Äta efter kastrering
Min lilla herre har kastrerats idag. Lämnade honom 8 och hämtade honom 14. Sedan vi kom hem har han bara varit i buren och tagit det lugnt. Han har precis börjat dricka lite vatten. Jag har försökt locka med hö och pellets, men även banan och "kaningodis" men han kniper igen munnen och vill absolut inte äta.
Det är ju viktigt att han kommer igång med maten snart…Ni som har kastrerat era kaniner, hur lång tid tog det innan de började äta lite? Fick med mig papper hem där det stod att det var viktigt att han hade ätit tills imorgon och att jag annars skulle kontakta dem men det känns som att imorgon är lite väl långt borta???
ja,imorgon är lite väl långt. köp hem lite critikal care med tror inte att du får tag i det just nu..
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
# har redan ringt de djurbutiker som finns här i krokarna men ingen av dem har critical care. ska absolut köpa det på djurkliniken imorgon om han inte börjat äta som vanligt…
finns det något han verkligen älskar? Annars kan du krosa lite pellets och blöta det så det blir en ''sörja'' och mata han med en spruta (utan nål!!)
Det blir ''typ'' som Critikal Care.
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story