Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 673 ggr
alvaegrymm
0

Ovanlig kaninras

FInns de någon väldigt ovanlig kaninras?

när jag köpte min kanin så tittade jag på någon aknin som kostade över 1000 kronor, kommer inte ihåg va den heter…. den va fluffig de är allt jag minns hahaha!

Men en dyr ovanlig kaninras? vet någon vad jag tänker på?

* ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥                                                                      

♫H Ä L S N I N G A R♫ ♡A L V A  &  K A N I N E R N A♡                                                                          * ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥  

[Luppa]
0

Det finns en hel del ovanliga raser, men de kostar inte så mycket. Däremot finns det folk som påstår att de har något exklusivt, och tar väldigt bra betalt för det ;) Men det är sällan ovanliga raser.

När jag började så var "minilejon" väldigt populära. Ofta korsningar Lejonhuvad kanin/hermelin, och wienertecknade. Gick för upp mot 2000:-
Nu är det väl Dvv satin och satinrex som är populära och går för liknande priser (hos en del uppfödare)

alvaegrymm
0

De måste vart minilejon jag tänkte på, tack så mycket! :)

Jag googla satin o satin rex, va fina dom var :D tack!

* ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥                                                                      

♫H Ä L S N I N G A R♫ ♡A L V A  &  K A N I N E R N A♡                                                                          * ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥