Gammal för hoppning?
Hej!
Har en kanin som är 1 och ett halvt år, har tränat hoppning lite smått, men inget jag tog på ALLVARLIGT, nu har min intresse växt och vill hoppa, han är superduper aktiv, men e det för gammalt för honom?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Nej, det kan jag int tänka mig. Min kompis har en kanin som är 5-6 och han hoppar fortfarande, även om det inte är så högt eller ofta. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ahha tack .D
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Jag började hoppa med min gubbe när han var ca 5½ år, då tävlade vi ganska aktivt (nån gång i månaden) och han mådde bara bra 
Nejdå :D Jag började hoppträna en kanin som var 4 år, och då var det första gången för honom :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej, du har en bra ålder på din kanin :)
som de andra säger :)
håller med dom andra, vid ca 1,5-2 år brukar kaniner tävla som mest ;)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Min ena hane på 4 och ett halvt år tävlar elit så det är inga problem 
Yeeeey :D bara att köpa(bygga hinder nu xD
Min ninis är 6 år och henne hoppar jag med. Har även tävlat lite. :)
//Julia
Nej det inte gamel att hoppa kanin jag har haft kanin som va 3-5 år gamel kanin Min gamel kanin jag hade han kunde hoppa fick en kanin som va gamel han kunde hoppa lite sen jag fick honom så lärde jag honom hoppa 40cm 50 cm .Man kan lära kaniner som är gamla bara kaninen tycker det skoj med hoppning eller inte .Nu har jag nya kaniner som hoppar bra som älskar hoppa