Höstbilder på kaninerna
Fina bilder! :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Fina bilder, inget illa menat men du borde nog se över hindret i #6
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Ghoost var ju helt underbar! (stavning)
Tack alla :)
#9 det där hindret är ganska gammalt, jag andvänder det alltid så att hon kan riva det! 
#10 jo hon är verkligen fiin 
Förresten, Ghoost är ju en viltisabellafärgad kanin och jag vet att det inte är en godkänd färg… men finns det många sånna kaniner i den färgen??
#9 vad är de för fel på de hindret ? :)
Åh vad fina dom är :)
#13: Hindret går inte att riva från båda hållen - alltså är det olagligt. ;)
Men fina bilder! :)
#14 märkte de, men om man har de åt rätt håll är de ju inga problem :)
#16 Det är fortfarande inte tillåtet att ha det så, tyvärr. ^^
Söta :)
#16 Dock hjälper inte det. Hindret måste gå att riva från båda hållen oavsett.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men sluta! Så fort någon laddar upp en bild på en kanin som hoppar över ett hinder där det inte går att riva från båda hållen kommer en massa komentarer att kan inte få ha det si och så och hitan och ditan. Det räcker att EN person säger det. TS vet att man inte ska ha hindret så där! Menar inte bara denna tråden så klart, utan alla andra trådar däralla ska hacka. Menar inte att vara dum eller taskig, men det blir så himla tråkig stämning :(
Håller med #19, jag ska ta och göra så att det går att riva det där hindret från båda hållen, nöjda nu? ^^
#21 men man måste ändån tänka på kaninernas bästa :)
#22 Japp, men jag orkar seriöst inte med vissa här. Det är klart att man ska tänka på kaninen, men vissa tanter här ska tjata så himla mycket. Därför hänger jag inte på kanin.ifokus så mycket. :)
Men skit samma ^^
#23 hihi ja precis! Vissa är ganska dryga här inne! ;)
#24 Ja! xD :)
#24 Jag tycker ärligt talat inte man skriver så? inte särskilt snällt?
Många saker kan man misstolka via nätet och det är då det blir dålig stämning, det handlar i regel inte om att en människa är "dryg" :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.