Favoritras
Vilken ras? är din favorit ras ?
Du får välja 2 st om du vill ;)
Mitt val : Dvärgvädur och fransk vädur
Helt klart dvärgvädur & belgisk jätte! ^^
Min är Löwen och dvärgvädurar :)
D.hare och FV
Mycket svårt! :/
Kan inte välja, så jag tar 3. :)
Fransk Vädur, Dvärgvädur och Holländare. Dock har jag ingen erfarenhet om hur holländare är, men jag tycker de är otroligt vackra och ståtliga. Och så har jag hört att de är duktiga hoppare och mycket trevliga. :)

Teddylöwen/Teddydvärgvädur och Dvärgvädur
Tack vare Maja vill jag ändra mej!!
Holländare,FV och D.Hare ^^ Var bara tvungen att ta dem 3
Detta är raser som jag gillar mest,men alla kaninraser är en favorit iaf!:D engelsk dvv ellr vad dom heter…dom sån har sånna där låånga livlösa öron guuh,ryser när jag tänker på dom!
fransk vädur och rysk kanin .. men alla kaniner e fina tycker jag .. men jag är inte så förtjust i löwen kaniner ..
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#6 Vad kul att du kom ihåg mitt namn:D Du menar Engelsk Vädur va? Tycker inte heller de är speciellt fina. Öronen är för stora, det ser inte riktigt klokt ut!:/

Dvärgvädur tror jag. Det är nog en favorit hos dom flesta.

Löwen och teddylöwen :)
#8 jaa,engelsk vädur…Dvv hehe..råka skriva dvv…Visst ser det inte klokt ut!ser ut som 2 livlösa blad ^^
Teddydvärgvädur och BJ.
ingen som tycker om rysk kanin då hehe brukar inte höra att de e så många som e intreserade av den rasen eller jag har fel ??

det är jättesvårt:S gillar nästan alla sorters kaniner, men mest dvärgvädur (och liknande raser)som teddydvärgvädur,fransk vädur mm. och rexkanin
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Hmm… Kan inte välja xD
- Mvh Emma

Hermelin såklart! Älskar verkligen den rasen. De är ganska spralliga och har massor av spring med benen, och urgosiga. Och ack så söta!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Som #12 :)

Belgisk jätte och Rex .

Löwen och dvärgvädur:)
Jag föredrar korsningar, men favoritrasen är:
Dvärghare
#13: Är nog inte så enormt många som vet om den rasen, kan vara därför. :) Rasen är fin, men tycker personliegn rysstecknat på dvv är snyggare. :)
Guud>_< har 5 favvisar^^aja.. dvärgvädur och holländare.
Dvv & Himalaya..

Tysk jättechek & hermelin :)
#23 menar du Rysk kanin eller?
- Mvh Emma
#25 jag trooor att himalaya en sån fast med bruna ögon…haha,rätta mej om jag har fel!
#26 men det finns ingen ras som heter himalaya
- Mvh Emma

Mina favoritraser är Dvärgvädur och Belgisk Jätte. =)

Löwen/Teddylöwen & Dvärgvädur.

Dvärgvädur ligger absolut på första plats!!!!!
Men om jag sen måste säga andraplatsen blir det nog dvärghare…
#21 därför tycker jag att alla ska känna till den rasen XD

holländare är vackra!
Hermelin och Holländsk kanin är mina favoritraser=)

Dvärgvädur och Löwen!

Fransk Vädur& holländare & Dvärg vädur<3 Jag gillar verkligen dom raserna <3 Helt Underbara<3

Löwen, dvärghare och holländare om jag får välja 3 :)
#25, #26: Ja, "Rysk kanin" kallas för "Himalaya" i bl.a. England, och har RÖDA ögon…

Jaså?

Jag tycker det finns många härliga kaninraser, men mina två favoriter är holländsk kanin och hermelin.
#38: Jopp..så e' det..

holländsk och dvärghare <3

Teddy löven och löven <3<3

Löwen och Hermelin :)
Teddylöwen och dvärgvädur