Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1630 ggr
Michaelanadja
0

Kaninungar:)

Hejsan nu har äntligen mina kaninungar kommit:)
De är renrasiga lejonhuvade kaniner. Ni som köper kaninunge utav mig får också h-bevis. Kommer lägga ut en  annans senare när jag har fått mer bilder:)

Vill gärna ha hjälp med tema nu?

TwisterJ
0

Grattis! Skrattande

Snö/jul tema?

[EmmaLillisLinsved]
1

Jultema som #1 säger eller hallowen/skräckfilms tema kanske :)

Michaelanadja
0

Ja, tack så mycket:D

Men är det någon här som är erfaren av kaninungar?
för jag undrar en sak…Min kanin har lagt dom inne i sitt hus i en hörna 0ch jag kan inte se alla för där är rätt många men jag undrar vad man kan göra för Jag vill se... där ligger någon död:(

elinyeaah
0

Ha något som är mer "köns neutralt" typ. Men dom sju dvärgarna?

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

[EmmaLillisLinsved]
0

#3 Du kan försöka kolla när du ger mamman mat så är hon lite distraherad.. Ser man inte alla så får man ju lyfta på dom då det inte är bra om det skulle ligga nån död där inne.. Du kan gnida dina händer på mamman innan du hanterar bebisarna om hon är väldigt beskyddande mot dom så luktar dom inte främmande för henne.. :)

Michaelaskaniner
0

Vi gned händerna på mamman och sedan tog mamma och kollade och där är 6-8 st och alla är levande:)
Molly(mamman) är jättesnäöll och står bara och kollar men lät lite efter ett tag och då stängde vi och lämnade dom:)
Där var 1-2 st som var loite mindre men alla hade runda magar:)
Och tror faktiskt att dom blivit födda en dag innan jag trodde för dom har fått lite päls redan:D

tussen12
0

du verkar inte så påläst. innan man tar en kull ska man veta det du frågade om. Och mycket mer.

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Michaelaskaniner
0

Ja jag vet mycket av de…och min mamma har fött upp kaniner?
men jag var bara osäker?!
förlåt att ja frågade då!

[EmmaLillisLinsved]
2

Självklart ska man vara påläst innan man tar en kull på sin kanin.. Men det är även självklart att man ska få fråga om man blir osäker.. :)

Michaelanadja
0

aa precis jag ville bara höra av flera:)

För många gör olika när det gäller kaninungar

Michaelanadja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på en av ungarna jag tycker att dom ser väldigt bra ut iaf:)