Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1155 ggr
KajsaM
0

Sporter

Vad håller ni på med för sporter? Eller vad ni nu gör för att hålla formen Flört

Sanell
1

Spelade innebandy förut, mycket Motion och många blåmärken. Flört

Numera blir det två rundor i joggingskorna och två pass styrketräning hemma varje vecka.

[Eichan]
0

Jag går på dans =) själv då?

KajsaM
0

Jag har simmat i evigheter. Men jag tröttnade, blev så så tråkit. Men fotboll spelar jag :D Sen går jag oftast till skolan. Snart kommer ju valpen då när den är större kan jag ju gå med den ;D

__iE
0

ingen sport alls, nu :)

rider/red .. men har inte gjort det på ett tag nu :/
men annars blir det ut o gå o träna lite hemma :)

myriis
0

Höll på med teater, kanske itne en sport precis xD Men iaf i tre år, skulle egentligen fortsätta det här året också, men jag tröttnade ^^ Nu siktar jag bara på basket, och Kaninhoppning såklart! :D

mimmi.k
0

Jag går inte direkt på nån sport, men jag sjunger i kör och går på musikal. :)

Zvintos
0

Har spelat innebandy nu i drygt 8 år. Flört Och lär göra det i många år framöver! Glad
 Och håller med Sanell att det är mycket Motion, fast inga blåmärken för mig. Har svårt att få blåmärken. Däremot får jag x antal brännmärken från golvet. Räcka ut tungan

Chessan
0

Jag rastar min hund, räknas det? Och så ställer jag ut, oxå hund och det är ju en sorts sport…

Matilda_91
0

Jag är en riktig liten latis :P Tycker inte om att sporta alls och hatar idrotten i skolan. Det har nog mycket att göra med att jag är så sjukt bollrädd :S Men jag har dansat och kommer nog börja i vår igen :)

[Angel88]
0

jag rider, ska hyra häst

Frida-L
0

Jag spelar fotboll och dansar! Sen ska jag börja med Kaninhoppning!

KajsaM
0

#9 Jag har blivit en latis :D Usch måste skärpa mej :P

[mjuue]
0

Jag dansar streetdanceFlört  Simmar gör jag på sommaren i sjön. Nästan varje dag.. sen så håller man sej ju aktiv:) Gillar yoga.. kanske ska köpa klippkort :P

Noa-Nisse
0

jag simmar och går på friskis & svettis.. fast inte så ofta,, innan gick jag på Friidrott, det var väldigt bra! man var otroligt bra tränad och man orkade sjukt mycket. men jag tröttnade på allt tävlande och sånt.

Medarbetare på Hundar.ifokus

Celma_jojo
0

Jag spelar Innebandy & Rider. Har spelat innebandy sen Jag var 6år & Ridit sen jag var 9år.  Jag tränar ca 7gånger i veckan med allt

_Mew_
0

Jag rider och har gjort det sen jag var 6 år (: Sen så brukar jag gå på aerobics om det nu "gills" som en sport :P

#9: Jag är också sjukt bollrädd! Fy fan för bollar! :P

Hopi
0

En till som inte gillar bollar.. hum.. Hatade när vi skulle spela olika bollspel när jag gick i skolan! urs!!! =(

Gillar inte idrott o sport heller… =(

Men tycker mycket om att promenera med mina hundar, gärna ute i skogen! =)

Så kan jag träna lite med hantlar, cykla med motionscykel eller gå på qigong. =)

Tina-A
0

Själv så dansar jag alla dagar utom söndagar :) Går Dans på gymnasiet och dansar 1 eller 2 gånger om dagen, sedan jobbar jag på lördagar som danslärare och har då 2 olika grupper. Så för att hålla mig i form dansar jag 9 lektioner i veckan ;)

Men å andra sidan äter jag som en häst för att jag tränar så mycket Oskyldig

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jojsan
0

ja tränar karate 2 gånger i veckan… :P

tävla i karate har ja gjort ibland :P de e riktigt skoj! :)

KajsaM
0

hehe roligt med karate ;D

twinnie
0

Rider 1 gång i veckan!

twinnie
0

(också sysslar jag med Kaninhoppning!)

amand
0

Jag brukar inte sporta (förutom i skolan på gymnastiken 2 ggr i veckan) men ibland är jag ute och springer ;P

Jojsan
0

japp Glad

E_hjo
0

Jag rider när jag har lust/orkar/hinner. =)

Clariiz
0

Rider, agility, Kaninhoppning.

Rider 3ggr i veckan

Agility (på sommaren)

Kaninhopning 1ggr i veckan

Simmar också på sommararna å spelar fotboll med kompisarna väldigt mkt också.

+ tränar agility, rider, Kaninhoppning å sånt hemma också.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Milly_94
0

Jag rider, typ baraSkrattande

L8sson
0

jag har min hund jag som jag springer med och cyklar :P :)

myriis
0

Jag går ut med mina hundar (motion? ) :P Springer med mina kaniner i selen, hoppar med kaninerna och ska börja lite med agility. Har kört det förut i några år men la av när kaninintresset tog över, fast nu i höst ska jag börja iegn :)

KvirrZ
0

Jag rider :)

- Mvh Emma

[Zoie]
0

Jag spelar fotboll har gått på Showdans i 4 år förut fast nu dansar jag ej.Jag har också gått på ridning i 2 år , Till och med så har jag hållt på med simning i ungefär 1 år. Fast nu spelar jag bara fotboll Glad

Mysofi
0

Jag går på dans ! :)

[Niike]
0
  • Jag har ridit i ca 6 år, en gång i veckan + hyrt häst ett antal gånger. Dock har jag slutat med ridningen nu men funderar på att ta någon strö lektion ibland :)

• Jag spelar fotboll och har gjort det i drygt 5 år.

• Nästan varje dag cyklar jag 1 km till bussen och 1 km hem = 2 km/dag (när det är skola). Det har jag gjort i 4 år tror jag.

• Sen springer jag någon gång i bland, och har idrott 2 ggr/v när det är skola. :)

Stravaganza
0

Jag sportar inte alls, jag joggar inte ens. xD

Men, om jag får säga det själv, så är jag faktiskt väldigt smal. :D

[Quellii]
0

Rider :)

huldisen
0

Jag sitter vid datorn.

amand
0

Jag rider nästan varje dag. Men min foderhäst lämnas tillbaks imorgon. =(
Sportar annars på gymnastiken i skolan 2 ggr i veckan och ibland är jag ute och springer ;P

Calico
0

Jag rider och jobbar i stall. Har även börjat ta små joggingrundor med hunden. Och så får jag en hel del motionen när jag har Lotus ute i sele, hon springer som en galning och skuttar. Knappt att man hinner med henne. :p

/Matilda

Martina-b
0

Dans:)

Sotis
0

Jag rider:D

Nathalieee
0

ingenting för tillfället mer en att tävlar i kaninhoppning 1-3 g i månaden ungefär :) Men jag brukar gå ut me vovven i skogen :) Och så går jag  ut med minst 1 kanin varje dag :D och så går jag till och från bussen (inte nu på sommar lovet då men) , de är la nästan 1 km dit :P Men på sommarn går jag till stranden nästan varje dag istället :D

soten
0

Rider

Moonstrike
0

Jag rider och går ut med hunden några gånger i veckan…

Keligast
0

Går ut med hunden, cyklar till stallet (som tar kanske 3minuter:P) och nu har jag fått hem min sommarhäst :) så jag rider 6grr/veckan nu i 7v.

Moonstrike
0

#44 va kul!! :D

Keligast
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#45 Mm det är jätte roligt ;) Hoppas detta inte gör något men här en bild på sommarhästen

amand
0

#46 Ursööt! :D

ciss
0

Har egen häst, så rider & pysslar i stallet varje dag.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

__iE
0

Många som rider, verkar det som :) :P

KvirrZ
0

#49 Ja, det är så roligt :)

- Mvh Emma

amand
0

#50 Håller med :)

Frida-L
0

Spelade fotboll, men la av i vintras. Nu satsar jag på dansen :)

__iE
0

#50-51, håller med er helt! :D :P

Sosso
0

simmade förut. har gjort det i kanske.. 5 år tror jag, nu tränar jag inte, förutom hemma som sticka ut å springa å sånna enkla saker.

annaforsgren
0

jag går på schowdans fast jag har inte går på det två terminer nu, men jag ska börja i höst igen..

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus