Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 385 ggr
annaforsgren
0

Stackars fågel:(

den här tråden handlar inte om kaniner, utan idag så skulle jag, pappa och min storasyster åka till ett byggvaruhus (men det var stängt)  och när vi åkte på vägen så såg jag en liiten fågel som satt Mitt! i vägen. och jag skrek

- Akta fågeln!       

men det var försent pappa han inte göra något och vi åkte rakt över den, så den dogGråter… När jag tittade bak så var den borta, en fiskmås hade precis plockat upp den. Stackars fågel, den bara satt där i vägen. Jag tror den var skadad eller något sådant.    Ville bara skriva av mig lite..

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

ciss
0

Vad hemskt! :(

Min katt tog en ekorre idag, superhemskt! Vi hittade den när vi sökte efter Engla (läs tråden: Rymde!), Tweety hade lagt den där. :(

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Flippa
0

Ååh :(

[Niike]
0

Usch vad hemskt! Men sånt händer. Min katt tog en fågelunge som hade hunnit bli ganska stor häromdan, men jag hann rädda den:) Han hade lixom inte bitit i den, utan bara typ tagit i den med tassarna o så. Det var en björktrast unge och när de blir större sitter de på marken och blir matade. Men den kunde inte flyga eftersom den var så liten, så jag låste in Hugo (katten) och satte ungen där Hugo hade tagit den:)

ciss
0

Min ena katt tog förresten en fågelunge igår eller när det var, jag & en tjej räddade den :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Så tråkigt, men sånt händer :/

Det värsta är när ens katt kommer in i vardagsrummet med grodor xD

- Mvh Emma

[Niike]
0

#5 Åh , hahaxD Min åt upp en trollslända häromdan xO

Stravaganza
0

Nej vad hemskt!

Julliz
0

Det är alltid tråkigt när ett djur dör, men man om det sitter ett smådjur i vägen så SKA man köra över det, om man inte är ensam på vägen. Det skapar större fara att väja, både för en själv och för medtrafikanter.