(S) Kanin hona
Säljer en kanin hona. Ca 1 år, snäll, van att hoppa ut ur sin bur och bur finns. Kaninen med bur kostar 100 kr medan bara kaninen kostar 50 kr! Med kaninen medföljer ett koppel. I buren medföljer vatten flaska, matskål och sitt bräda! Skulle du vilja veta mera hör av dig! OBS! Hon är en inne kanin. Finns strax utanför hässleholm i skåne!
Ingen? Behöver sälja henne, har inte tid eller ork med henne med eftersom jag redan har hand om 8 andra kaniner
Putt
Är det verkligen ingen som är intresserad av henne? :(
Nu skänkes hon bort. Buren kostar 50 kr bara. Måste ha bort henne nu för jag behöver hennes plats till en ny hane med rexanlag som jag ska få köpa. :)
#4 VA??? 
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#4 alltså hur tusan tänker du där? Du skriver att du inte kan ha kvar henne för att du inte har tid, ork etc.. Och ändå så köper du en till kanin? Som att han skulle ta mindre tid och ork???
#5 #6: Jag skrev så för att se om folk faktiskt läste vad som skrevs eller om dem bara kollade snabbt. Får inte skaffa nya i vilket fall. Så bli sura över det om ni vill. Jag ville mest veta om folk faktiskt läste det..
#7 Men det står ju där uppe i hörnet hur många som läst?
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#8. Det står: Läst 174 ggr. Men jag kan gå ut och gå in på denna igen opch då står det Läst 175 ggr. Så det är inte läst som gäller utan besökt.. Hade folk läst hade man tyckt att dem skulle reagera innan jag skrev som jag gjorde i #4.. Men att sälja kaniner på denna tiden av året är omöjligt nästan. Alla som faktiskt varit intresserade från början har undrat om den varit en ute kanin och när jag sagt att det är en inne kanin så hade dem slutat bry sig.. Tyvärr, tråkigt men sant.. För skriver jag inte att det är en inne eller ute kanin i första texten så frågar dem ju automatiskt. Har provat att sälja henne innan med nämligen men dem tappar lusten när det är en inne kanin som är gammal. Tyvärr är äldre kaniner svårare att bli av med än ungarna..
BTW. Denna kaninen är egenuppfödd och skulle blivigt såld som unge men min syster ville ha henne men när hon tröttnade så var jag tvungen att ta över henne igen och sedan dess har jag verkligen försökt hitta ett bra hem till henne, men det är ju det folk vill ha ungar liksom..
Hon var hemskt söt :) har själv haft innekaniner kan verkligen tänka mej att ha en igen, Även om innekaninerna har flyttat ut nu. Tyvvär har jag presis fått en till nu annars skulle jag kuna tänka mej en till :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#10 ok. Hon är nämligen annars underbar förutom under brunsten då hon blir riktigt tjurig. Den ända av mina 4 könsmogna honor som verkligen blir anti mot mycket. Men när hon inte brunstar är det en mycket tillgiven kanin som är ganska mycket egen av sig nämligen :)