buren är endast tillfällig :) Har satt upp skydd på sidorna och över, men används bara utomhus på sommaren ;)

Tog direkt från hemsidan, därefter syns studsmattan också.
Här är en liten del av min kaningård. inne i inhägnaden är det
följande: två tvåfackare och en enfackare (som ej andvänds).
den ena tvåfackaren har jag gjort om till en enfackare då
min hare behöver en sådan stor bur.
Utanför inhägnaden finns en fyrfackare och en enfackare.
fyrfacken har bara 3 fack då dom två undre facken sitter ihop för hona med kull eller liknande. Bakom fyrfackaren är en lekstuga som jag har burar i, två inneburar som är 100x60 och en innebur som är 120x60.

#17 - Det var ju riktigt bra det ju. :D
du är möjligtvis inte tribe? Tycker jag känner igen bilderna och namnet Ellinor. ^^

Dom flesta av mina bor inne i ett gammalt stall, har 20 fack där (men bara 17 av dom syns på bilden) + 2 stora burar till jättarna (dom burarna syns litegrann på bilden).
Sedan ska det byggas en 6fackare ute och en 1fackare som står ute ska göras iordning.
Sedan har jag även 3 lite större uteburar (små gamla hundgårdar) som några kaniner bor i. Har inga bilder på dom.

#19 ; Jo visst är det jag som är Tribe, Tribe är numera borttaget, men nu är jag tillbaka med några mera kaniner och ett (förhoppningsvis) trevligare humör :)
#23 Välkommen tillbaka :)
- Mvh Emma

#23 - hehe, okej. Välkommen Tillbaka. (: