Lek: Gissa vikt (:
Vet inte om jag satte den i rätt grupp, men annars får ni rätta mig. Jag har ju ett burbygge uppstartat här hemma, och skulle vilja se lite vad ni tror att burens totala vikt kommer att ligga på. Själv vet jag ju ungefär, eftersom att jag har en likadan som är färdig så. Gissa på, ska bli spännande och se vad ni tror! (: Jag avslöjar burens vikt kl: 22.00 idag, så att alla har chans att delta! ~ Med vänlig hälsning, Amanda ~ www.Uniqs.weebly.co
50 kilo
ca 200 kg.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
80 kg. :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
100 kg :)
Min vardagsblogg: www.nattstad.se/isabelle12345
Min hamsterblogg:www.hamsterplace.devote.se
//Isabelle! :)
Eftersom det ser ut att vara väldigt tunnt trä så gissar jag på 25 kg
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
220kg
Kan säga att skivorna är 12mm.. (: ~ Med vänlig hälsning, Amanda ~ www.Uniqs.weebly.com
hmm, ca 90 kg :)
137,3kg! :D
73 kg :)
85,2 kg tror jag :)
Hälsningar Lurvas11
5 minuter över tiden! 

75kg
ph77
62 kg
Satt och åt därför jag var lite seg.. Men den som var närmast var #8, eftersom att det är just 90kg den väger. Men eftersom att hon visste det innan så räknas det inte, så därför var #11 närmast.. (: ~ Med vänlig hälsning, Amanda ~ www.Uniqs.weebly.com
ojj, det var mycket :O
Buren till min pojkväns belgiska jätte vägde något enormt, vill inte ens veta vad den vägde. Men de vägde nog mindre än din bur. Fy satan vad jag svor åt att få in den stora tunga i lägenheten, fick t.o.m ta bort en dörr för att få in den xD
(det var en hemmabyggd innebur, special eftersom de inte finns tillräckligt stora inneburar till en belgisk jätte)
90 kg va ju inte så mycket! Min 3 fackare kunde 4 stora starka karlar knappt rubba, så den vill ja inte ens tänka på vad den väger ;)
#17 Ja, alltså jag vet inte riktigt vad den väger, det var pappa som uppskattade vikten på den.. Kan nog mycket väl väga mer, kan försöka väga den sen. ~ Med vänlig hälsning, Amanda ~ www.Uniqs.weebly.com
90kg var inte mycket, Vår tvåfackare är så tung att två vuxna karlar inte kan rubba den utan att plocka bort taket (som vi måste vara två för att orka lyfta).
När vi flyttade den så var vi sex vuxna karlar och en industritransportvagn och det var ändå i tyngsta laget.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#15 Kul! Äntligen har man rätt på någonting 
Hälsningar Lurvas11
155 kg tror jag