Stugan! :)
Om 20 minuter så åker jag & min älskade hårboll till stugan för att träffa min 15-åriga kusin som jag inte sett sedan i vintras (hon bor i Stockholm). Och hon har med sig Milton & Dexter - två border collies. Milton är snart ett år tror jag, & Dexter är ungefär 4 månader, vet inte riktigt, har inte träffat honom.
Engla ska få bo i lekstugan som vanligt, själv tyvärr. Kan ju inte ta med mig Fannys kaniner direkt, fast hon får en jättestor rasthage. Jag & farfar ska ta fyra rullar starkt nät & sätta fast på ett par stolpar så hon får en enorm rasthage att vara i på dagarna :)
Kommer hem om ett par dagar & då kommer kameran att vara full med bilder! Ta hand om er brudar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Ha det toppen Ciss och Engla! Vi tar hand om oss och kif och kommer sakna lilla dig! :)

Taack ;D
www.frihetenskaniner.se

Gulligt med en Valp :D Ta massor med kort 

Självklart :D
www.frihetenskaniner.se
Ha det jätte roligt, du kommer vara saknad här :D
- Mvh Emma

Hittar inte kameraj-veln, men men. Det får ni stå ut med, har inte tid att leta heller, ska till Engla nu.
Aja, får fota hundarna senare om de kommer hit :)
www.frihetenskaniner.se

Åh det var synd men men (;

Ha så roligt^^ Kommer kännas konstigt när du inte är så aktiv längre…

Jag hittade den! Gömd i garderoben och full med katthår. Ehm, aja, ska tömma den & sedan åker vi! ;D
www.frihetenskaniner.se
Ha så kuligt.. och visa bilder sen :)
Kul Ciss ;) Jag ska själv kanske till landet någon gång snart.. :)
Ha det roligt och ta många fina kort som du lägger ut senn ;)
Ha så kul och visa mkt bilder sen (;

Var i stugan igår & i förrgår & det var jättetråkigt väder - regn och moln. Engla hade det mysigt i lekstugan och fick komma in och mysa flera timmar om dagen.
Vi åkte bla. kanot med hundarna, åkte kanot själva, badade på en privat sandstrand, såg Morden i Midsomer, såg Tillbaka till Aidensfield, sovde länge, bakade bullar & lekte med hundarna och Engla.
Nu är vi hos farmor & farfar, vi åkte hit igår kväll eftersom att farmor skulle bort idag. Vi ska tillbaka till stugan om några timmar, hoppas på bättre väder då!
:)
www.frihetenskaniner.se
#14: Låter jätteroligt :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#14 Skoj :D
- Mvh Emma