kaninköp?
Jag undrar om det är bäst att köpa kanin från uppfödare eller om det går lika bra att köpa från blocket eller likande…( tänkte inte ställa ut kaninen eller tävla i hoppning)
//Lisa :)
Jag anser uppfödare.
Men blocket är med bra, alltså vuxna kaniner då, för finns många som behöver nya bra hem, som bor i för små burarpå blocket :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ok!
tack!

Många uppfödare annonserar ju via blocket :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
Säger som #3…Många uppfödare annonserar via blocket för att nå en bredare marknad. Har själv en annons ute på blocket. :)
Jag har annonser på blocket nästan hela tiden :) Och jag är uppfödare :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Blocket är ofta ett utmärkt ställe. Många uppfödare har annons ute på blocket och många kaniner som säljs där är även vuxna kaniner som kanske måste säljas pga allergi eller liknande. DEt finns ofta ett stort utvaö och man kan vräkt aoch välja för att få den perfekta kaninen.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
ok! tack
Jag köpte min fina Willow på dba (som blocket, fast dansk sida) - är såååå glad att jag hittade honom!
Jag har själv lagt upp mina kaninungar på samma hemsida och nästan alla är sålda nu. Tycker det funkar utmärkt. :)
Blocket anser jag. Har köpt min ena, av två, där. Det finns ju uppfödare som lägger ut på blocket. Jag köpte min av en "hobbyuppfödare", en tjej som var något år äldre än mig. Dock inte 100% nöjd. Men ja, jag tycker blocket eller kontakter.
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner