Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 714 ggr
Mysterious
0

OT - Drömmar

Detta har kanske redan varit,men orkar inte leta efter det…
Vad brukar ni drömma om på nätterna??Berätta!!

Tina-A
0

Jag brukar så sällan komma ihåg vad jag drömmer.. Inatt drömde jag om att det var en skola på en båt, alltså att dom hade lektionerna på skolan på båten! Jag och några vänner var där och kollade lite typ och så blev det lite vågigt och så var den en tjej som var på toaletten på typ nedersta våningen i båten som drunknade för båten släppte in lite vatten när det blev sådär mycket vågor! Så öppnade hennes bästa vän dörren (under vattnet) och så flöt den där döda tjejen ut, usch.. Jobbigt att drukna när man är i skolan lixom :/

I alla fall.. Drömmer lite olika saker, men brukar inte komma ihåg så ofta vad jag drömt.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysterious
0

okeej…sök på google på drömtydning så kan du läsa vad din dröm betyder…själv drömde ja inatt att jag var i ett slott/stort hus…spökhus…en tecknad(tecknad som björnbröder) skygga,förföljare sköt mot mej min mormor och några andra jag inte kände igen…det var natt och det regnade…någon grävde mm…läskig dröm har en känsla att jag drömt det förut

Nathalieee
0

jag  brukar drömma om  de jag varit med om , typ  om jag vart på liseberg dagen innan så drömmer jag typ att jag ramlar ur en  karusel :S Ah, drömmer typ nästan alltid ngt läskigt :P

Stravaganza
0

Jag har inte drömt på jättelänge, i alla fall så minns jag inte vad.

[Niike]
0

Kommer inte heller ihåg vad jag har drömtxD Men ibland drömmer jag helknäppa drömmar… ^^

Stravaganza
0

#5 Jag drömmer alltid knäppa drömmar.. ^^

KvirrZ
0

Kommer typ aldrig ihåg vad jag drömmer, men de brukar vara skumma xD

- Mvh Emma

Prizma_o_Kristall
0

I natt drömde jag att jag var på Bakken i Danmark och åkte karuseller. Det var en karusell som var typ flinta-inspirerad och som var gjord i sten. Det brukar ju vara musik på karuseller, men i denna var det istället en som stod och sjöng!

Denna karusellen finns inte i verkligheten på Bakken iaf, men det var en helknäpp dröm..

Kramar//Carro

Stravaganza
0

Hah, vilken rolig dröm!

Stj3rnfallet
0

Jag drömmer allt från sanndrömmar till jättekonstiga drömmar som man inte alls förstår sig på när man vaknar.. Oftast drömmer jag en dröm sen börjar en annan. Har vissa mardrömmar som återkommit i flera år, men de utvecklas lite eller ändras lite för varje gång. Dessa drömmar betyder ju säkerlign ngt, då de garantera kommer vid de tillfällen då jag känner ngt speciellt, bara det att jag inte förstår vad det betyder =)
Sedan har jag ju sanndrömmar bland som kan vara både läskiga och trevliga. Beror ju självklart på vad drömmen handlar om =)

Keligast
0

Seriöst drömmde jag om inatt att jag blev gravid och fick en bebis (Bara vell för jag kollade på forlossningar på tv igår kväll) och dagen efter skulle klassen på ven och då skulle min bebis med och min bästa kompis var helt dum mot min bebis. Körde som en dåre med barnvangen och ungen bara skrek :P Så är hon inte IRL hon älskar bebisar mer än allt annat och är så försiktig och snäll mot dom :P

Noa-Nisse
0

jag brukar drömma att min mamma ska lämna bort mig, eller att någon i familjen dör bort och lämnar mig ensam.. :/ det är jätte hemskt. jag brukar vakna av att ha hjärtklappningar!

jag brukar oftast drömma hemska saker.. men jag har också drömmt om roligare saker, men det var längesedan..

Medarbetare på Hundar.ifokus

Stj3rnfallet
0

#12 Du kanske skulle ha en drömfångare eller en sten som skyddar mot mardrömmar?=) Jag ha en sten som jag köpte för många många år sdan som hjälper mot mardrömmar =)

Tina-A
0

Jag har också drömt samma dröm flera gånger. Typ flera olika drömmar har jag drömt kanske 3,4 gånger. Brukar ju ändras lite men det kan vara på samma plats med samma människor till exempelt!

Inatt drömde jag att det var typ 8 getingar i mitt rum och min kompis hjälpte till att släppa ut dom eftersom jag är jätterädd! Min kompis är också jätterädd egentligen men i drömmen var hon värsta modig ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysterious
0

Det är många som drömmer läskiga saker!Hehe,själv drömmer jag aldrig något bra det brukar alltid vara läskiga saker,som krig,om krig drömde jag några dagar sen…och i natt drömde jag att jag började på en ny skola,det var en OK dröm ochs såna kommer väldigt sällan!!Vet inte vrf men jag gillar att drömma mardrömmar…En gång drömde jag att jag var under gjorden med nån som liknar michel jacson (?) och vi kollade ner bakom en hög med jord mot fängslade zombie - liknande människor!har haft den drömmer några ggr

ciss
0

Drömmer varje dag. Minns varje morgon men glömmer bort det på kvällen typ, men vissa drömmar kommer jag ihåg i flera år.

Inatt drömde jag att jag var ute vid hästarna och hälsade på dem & gosade och så. Då såg jag Apollo, min bästa väns medryttarhäst & min förra medryttarhäst, han stod i "sin" gamla Hage. Han är på bete nu, han är 18 år och har haft fång 2 ggr (har det nu också). Han ska antingen avlivas eller säljas i höst, men Fanny ska typ ta honom på foder.

Alltså, det var sorgligt men det är svårt att förklara ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sosso
0

brukar inte komma ihåg vad jag har drömt. Igår natt kommer jag ihåg att jag drömde att några killar i 20 års åldern hade förstört skolan som jag gick i, så alla fick flytta och byta skola XD och då menar jag verkligen förstört till grunden ! xD haha

ciss
0

Inatt drömde jag att jag & min bästis åkte skidor med Paris Hilton! Det var jättemörkt ute men inte speciellt kallt, vi åkte i en smal brandt backe och på vägen ned fanns det massa möbler som man inte skulle åka på. Paris var jättesnäll & trevlig, hon hade knallrosa kläder på sig, haha. ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Julliz
0

Inatt drömde jag att jag var ihop med en kille som jag i verkligheten ser som en kompis, helskumt.

För några nätter sedan drömde jag att min familj vaer på ett hotell som min rektor hade xD När man kom så fick man två blyertspennor, och sedan skulle man tydligen lämna tillbaka dem, men då hade vi slarvat bort den ena! Så vi fick betala 6000 kr istället :O

annaforsgren
0

om kaniner och killar

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

KvirrZ
0

#18 Hahahaha xD

- Mvh Emma

Stravaganza
0

Jag minns en dröm när jag var liten, det var nåt med två stora späckhuggare som låg typ i ett rum och var dränkta i blod. 0_0

Så nu är jag alltid rädd för späckhuggare. xD

Sosso
0

Kul tråd (;

Vet inte om jag drömde något inatt o_O