Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 379 ggr
[Quellii]
0

Hon är hemma! :D

Fablernas Pyret är nu hemma, och bekantar sig med sin nya bur :D:D Hon är så UNDERBART söt :D:D Haha xD Jag är så väldans glad att jag knappt kan skriva xD Och jag ångrar inte en sekund att jag köpt henne! :D 500kr, det var hon värd! :D

Dessutom har jag kommit på ett namn! :D Såg direkt att hon var en liten Ballerina :) Så "Fablernas Pyret" blir numera kallad för Ballerina! :) Hon verkar vara väldigt kelsjuk och social redan :)
Mozart blev som galen när jag kom med Ballerina, han hoppade och gjorde glädjeskutt i buren xD Kanske kände tjejlukten från henne? (A) Hihi ^^ Hon är jättesöt min lilla hårboll :)

Vi körde lite vilse när vi skulle hämta henne xD Haha xD Fick ringa uppfödaren typ tre gånger innan vi hittade, men jag är ingen bra väg beskrivare heller xD Haha xD

Bilder och allt kommer troligtvis imorgon :) Vill inte störa henne för mycket idag ;)

Nova.Caspian
0

åååh :D vad kul!

huldisen
0

Vad kul. ser framimot bilderna. Var annlou i sin sommarstuga ? ^^

twinnie
0

Kul :)

[Quellii]
0

#2 Joo och det var svårt att hitta xD hehe :)

huldisen
0

#4 Jo det var det för oss med. Vi ringde också till hon några gånger ;P

[Quellii]
0

#5 Haha ^^ Men det verkar vara en härlig plats för kaninerna :)

huldisen
0

#6 Jo inte mycket bilar och så mycket gräs och allt.

Keligast
0

Åhh vad roligt :D Var står hon? Utomhus eller inomhus i såfall i vilket rum? Är så nyfiken^^

KajsaM
0

Grattis Grattis! Vad roligt, och Ballerina var otroligt fint :)

[Quellii]
0

#8 Hon står utomhus :)

#9 Tack :D

KajsaM
0

Hur är hon annars då? :)

[Quellii]
0

#11 Helt underbar :) Verkar redan vara social och framåt, liiiiite tillbaka dragen, men det förstår man ju :) Hon sprattlar inget när man ska ta upp henne heller, vilket är skönt ^^
Jag kom på namnet Ballerina när jag såg henne ligga i transportburen, hon hade baktassarna som en ballerinas fötter ;D

[Quellii]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild! :D Hon är en riktig ullboll :) Världens lenaste päls xD

KajsaM
0

Fy fan vad sööt! Ursäkta ordet, men spååå söt. Roligt att hon är soccial och det :) Underbar!

[Quellii]
0

#14 Haha ^^ Det är helt okej ;D

KajsaM
0

Tur det Flört

Keligast
0

Aww vad sööt :) vilken sötnos :D Helt UNDERBAR!!

SagaoAlfred
0

Men guuud! Verkligen helt underbar ju!

Taci
0

Så söööööt :) Ballerina var ju fruktansvärt sött också! Hade aldrig kunnat komma på ett så coolt namn ;D

Tina-A
0

Vad sööt! :D Kul att du fått hem henne nu!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Berätta hur det går! Fast du har väl inte tid med oss på ett tag ^^

KvirrZ
0

Å så kul, hon är verkligen ursöt!

- Mvh Emma

[Quellii]
0

Hon är så pluttig :) Det är verkligen skillnad mellan henne och Mozart xD Ojojoj xD

Keligast
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#23 haha kan jag förstå när jagköpte Albin var han inte större än mitt marsvin XD

KvirrZ
0

#24 naaw :D

- Mvh Emma