Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 266 ggr
[Mi-rand-a]
4

real housewives

Såg en liten snutt av programmet nyss och då hade dom köpt en kanin,orm och sköldpadda för att barnen hade varit så duktiga i skolan, för de första så hade dom kaninen i en resebur utan strö så den kissade ju på plastet å blev säkert helt kissig och sen löft dom ut den och ingen visste hur man skulle sätta tillbaka den då barnen blev "rädda" när den rörde sig sen tog pappan å stoppade tillbaka stackar, sen säger mamman att hon inte kan nånting om djur utan hoppades att barnskötaren/ städerskan kunde.

Blir så ARG! varför köpa djur om dom inte kan nånting och tror inte dom var speciellt brydda heller, klart ungarna var glada med nya "leksaker" och om man inte kan nånting om djur varför köpa flera olika?!

Men man får ju hoppas dom får de bra vilket jag inte tror men man vet ju aldrig.

Fridaaaa
0

Tyvärr lever alla dom i sina fantasivärldar. 
Dom tror att allting går att köpas för pengar (de flesta av dom) och skiter i djuren i regel. T.ex tar med sina små hundar över allt, bär dom i väskar, har kläder på dom osv :S
Nej jag kollar inte på det programmet, ingen av varianterna, blir bara arg då :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

BusBella
0

Usch vad hemskt. Får mig att skämmas över att vara människa. Tittar inte på det programmet och kommer aldrig göra.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[Mi-rand-a]
0

#1 Ja det gör dom verkligen, tror inte ens dom köpte någon vanlig bur åt kaninen men får ju hoppas att den slipper sitta inne i reseburen som jag iaf tror är åt råttor och inte nog med de, sen börjar man ju undra vad dom ska göra med djuren när barnen tröttnat vilket jag tror är ganska så snart :s

#2 visst blir man arg allt, Fel att ge pengar till sina barn om dom skött skolan istället för att börja ge levande saker dom inte ens vågar röra.