Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 838 ggr
[Tilde]
22

Syskonkärlek

Jag kikade ut på balkongen och fick syn på det sötaste jag någonsin har sett här hemma!

Alla ungar låg tillsammans i en hög på ett hustak och njöt av höstsolen. Syskonkärlek på högsta nivå! ❤

slarvigt
0

Hahahaha, men åh, vad fint! <3

Fj-a-deer
0

Men vad söta :3

War, war never changes.

[Tilde]
0

Ja de är riktigt söta! ^^ Här är den första bilden större: http://2.bp.blogspot.com/-k2PutYQSvUg/UH6hH0zcu8I/AAAAAAAALoQ/pNa2Uv9NyFA/s1600/SAM_6745-001.JPG Märkte att man inte såg hela sötheten när den blev så liten. Oskyldig

[_annaH]
0

Åh va mysigt Kyss

elinyeaah
0

åh så fina! ;*

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

LisaKanin
0

Underbar bild Kyss.

Fridaaaa
0

Naw vad sött :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Klara.b
0

Naaw, så mysigt det ser ut!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

[Tilde]
0

Hihi Skrattande Och snart är de för stora för att få plats där uppe allesammans… Känns som det var förra veckan de föddes.. x)

[RC1393]
0

Nej vad sött! Påminner mig om min senaste kull, alla 8ungar sov i en stor hög en dag när de var ca 3veckor ^^

Yome
0

hahah neej men va sööta! :)

[Tilde]
0

#10 Haha ja så söta när de var riktigt små och låg i en klump och sov. ^^ Gillar att de fortfarande gör så! Glad

Viccan92
0

Vad gulligt. Ser otroligt skönt och mysigt ut.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

[Tilde]
0

#13 Ja visst gör det? :) Ibland vill mamma Charlie vara med, men då får inte alla ungarna plats. Tungan ute

Viccan92
0

#14 Oj mamma med också. Mina kaninmammor vill absolut inte vara med ungarna när dem är i den åldern.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

[Tilde]
0

#15 Charlie ligger ofta och myser med ungarna. Eller så slickar hon på dem innan de springer iväg för att leka. Glad Fast när det kommer till mat, ja då jäklar är hon ingen supermamma längre! haha

Tinycee
0

Fy så söta. Mina två kaniner är syskon och försöker alltid att ligga tillsammans på ett hus, men de har blivit så stora så att knappt båda får plats. Min egna kanin gillar att ta plats helt enkelt ;D

Klara & Tinycee

www.coltsfoot.blogg.se

[Tilde]
0

#17 Haha så kan det gå xD De har en tendens att tro att de är mindre än de är, verkar det som. Tungan ute

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Åhhhh vilken fin bild! :) Några köpare än? :)

[Tilde]
0

#19 Almond, Peach och Cinnamon är tingade (typiskt, jag som hade planerat att kidnappa Cinnamon och tvinga sambon att låta mig behålla henne! Obestämd). Det finns intresse i Hazel och Juniper, men vi får ju se. :)

[TeamGolden]
0

åh men pluttarna då Kyss

ninor
0

Haha så söta dem är! Mina gör samma sak- fast i höhacken! De hoppar upp där allihop och så ligger de och trycker där. De har skrotat bolådan helt och ligger nu iställt i höhacken för att vila/sova. ^^

Fridaaaa
0

#22 Låter farligt tycker jag :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ninor
0

#23 har tänkt på det med, om någon fastnar eller liknande. Så jag har satt den längre ned för att det ska bli lättare för dem att komma ut. Har även funderat på att lägga höet löst i buren men mamma-kanin är en fena på att skita ned det. Tanke nr 3 är att förvandla den s.k bolådan till en hö-låda ;-) Men vi får se =)