Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2288 ggr
Inaarah
0

Klotterplank #219

Skrattande

Frosstis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

titta på denna länken :D

http://www.picasion.com/get-photo/

AkaiTsuki
0

Hellow :3

//Joanna

Fridaaaa
0

Är trött. Skola imorgon, vill inte men ska ha grupparbete så måste på föreläsningen :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inaarah
0

Har haft en galet effektiv eftermiddag, och känner mig bara så nöjd med allt! Ska sjunka ner i soffan med en kopp te och bara varva ner.

Frosstis
0

#3 UschRynkar på näsan

Fridaaaa
0

Seg är jag och trött… Vill ej till skolan imorgon men måste :S

Smullis
0

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Fridaaaa
0

#3 Dom är så fula :P
Kommer inte ihåg vad dom hette på svenska. Tur att det inte är något husdjur hihi

Smullis
0

#9 Och sååå charmiga ♥

Tror faktiskt de kan vara husdjur, i USA eller något. Har sett bilder där de är hanterade. Men de är inte domectiserade (stavning). Fast de skulle nog inte må dåligt av att bo i bur då de ändå är blinda och lever i rör. På skansen har dom sådana :D

Fridaaaa
0

#10 USA ja, men jag tror inte dom är lämpliga till det dock :/
Har dom tagit in det nyligen på skansen? För dom hade inte det när vi var där sist :)

Smullis
0

#11 Tror nog inte heller att de mår bra av att bli hanterade, men att få bo i en bra stor bur med maaassssor av gångar så är de helnöjda ;)

Snarare längesedan. Säkert 8 år sedan, hehe. Så det kan hända att de inte är kvar :) riktigt roliga små krabater x)

Fridaaaa
0

#12 Mjo det är dom nog :) Dock har dom det bäst i naturen:P
Jag var där för 8-9 år sedan och då hade dom inte det ;) Det vet jag 100% :P

Smullis
0

#13 Skälvklart har de det bäst i naturen ;) Det är det många djur som har, t.ex. alla djurparksdjur :)

Hm.. konstig :S Fast när jag tänker på det kanske det bara var för 5 år sedan.. mellan 5 och 8 år vad det :) är 100% på att dom hade det iaf, men borde ju varit efter du var där.

Fridaaaa
0

#14 Mjo :)

Ja då har dom skaffat det efterjag varit där :P

Zvintos
0

Ser inte fram emot vårat kommande schema, när vi slutar med 2 av våra kurser och då börjar 2 nya. Då kommer vi gå till kl 17 varje dag, även om vi börjar olika tider..

Smullis
0

#15 Typiskt :P Men då får du allt åka dit tycker jag! Dem får man bara inte missa! :D

Fridaaaa
0

#17 Bor nere i södra Sverige så är en bit att åka :P
Men får väl bli någon gång sen ;)

Peak303
1

Otroligt glad tjej här asså Skrattande

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Smullis
0

#18 Så pass :/ Aja, de försvinner nog inte på ett tag ;)

Nån mer än jag skom kollar på Adventure Time? Eller är det bara jag som är så fånig? ;)

Fridaaaa
0

#20 Förmodlige inte hiihi :D

NaDa...
0

Nämen 20 komentarer på ett klotterplank, OCH INGEN HAR BERÄTTAT FÖR MIG? Haha ;)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Saffran.
0

Video på när Nemo kommer när jag ropar finns på bloggen! :)

http://bunnystory.blogg.se/?tmp=344915

[Djurlinnea]
2

Om drygt 2 veckor får jag hem min första Sachsengold <3

tootiis
0

Malin: varför så glad? :) ------------ Sitter och väntar på att en lektion ska börja.. Naturbruk hela dagen. En klasskompis har med sig sina kaniner, såå söta :D

// MT ♥

Fridaaaa
0

Skolan snart, går till halv 5 suck

Peak303
1

MT: Sitter och väntar på svar från en uppfödare om jag får tinga en liten ninis :3

-'  Malin Hultman

tootiis
0

Malin: åh :D färg?

// MT ♥

Inaarah
1

Regnet öser ner, matteplugg upp över öronen, men ett sjukt efterlängtat träningspass står på schemat senare ikväll. Så, jag är nog rätt glad ändå.

Och, det bästa av det bästa, imorgon är det fredagSkrattande

Frosstis
0

151 guldmynt Skrattande

Och jag har sån jäkla träninsvärk i nacken, vi gjorde boxning på idrotten igår och jag tog i som bara den och tog ut min ilska (hahaha) så jag tränade nog lite för hårt.. :( Eller man kan ju inte träna för hårt, men hade vart bra att inte ha tärninsvärk..

Och det regnar, jag måste plugga osv..

Kraom

Fridaaaa
0

Nu tar jag helg! Självstudier imorgon = inget skola hihi
Hoppas det är bra väder imorgon.

Katten_
0

Kompisar är bara skit ibland -.-

/Christel & kaninerna! Glad

Smullis
0

#32 Tur att vi har våra älskade djur!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#33 ja dom sviker inte en! :D

NaDa...
0

Premiären var idag, ett års arbete insatt för 210 personer. I morgon blir det 4 föreställningar till och SEN får jag ledigt :)

~ Kram Nadja ♥

Katten_
0

#33, jaa!

Smullis
0

#34 Så sant! :D vilken söt bild på er två :D

Peak303
0

svenska prov imorgon med år, författare osv… hata D:

-'  Malin Hultman

Frosstis
1

engelska prov imorgon, och mattediagnos, prov på nästa fredag i matte.. hmm

Fick tillbaka franska provet idag, yäää är så nöjd!! Fick 75/80, det var ett A! :D Hon skrev (på franska då) icke godkänt, godkänt, m.m. Och det högsta var Bien och det fick jaag :D:D

Peak303
0

Min bäbis, han börjar bli "gammal" känns som om de inte var alls längesedan som han var den där lilla hårbollen som busade runt med sin syster och irriterade deras mamma. Han blir 3 år om drygt en månad. Shit vad tiden gått fort :O ♥

-'  Malin Hultman

Emmieline
0

Fy tusan till turkanin man har=O han hade bitit sönder än av mina laddare=O och den var isatt. märkte det i förrgår=O

Smullis
0

#39 Vad bra det gick! Har faktiskt också A i franska :D

Frosstis
0

#42 Ja, jag är rätt bra på franska :D

Asså vad hemskt, såg precis på Kalla Fakta om Parken Zoo, fy fasiken vad hemskt.. :( Fast jag sett värre, men alltså! Detta är ju öppet! Och chefen bara ljuger SkrikandesGråter

Smullis
0

#43 Har hört många prata om det. Vad handlar det om egentligen? :/

AkaiTsuki
1

Halloweenfest på skolan idag :3 Tyckte mest om tårtan det va grädde med chokladsås på av nåt slag och sen var det chokladpudding i och sen smakade som vanilj banan grejs :3

//Joanna

Inaarah
0

#42 & #43: vad duktiga ni är! Franska är utan tvekan bästa ämnet. :D Paulina, du bor väl i närheten av Gbg? Kanske ska du satsa på någon av franskinriktningarna på gymnasiet sedan? ;)

Smullis
0

#46 Tack! :D Vilken Paulina menar du? :P hehe

Fridaaaa
0

#37 Tack hihi :P

Franska läste jag klss 6-9. Skitsvårt:P

Frosstis
0

#44 gå in på fb sidan Bojkotta parken zoo, det finns en video där. #46 haha båda heter Paulina och bor i Göteborg ;) Men nej haha, jag vill inte gå på franskagymnasium :P vill gå på naturbruk^^ men tack, vem du nu syftade på :P :D

Fridaaaa
0

#43 Lita inte på allt som sägs i tv.
Kollade du på debatten sen när dom pratade med VDn? Då får man en helt annan bild av det. Visst många saker var inte OK men man ska inte lita på allt som dom sa på Kalla Fakta heller.

Frosstis
0

#50 jag tror på det. Jag såg ju alla kadaver.

Fridaaaa
0

#51 Ja att dom har avlivat vissa av djuren, det är ju sanning.
men var vissa andra påståenden som jag inte tror är sant. Det handlade ju inte bara om avlivningen av djuren

AkaiTsuki
0

Har inte fått bort mitt blod från igår det sitter fast som bomben :D Shockade miner kommer säkert att fås höhö xD

Kaninen blir helt överlycklig och galen ibland det är jättesött XD Men han blir mest det när det är jag och han i pentryt ensamma eftersom han fortfarande är aningen blyg

//Joanna

AkaiTsuki
0

Juste glömde ju det viktigaste :D

Akkio fyller år på måndag~

Ska göra lite kaninmuffins på söndagen och sedan ta med det till skolan så får han det där :)

//Joanna

Inaarah
0

#47 & #49: Oj, det var mer än jag visste! :P Syftade på Paulina (#49). :)

Smullis
0

#55 Okej ;)

Jag tänker iaf bli kryptozoolog :D

Fridaaaa
0

#56 Låter intressant :P

Smullis
0

#57 Det tycker jag med xP

Frosstis
0

#55 Hahaha lite överkurs xD

Nä men det är som att jag skulle sitta och skriva med mig själv, vi är ganska lika :P

Inaarah
0

Laddar för en dundermyskväll med en av mina finaste vänner som snart kommer hit. Vi ska äta ostfondue, och sedan lyssna på regnet, äta glass och prata natten lång. Förmodligen precis vad som behövs just nu.

Fridaaaa
1

Förklarar krig mot mössen!

Någon som vet vart man köper bra fodertunnor i metall eller plåt?

Frosstis
0

Så, har mejlat en del på blocket som säljer kaniner.. Lite råd och sådant, men på ett snällt sätt :)

Blev inte en fredag jag tänkt mig.

Får inte göra popcorn bara för att jag inte äter mat, tänker Inte äta mat -.- Strejk bara för det. Ska inte äta något ikväll

Fridaaaa
0

#62 Har jag med gjort.
Och vissa har varit skitsura, jag har bland annat fått svar att "djuraffärer och veterinär vet minsann bättre än dig" suck….

Frosstis
0

#63 Ja en har blivit sur och hon har minsann bättre koll än jag.

Men en mend hamster blev jätteglad över att jag sa det och tyckte de i djuraffärerna borde lära ut rätt :)

Fridaaaa
0

#64 Man blir så less på såna :S

Ja vissa har blivit glada när jag informerat också :)

NaDa...
0

Sista föreställning! Nu har vi haft 7 st, plus genrepet för skolan. Känner mig ganska trött och är sjukt stolt över alla i gänget :D

~ Kram Nadja ♥

tootiis
0

Köpte precis ett close-up filter 10+ till kameran :D

----------------

Sitter och tittar på X-factor med Hedvig i sängen :) Mys på hög nivå!

// MT ♥

Dipsie'n'Poo
0

Skönt att få SO-provet gjort! Gick riktigt bra tycker jag. :) Fick 30,5 / 31 på senaste, dock tror jag inte det går så bra. ^^''

Under helgen måste jag plugga till nästa prov och sedan ner på stan med kompisar. Och försöka bli frisk…! Glad

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Frosstis
0

Aaaaah skulle vart hos min kompisss så kulle jag äta choklad och popcorn och cola och godis -.- Men nästa fredag, då j*vlar! :D Då går vi till centrum och köper massa gott.. Och imån ska jag ta igen det jag inte åt idag ;);) Är så sur så jag ska lägga mig astidigt.. Eller skitsent och smyga upp och ta godis

Peak303
1

Den 3e kommer en ny hona hit :D

-'  Malin Hultman

Fridaaaa
0

#69 Är så glad att jag bestämmer själv vad jag ska äta, när osv ;)

Är på toppenhumör! :D

Frosstis
0

Åååh älskar hans söta busiga leende.. Kyss

Frosstis
0

Bevis på att jag känner justin: Hahaha ♥

Dipsie'n'Poo
0

Vid 14 ska jag till stan med kompisar, i regnet! x)

AkaiTsuki
1

Fortfarande sjuk :(

//Joanna

Frosstis
0

Har ridit, vi hade galoppövningar och det var jättekul :D Galopperade hela tiden, i regnet ^^

Ska nog gå ut med min kompis hund/hennes mamma jobbar på djurskyddet så det är inte deras hund :D

Frosstis
1

Hahahaha!

NaDa...
0

Skitväder, blä.
Blir Scrappbooking och torka frukt idag då. :)

~ Kram Nadja ♥

Alone
0

Precis tränat alla kaninerna i hoppning , gick super :) dock fick jag en smygande huvudvärk nu, tummen ner för de Skrikandes

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

AkaiTsuki
0

Kanske ska skaffa hund :) (Dvs… blablalblalba )

Frågade massor på hund iFokus, har hört dåliga rykten om den sajten och jag anser svaren jag fick var först väldigt misstänksamma av sig men sedan kom fler svar, vissa bara svarade på frågerna jag ställde och andra tog egna intiativ och länkade en hel del bra saker till mig och helt enkelt respekterade att det kommer vara en blandras ändå. Vill egentligen ha en hund från ett omplaceringshem men då det är min första och jag inte har exakt koll så får det bli en valp från en person jag kan ringa absolut när som helst på dygnet.

Tog upp min tråd igen nu efter någon vecka och har frågat om hund och andra djur eftersom att jag definitivt inte kommer ge upp Akkio för en hund. Ifall det blir knas behåller jag båda förståss.

Vad tror ni om Akkio? Kommer jag förlora intresse för honom?

Fast jag kommer försöka träna upp Akkio lite så han blir lite mer biff av sig och förhoppningsvis följa med på promenader. Min förra kanin kunde typ "fot" om man säger så han följde med mig vart jag gick tills han blev trött då så stanna han och bara näe jag vill inte mer så fick han bli buren på vägen hem, förhoppningsvis om jag kommer på hur jag lärde min förra kanin det kan jag lära Akkio det också :)

(Heh dock så kommer jag ha väskan med sig som han kan hoppa in i om han blir för trött)

//Joanna

Peak303
0

Fotograferade kaninerna lite idag. Bentley vill envisas med att springa i trappan upp till huset xD Kyss

-'  Malin Hultman

Frosstis
0

#80 Vad kuul! :D När? Och Vilken ras? funderar du på? :D

Har nyss vart ute på en låång promenad på alfons, var tvungen att duscha honom.. Inte kul! Haha han hade precis vart en lång promenad men jag skulle gå med min kompis och hennes lilla hund så han fick gå en till promenad precis när han kom hem :P

*gammal bild*

AkaiTsuki
0

#82 Schäfer/border collie blandis :) Om ca ett halvår-år kanske, beror på när tiken löper

//Joanna

Fridaaaa
1

#83 Kolla då upp att föräldrarna har gjort hälsokoll och även röntagade helst (med tanke på schäfers höfter) :D

Frosstis
0

#83 Ååååååh BC <3<3 Min favoritras! ♥ Ska du ha den på skolan då eller? Och kommer det bara vara den eller hela familjen? :P

Laddar pååå med ostbågar och massa godis! :D Tar igen från imån ;)

AkaiTsuki
0

#84 Jo de har de på hund.ifokus redan berättat, ska även be om att se pappret på det :)

#85 Den kommer hänga med på skolan och kommer att vara "min" hund eftersom mamma inte har direkt stort intresse att uppfostra och träna hunden :) Och syrran har flyttat tills dess

//Joanna

Fridaaaa
0

#86 Ja gör det, är viktigt :) Så du inte riskerar att få en hund med dåliga höfter sen :) Kan ju uppkomma ändå, men är bra ändå :D

Dipsie'n'Poo
0

Hur gör man sig Anonym? :O

Fridaaaa
0

#88 Bara vissa sajter har att man kan vara det :) Det står att man kan bli anonym under där man skriver kommentar om man kan bli det:)

Frosstis
0

Och man måste vara Insider :) Jag kan inte vara anonym på kanin iFokus.

gaabriellaaa
0

Ångesten är tillbaka och jag skriker men ingen hör mig för jag öppnar ju inte ens munnen, nej men i mitt huvud så skriker jag högre än jag någonsin gjort förut men ingen bryr sig ändå så jag är som vanligt och låtsas att allt är bra. låtsas. för det är jag bra på. Jag vet ju att imorgon är det bra igen. Eller det gör inte ont att andas iallafall, jag kommer hålla masken lika bra som jag alltid gör, men sånna här kvällar när jag talar in meddelande efter meddelande om hur mycket jag saknar dig, dom kvällarna är värst. Och alla frågar hur man mår som om det vore en så enkel sak att svara på. Hyperventilerar och en månad och 3 dagar åt helvete. Vi både bröt våra löften. du måste göra mig hel igen efter att du tog sönder mig, för jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket   never never never give up

Frosstis
0

Jag ska lämna Bella om några timmar :'( Gråter

Ska bara städa mitt rum, sedan ska jag vara med henne tills vi åker.. :/KyssGråterRynkar på näsan

Smullis
0

#92 Näää :( vad tråkigt :(

Dipsie'n'Poo
0

Har pluggat från 11 till 16. Nu sitter jag vid datorn och väntar på att mamma ska komma hem… Glad

Frosstis
0

Nu är hon "hemma".. Hon fick gå i en liten bur med en annan kanin, vet inte hur det kommer gå..

När jag kom hem tänkte jag gå till lekstugan "för jag har inte vart med henne på hela dagen", men så kom jag på att jag nyss lämnat henne.. hehe

Fridaaaa
0

#92 Tråkigt :( hoppas du får skaffa dig en egen kanin snart :)

Saffran.
0

#95 Aw. :( Hoppas det flyttar in en ny kanin hos dig! ^_^

------------------------

Nu måste jag fråga något som jag har velat få svar på väääldigt länge, men jag har varit för lat för att ställa den frågan. x)

Hur lägger man upp flera bilder i ett och samma inlägg? Oskyldig

Frosstis
0

#97 Hoppas jag med, men tror inte det :/ Iaf nästa år :)

Högerklicka, infoga/redigera bild och ladda upp :)

Fridaaaa
0

#97 Du måste ladda upp på någon sida, blogg eller liknande :)
och sedan göra som #98 sa :D

AkaiTsuki
0

Hmm de på hund.ifokus rekommenderar att inte skaffa den blandrasen och får fundera ordentligt + får betala hunden helt själv isf

//Joanna

Fridaaaa
0

#100 Skriv på blandrashundar annars, bättre stämmning just när det kommer till mixar än på hundar.ifokus :)

Frosstis
0

#99 Man måste inte alls ladda upp från ex en blogg! Man kan göra det direkt i inlägget. Det är bättre att göra det på iFokus, för om du ex tar bort bloggen kommer bilderna på iFokus tas bort också om du kopierat

Fridaaaa
0

#102 Inte om man har google chrome :) Har testat men går inte:)

AkaiTsuki
0

#100 Jo tänkte göra det för att höra med dem också

#103 Jag använder google chrome och det fungerar för mig

//Joanna

Fridaaaa
0

#104 Ok för jag har senaste och fungerar inte här. Måste ladda upp det på t.ex en blogg, hemsida, webbalbum eller liknande :)

Frosstis
0

#103 Men jag kan ju? Jag har chrome

gick ju bra

Fridaaaa
0

#106 Men fungerar inte här, på någon av våra datorer :)
Undra varför det går på vissa men itne på andra? För jag måste ladda upp på nätet för att det ska fungera:P

Dipsie'n'Poo
0

Oups, där ser man. Där fick man Tusingen. ^^

Fridaaaa
0

#106 Kanske mitt väldigt bra antivirus som blockar? :)

Frosstis
0

Jag vet inte varför du inte kan ladda upp bilder frida :(

ska vänta med att städa lekstugan tills tisdag.. Då hämtar de soporna och då får det plats med skräp igen haha

Fridaaaa
0

#110 Skrev ju det, kan ju vara mitt virusprogram som stoppar det :) Men gör inget, laddar upp på blogg osv, fungerar :D

Dors1
0

#104 jag har en Schäfer, och vår är den knasigaste och snällaste hund jag vet :).

AkaiTsuki
0

#112 Aww, schäfrar är väldigt familjeälskande vad jag vet :)

//Joanna

Saffran.
0

Tack för svaren båda två! :)) Sitter vid ipaden nu, så kan inte testa. Men ska göra det sen. ;)

Fridaaaa
0

Schäfer är ljuvliga! MEN jag stödjer enbart Avel på rakryggade schäfrar, inte dom snea uställningschäfrarna :/

AkaiTsuki
0

#115 Samma här.. absolut hatar att de ens började med sne rygg. Det är som om schäfrar var människor skulle alla människor ha snea ryggar för att någon annan tyckte det va snyggt även som man får ont :(

//Joanna

Fridaaaa
0

#116 Ja jag med. Usch synd om dom. Det är nog därför schäfer inte ligger 1a längre på populäraste hund som den annars gjort i över 40 år. Just pga all felavel, både kroppsligt och psykiskt :(

JessicaRex
1

Nu när mina små damer är 7 och 6 månader så har det förstått det här med toaletten Skrattande

Det underlättar faktiskt endel i städningen och för mig som är ny på det här med kaniner så är alla framsteg bara positiva Glad

Fridaaaa
0

Magen krånglar, grrr…
Och jag fryser brrr…

Frosstis
1

Hahaha idag på gympan så ska vi börja med dans, och som uppvärmning hade vi gangnam style, haha! Det var en tjej i min parallelklass som hade uppvärmnigen, tycker hon är så himla modig! Vågade stå där och prata och visa dans för två klasser, helt ensam! :P Skitnice ^^ Var asroligt iaf, tur att jag redan kunde dansen :P

NaDa...
0

Vill bygga en bod att ha Mando och Carmen i (om nu de vill bo tillsammans) på typ 2x2 m… Men har ingenstans att ha den.. Murrvel..

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

Tänkte se på vampires suck nu hihi :D ^^

GET 'EM GIRLS *rawr*

NaDa...
0

#122 Den är så jäkla bra! (speciellt om man är ett EX Twilight fan som jag, haha) ;)

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

Älskade hund <3

Frosstis
0

#123 Hahaha jag vet! Ska på premiären ^^

RosarysKaniner
0

Wiho, 30e medaljen hittad! :)

/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning

ninor
0

Min lilla kille Elliot ska kastreras imorgon… Är sådär lagom nervös över att någonting ska gå fel.. :(

AkaiTsuki
0

#127 Var också väldigt nervös men det gick bra och se till att ni har critical care hemma ifall han inte vill äta

//Joanna

pigelina
3

Mina fina Maxine börjar bli stor :)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

AkaiTsuki
0

Idag fyllde Akkio 1 år :D Han har fått massa gratulationer och fått en slags kaninkaka då jag glömde några ingedienser x)

//Joanna

tootiis
0

Slutade för ca 1 timma sen, men sitter fortfarande på skolan.. Väntar på att mamma ska komma och hämta mig :) ------------ Numera bor Hemi och Hedvig tillsammans ute. Dom trivs super bra tsm! Mor och son :)

// MT ♥

Fridaaaa
0

Självstudie dag. Men inget bra väder direkt ute. Inget regn men ruggit :(

Dipsie'n'Poo
0

Är hemma sjuk. Och det är jättefint väder så kaninerna är redan ute! Skrattande

ninor
0

Just nu ligger förmodligen min lilla Elliot och har ont..Han kastreras idag och jag får hämta honom vid 14..

Borde sitta och plugga hela dagen, men tankarna är på annat håll och allt blir bara en enda stor röra.. Vill ha hem min lilla gosgubbe! Rynkar på näsan

RosarysKaniner
0

Så arg och besviken så jag skulle kunna lägga mig i fosterställning och börja gråta, suck.

/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning

Fridaaaa
0

Alltså, fattar ingenting av tentapluggandet! skitsvårt :S

Peak303
0

är sjukt trött och behöver fotografera till ett skolarbete.. Men har ingen ork till det och dåkommer det inte bli bra >.<

-'  Malin Hultman

AkaiTsuki
0

Man luktar ladugård av att bara stiga in i och få partiklar i håret och sen stiga ut :c

Sitter och dricker te nu :) Dock så är det fortfarande för varmt, jordgubbste med socker i, skulle haft mjölk i om jag hade mjölk men det har jag inte här huhu

//Joanna

Ztrawberries
5

19kg morötter! ❤ Kaniner & Hästar blir glada nu! ❤

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

[RC1393]
0

En timme kvar att härda igenom, skönt! Sen blir det elevrådsmöte, sen ska jag äta och sedan ska jag till ridskolan och vikariera, skitkul :P Men det är bara teori och barn på 5år, sen får jag hjälp med de äldre eleverna :D

NaDa...
0

Så kom vi till det där stadiet igen; Vad ska jag göra med mitt liv? Vilken skola sak jag ta? Ska jag på kvar på holmen eller flytta till Sverige?
Nä, nu blir det mjukisbyxor och how I met your mother..

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

Fått hem 3 nya hönor hihi. Hämtade igår kväll.
Ska strax iväg med svärmor och pojkvän och handla:P

Frosstis
0

Haha jag drömde att jag var hemma hos dig Frida! Och så åt vi pannkakor så kom din kille och ba "jag ska bygga om din lekstuga" och jag ba "tack.." och så syftade han inte på mig utan sa det till dig.. Hehe

Så var det rätt fint på din gårdSkrattande

[Parlplattan]
0

Kanin bortskänkes

Katten_
0

Leslie här nu :D

Saffran.
0

Vet att jag är seg på att testa. Men jag får inte upp två bilder eller fler… xD

Vart ska man högerklicka? :)

Frosstis
0

#146 i inlägget

Frosstis
0

Jag saknar Bella skitmycket :( har inte gått en enda gång till lekstugan för jag kommer bli ledsen när hon inte kommer :( men ska nog städa på lördag.. Kommer vara mörkt när jag kommer hem imån och på fredag är jag hos en kompis.. Är hemma hos hon som städade mitt rum nivet, sover över här för har sovmorgon imån och ska baka kladdars till skolan

[Taxie]
0

Åh, en sak jag älskar med kaniner är Hö, det luktar så gott med färskt hö! Glad

Haha, finns det flera här än jag som älskar doften av Hö? Flört

Frosstis
0

Jag älskar också hö! :D

Saffran.
0

#147 Men det står inte infoga/redigera bild. :/

Eller jo vänta! Jahaaa… Jag trodde man bara kunde trycka vart som helst i rutan. men det är tydligen precis vid "skrivtecknet". ^^

ska testa…

Frosstis
0

Vilken webbläsare har du?

Saffran.
1

Yey! det gick! :D

Tack. :)

Fridaaaa
0

#143 Haha okej! :D
Ja jag hade gärna haft en ombyggd lektstuga haha
Pannkakor, mums hihi :D
Haha :D

Peak303
0

#153; Så söt *-*

ÄNTLIGEN hemma xD

-'  Malin Hultman

NaDa...
0

Jättefint väder ute :)
Blir att at ut kaninerna och gå en fotorunda tror jag ^^

~ Kram Nadja ♥

Katten_
0

#156, fotorunda här med, men på kaninerna :)

Peak303
2

Min lille Laban, han har blivit riktigt fin denna killen :O

-'  Malin Hultman

[Djurlinnea]
0

Hemska dag, ta slut! Dagen har bestått av lektioner och prov och kommer fortsätta spendera den framför fysikboken..

AkaiTsuki
0

Snöar ute och har gjort ett tag :)

//Joanna

Smullis
0

#160 VAA?! Jag vill också ha snö!!! Bor du längre upp eller?

Katten_
0

Vill också ha snööö!

NaDa...
0

Här har de lovat snö tills i morgon, Bläääääk :(

~ Kram Nadja ♥

Fridaaaa
0

Glad att vi inte har snö ännu. hatar snö :P

Frosstis
0

#161 ÖNSKA INTE SNÖ!!!! Inte snö i göteborg!!! Skrikandes

AkaiTsuki
0

#161 Jag bor i söder i västra götaland :D

Snö är ju så härligt :)

//Joanna

NaDa...
0

#166 Jo, men snö är ett tecken på kyla, haha ;)
Men fint är det :)

~ Kram Nadja ♥

Frosstis
0

200 Guldmynt!!! :D::D:D:D

Smullis
2

#165 JOOO! :D

Snö ♥

Frosstis
0

Hatar snö! :(

Peak303
0

Jag älskar snö.. Men snön i Skåne brukar aldrig vara långvarig :O

-'  Malin Hultman

Smullis
0

#170 Varför? Finns så mycket man kan göra med snö; snögubbar, åka skidor, bygga lyktor, göra snöänglar, ha snöbollskrig och bara se på den snötäckta ängen :D

Frosstis
0

Men snö är kallt och man blir blöt och röd i ansiktet och man får krulligt hår! Skrikandes

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer