Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 722 ggr
WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Önskelista!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har redan börjat skriva önskelistan Glad

Önskar mig bla en ceriserosa H-sele och ett 250 cm koppel neonrosa (men den var slut) så jag skrev om den inte var i lager så gör det inget med en vanlig rosa färg… har även önskat mig snabbspänne, dock ett rosa-på bilden lila… hoppas jag får det! vad önskar ni er i kaninväg?? Glad 

På bilden den cerisesrosa H-selen

WhiteBunnyWithBlueEyes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

snabbspännen till H-selen som jag önskar mig! dock rosa..

[RC1393]
0

Jag önskar mig hinder, och ett kaninstall. Några snygga selar skulle heller inte vara så tokigt…

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Önskar mig oxå hinder :)

Suskiv
0

Jag önskar mig en kaninbod, lär nog inte få nån.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

Marshmello
0

Jag önskar mig två kaninhinder. :) Det vore roligt att testa att hoppa med henne sedan.

Fridaaaa
2

Jag önskar mig fler selar till kaninerna, men även mer roligheter som dom kan ha i burarna :D
Önskar mig även en till kanin: Madagaska eller isaball holländsk kain (men det kan jag ju glömma) :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

elinyeaah
0

Jag önskar mig ungefär 3000 kr så jag kan köpa en ny utebur.. hehe.

Annars så önskar jag mig en till kanin som jag har kollat på sååhär länge. Sen kanske 10 kompostgaller till. Har redan 12 :)

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

MalinFrosch
2

Jag önskar mig:

En tvåvåningsbur
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/marsvinebur/fleretages/284609 )

Tunnlar i naturmaterial

Hökuber

Och varför inte en liten söt kaninunge! Skrattande

Klara.b
1

Vilken farlig tråd!

Kaninunge/ar, helst satin elr rex (men harnog inte plats :/b), en über stor bur, lite hinder och rolig aktivering!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

elinyeaah
1

#8 jag köpte hökuber till min kanin för ungefär 2 månader sen och dom blev ingen storhit hos Kiara men det kan ju vara helt annat för dig, ville bara säga det så du vet :)

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

MalinFrosch
1

#10 Nej jag vet ju inte om min nin gillar det, men jag tycker det verkar bra. Eftersom hon gillar att tugga på saker :P Kan vara värt ett försök.

marty94
1

Flera hinder och en Belgisk hare x)

FijaahM
1

Ett kaninstall! Glad och massor av nya tillbehör så som vattenflaskor, pottor osv.

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Önskar mig oxå en 4 fackare, skulle bli sååå glad! men jag har redan 2 hamstrar och tre marsvin och 2 kaniner, mina hamstar är ganska gamla så dom lär ju inte leva så länge till… ska då sälja alla 4 burar jag har och typ alla 200 hamstersaker som jag har, får nog lite pengar för det ^^ vill ha mer kaniner :/

tootiis
0

Vill ha en lekstuga/friggebod till kaninerna :) Och virke så jag kan bygga burar till kaninerna. Vilket jag förhoppningsvis kommer få, då vi börjat prata om de.. Lite hinder och kompostgaller skulle inte sitta helt fel heller ;)

// MT ♥

elinyeaah
0

#11 okej, min åt bara hälften av en "kub", sen lämnade hon den och åt tex. pellets, osv.

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

NaDa...
0

- En ny kaninbod nere vid burarna. (Lär jag ALDRIG få :P)

- Leksaker och gott till ninerna, men då vill jag hellre få en summa som jag får beställa via internet med. :) Eller pengar så att jag kan shoppa loss på kistamässan (a).

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Emmieline
0

jag önskar mig

3vångins bur, leksaker till ninen, och massa annat roligt till lilla Mini=D

(och att jag får en lägenhet i älvkarleby)

totten
1

Jag önskar mej en till kanin…

Ev en Lila Tysk är jag sugen på eller dv vädur blå eller gul…

Då behöver jag även en till bur.

Jag fyller på söndag men tror inte jag får ngn av min man ;-)

linneasudden
1

Önskar mig en kanintunnel och lite kaninhinder ;)