Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 948 ggr
0___0
0

Känslig näsa?

Hejsan!

Jo jag undrar om kaniner har känsliga näsor eller om man t.ex har kaninen i en lekstuga kan man sätta in en sån där doftpåse då?Eller har kaniner känslig näsa? Kan man kanske ha en svag doft eller går det bra med vilken som helst. I min lekstuga har jag nämligen en doft påse nu för det luktar typ konstigt annars.. (?)

Men om jag skulle ha en kanin där inne kan jag ha kvar min doftpåse då eller ska jag ta bort den. Den jag har ädr just nu luktar jordgubb, Om man kan ha doftpåse skriv gärna förslag på vilka dofter som skulle kunna vara bra! :)

Visste inte vilken grupp.

Kram Ellie.

[_hsleiufhbtv]
7

Om där ska vara kanin i lekstugan kan jag lova att inget sånt behövs, kaniner luktar tillräckligt gott ändå! Oskyldig

skijlu95
0

Har märkt på min kanin att han blir ganska irriterad i näsan när det kmr nå stark lukt. Men då gäller det diskmedel, parfym elr hårspray. Har aldrig använt nå doft påse elr liknande så vet nt hur kaniner reagerar på sånt..

0___0
0

#1 Nej kaniner luktar ju redan gott :) Fast det beror på vem man frågar satt.. Men vill endå kolla om det går att ha en doftpåse :)

#2 Okej, Tur att jag inte använder hårspray, osv. :)

Någon annan som vet?

Fridaaaa
0

Jag hade inte haft doftpåse :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

0___0
0

Okej då ska jag inte ha någon doftpåse :)

[bessiethebeast]
0

Nä precis kör inte på doftpåse :) Min kanin börjar iaf nysa massor ifall jag har på mig parfym, hårspray, någon hudlotion som doftar eller något sånt. Dock måste han ju sitta i mitt knä för att han ska märka av det. Men tror det är säkrast att hoppa över doftpåsen så kaninens lilla nos inte får det jobbigt!

0___0
0

#6 Ja, :)

MalinFrosch
0

Om det luktar "konstigt" i lekstugan kanske det är fukt i den? Inte helt lämpligt att ha kaninen där isf….

0___0
0

#8 Inte konstigt men den har typ källar, fråd lukt :)

Frosstis
0

Ifall du har en kanin där inne kommer det garanterat inte lukta konstigt ;)

0___0
0

#10 Nej då luktar det parfym :))

Frosstis
0

världens Bästa parfym ;)