Världens chock!!
Söta lilla Peach på 6 veckor sitter ofta i soffan med mig. Just nu höll hon på och hoppade runt och gjorde gädjeskutt, när hon plötsligt hoppade riktigt högt och flög över soffans ryggstöd!!! Hon landade som tur är på några lådor vi förvarar bakom soffan och åkte sedan ner på golvet… Gud vad rädd jag blev! Men som tur är verkar hon inte ha tagit skada av hoppet.
Stackarn ligger nu här bredvid och vilar istället. Tror hon fick nog av att hoppa runt. 
Naw! Hihi låter som något som Viola skulle kunna lyckas med hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Haha :P De verkar inte riktigt fatta hur högt de verkligen kan hoppa, de små tokarna.. ^^
#2 Nej verkligen inte. Riktigt högt hihi
Aww stackarn!
Mina småpluttar åkte i förrgår ned från köksbordet…Hade dem uppe en och en och försökte hålla koll, men bordet är ganska halt och rätt vad det var så gled de ned på golvet xD
#4 Awww! De är ganska klantiga/korkade ibland, de små liven. :P Tur att de är tåligare än man tror.
Inte för att vara taskig, Tilde, men jag kunde inte låta bli att skratta.
Låter som nåt en katt skulle göra på en video xD
Tur att hon inte skadade sig! :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#6 Haha men ja eller hur xD Hon är lite galen, Peach… hoppas hennes nya ägare vänjer sig vid det. 
Det låter som min kanin! Fast han är extrem. För 2 veckor sen så trillade han ner för hela trappan (han ville va med oss). Konstigt nog bröt han inget ben, han hade lite ont i västra tassen i några dar, så då bäddade jag extra mjukt i buren sen fick han vila.
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#8 Oj, vad läskigt! :O Vilken tur att han inte skadade sig allvarligt! Kaniner är ju galna, haha
#8 Just därför ska kaniner inte vara i trappor ;) En olycka händer så lätt, tur att det gick vägen den gången :)
#10 Han rymde från sin bur och hoppade ner (burtaket va öppet då jag trodde att han va lite lugnare, men inte)
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12